Raycoupe Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Zien jullie het al voor je "Utopia" mede mogelijk gemaakt door de gebruikers van Preppers.nl" Leuke reclame, als ze winnen, maar als ze afgaan.. mmmhhh... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 10 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ik denk dat het gewoon wel een grappig programma gaat worden welke je kan aanzetten tot nadenken.. Veel preppers hebben zilver of goud of cash, dat is dan vergelijkbaar met het opstartgeld wat hun krijgen... inderdaad hoe gaan ze daar wijs mee om? in principe zouden ze naar een winkel moeten rennen en alle content moeten kopen die wij al in een BOB hebben zitten lijkt mij en daarmee om moeten leren gaan, ik bedoel dat is dan toch ultieme humor voor ons? soort big brother idee voor prepper dummies.. eens kijken wie er het eerste doordraait dan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ik denk ook dat de insteek van Utopia een beetje "expeditie Robinson" wordt. We zullen zien en al zouden mensen toch er een beetje over na denken is het al een mooie bijvangst dankzij SBS6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Ik zou het niet kunnen. O ik zou het wel kunnen maar waarschijnlijk niet met de mensen die daar op af komen. Ik vermoed het soort dat geld gaat verspillen aan een chemisch toilet inplaats van aan een schep om een latrine te graven ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Met de ouders van vriendin van mijn dochter erover gehad. Ik krijg steeds meer het idee dat zij ook preppers zijn ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 wat ik me altijd afvraag, een jaar vakantie? hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Hm, maar goed dat ik mijn TV nog niet heb weggedaan dan... Dit is het ultieme vermaak voor een prepper om naar te kijken. Naast Doomsday Preppers wil ik ook iets ECHT waardevols te zien krijgen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2013 wat ik me altijd afvraag, een jaar vakantie? hoe de fuck krijg je dat voor elkaar? ja wat je zeg.. je vaste lasten lopen gewoon door.. zie dat maar op te hoesten dan.. laat staan dat je een jaar vrij aanvraag op de zaak... (waaaaatttt???) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik denk voornamelijk net afgestudeerde, die hebben nog geen vaste woning en dan kunnen ze nog even "gek doen" voor het serieuze leven begint uhm..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 werklozen zijn er nu ook genoeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 werklozen zijn er nu ook genoeg 'k Denk niet dat de uitkeringsinstanties het daar mee eens zullen zijn. Werkelozen moeten beschikbaar blijven voor de arbeidsmarkt. En terecht in dit geval, een heel jaar wel uitkering vangen, maar niet solliciteren of überhaupt in NL aanwezig zijn?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 degene die een jaar vrij krijgen ervoor zullen ook geen geld krijgen dus hoezo ervanuit gaan dat de uitkering doorloopt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 lijkt me best leuk, om eens wat van die argeloze dummies te laten schrikken, als een van ons meedoet........... zouden ze een ongecensureerde Zeeuwse wel kunnen waarderen ? Kom van je luie reet af, en stop met dat gejank, werken met je donder Niet voor een of ander, maar het is natuurlijk wel hoogstwaarschijnlijk dat er een of meerdere van die programma makers hier op t forum meeleest........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Kunnen we niet sponseren Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Nu Utopia op RTL in de talk show van Humberto Tan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 september 2013 Delen Geplaatst: 14 september 2013 Wat kan je er eigenlijk mee verdienen? Als er een miljoen te winnen is, is het het overwegen wel waard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 14 september 2013 Delen Geplaatst: 14 september 2013 Ja, dan is het wel interessant ! Met dan geld kunnen we wel een leuke BOL opzetten in den lande voor preppers.nl Wie gaat er voor preppers.nl ? Eigenlijk zou er toch wel iemand van ons moeten meedoen, tenminste, dat zou ik toch graag zien. Zo kunnen we laten zien, dat je met weinig, en veel kennis, al heel veel voor elkaar krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2013 misschien kunnen we een prepper crowd funden door zn vaste lasten te sponseren als groep.. en als ie dan wat wint krijgen de funders hun inzet dubbel terug Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Wat is begrijp met dit soort programma's. Heb dichtbij het vuur gezeten in mijn jongere jaren. Is dat je een basisvergoeding krijgt waarbij je de vaste lasten en de thuisblijvers mee kan helpen omdat er meestal 1 inkomen gewoon wegvalt als je hieraan meedoet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Kan weer niet mee doen woon niet in Nederland . Geert @Geert Zal ik dan in jouw plaats gaan Moet ik me alleen even verdiepen in je Vlaams accent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Kunnen we niet sponseren Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Dat zou mooi zijn! Wie gaan we sturen en wat gaan we sponsoren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 Een waterfilter of een multitool En dan in ruil voor een mooie banner tijdens de commercials Dit programma word medemogelijk gemaakt door Preppers.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 ondersteuning bieden aan de hele groep zou misschien een mogelijkheid zijn, als ze ons via een sponsoring kunnen vinden, die @Wonderland al voorstelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 @Geert Zal ik dan in jouw plaats gaan Moet ik me alleen even verdiepen in je Vlaams accent. We zullen dit weekend eens oefenen . Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 18 september 2013 Delen Geplaatst: 18 september 2013 We zullen dit weekend eens oefenen . Geert Allee, das choe he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten