Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe overleef ik een crisis van Dick Berts


Diazepam

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
Van een minimum inkomen moeten leven, dat kan de beste overkomen, dat bewijs ikzelf met mijn minimum-inkomen :) Misschien denken mensen, ik ga geen cadeau aannemen van een sloeber. Maar ik heb een hele doos van mijn eigen boeken cadeau gekregen van mijn uitgever en ik ga ze absoluut niet verkopen, dus dat is het probleem ook niet. Misschien moeten sommige mensen nog wat oefenen in het ontvangen. Dit is maar een klein cadeautje, dus het is een makkelijke oefening.

 

Geen probleem om ervoor uit te komen.

Maar het boek gun ik aan beginners. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Tot nu toe slechts twee boeken besteld, die gaan meteen morgen de deur uit (mede vanwege de situatie in het hart van Europa).

 

 

12X GRATIS BOEK "HOE OVERLEEF IK EEN CRISIS" VAN DICK BERTS VOOR MENSEN MET EEN MINIMUM INKOMEN.

 

Ik stel twaalf geheel gratis exemplaren beschikbaar (inclusief gratis verzendkosten) van mijn boek "Hoe overleef ik een crisis" voor mensen met een inkomen op bijstand niveau. De enige extra voorwaarde is, dat je uiterlijk 24 februari ingeschreven bent op deze site (dit om speciale aanmeldingen voor een gratis boek te voorkomen). Er worden uiteraard geen verdere vragen gesteld. Een simpele aanmelding is voldoende. De aanmelding sluit op maandag 3 maart om 24.00 uur. Schaam je niet om een gratis boek te vragen, ik heb zelf ook een minimum inkomen en weet hoe lastig dat is. Uit dat besef is deze actie ook voortgekomen. De enige mededeling die ik zal doen, is hoeveel mensen om een gratis boek hebben gevraagd en hoeveel verzoeken ik heb gehonoreerd. Veder blijft je aanvraag uiteraard strikt vertrouwelijk. Je kunt een pm sturen, of per pm vragen om mijn prive email adres om je adresgegevens door te geven. Die gegevens worden door mij eenmalig gebruikt, uitsluitend om een boek te verzenden en direct daarna vernietigd. Je kunt uit opsec overwegingen ook gerust een heel ander adres gebruiken, als jij maar weet dat het boek bij je aankomt.

 

Mocht het storm lopen (ik heb eerlijk gezegd geen idee) dan gebruik ik een heel subjectief toewijzingscriterium. Dat is een beetje lullig, maar ik kan vanwege de opsec toch geen publieke verantwoording afleggen over de toewijzing. Ik ga dan aan de hand van je postings op deze site kijken, hoe het er in mijn ogen voor staat me je prep kennis. Hoe geringer die is, hoe hoger je op de lijst komt te staan. Ik besef dat hier kritiek op mogelijk is. Doe me dat niet aan, je weet hoe slecht ik tegen kritiek kan :) Ik doe dit alleen met de beste bedoelingen en ik beloof dat er geen vriendjespolitiek aan te pas komt.

 

Afhankelijk van het aantal reacties wordt dit bericht misschien een paar keer herhaald op de site.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk kan er wel 12,50 vanaf. Maar als sloebers zoals ik, sloebers gaan helpen, dan wordt het weer een beetje een leuke wereld. Het boek kom eraan. hg Dick.

Daarom zullen mannen als jij en ik nooit rijk worden Dick.

Het hart is te groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine dank aan @DickBerts. En meer aan Bol.com:rolleyes: ik heb het boek gister besteld en vandaag al in huis.

Ik zou bijna zeggen, "laat de SHTF maar beginnen" :cool:

Ben ook heel benieuwd of ik nieuwe tips uit het boek haal, of dat ik reeds voldoende prepper ben om mij in de meeste situaties staande te houden.

hoop hem morgen aliit te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze actie begint nu toch op gang te komen. Over een uurtje verzend ik zeven boeken. Kan zijn dat ik een angsthaas ben, maar ik zie nu zoveel zwarte zwanen rondvliegen, dat ik verzending niet langer wil uitstellen. Niet dat ik mijn boek als zaligmakend zie voor preppers hoor, maar het voegt beslist nog wat toe. Er zijn dus nog boeken beschikbaar. Mijn planning is om die aanstaande dinsdag te verzenden.

 

Er gaat de laatste tijd nogal eens wat mis bij de post. Komt het boek niet aan, laat me dat dan weten. Ik hoop dat ze morgen bezorgd worden, maar het zou met pech ook dinsdag kunnen worden. Op zaterdag is de postbezorging mondjesmaat en op maandag wordt helemaal niet meer bezorgd.

 

 

 

 

12X GRATIS BOEK "HOE OVERLEEF IK EEN CRISIS" VAN DICK BERTS VOOR MENSEN MET EEN MINIMUM INKOMEN.

 

Ik stel twaalf geheel gratis exemplaren beschikbaar (inclusief gratis verzendkosten) van mijn boek "Hoe overleef ik een crisis" voor mensen met een inkomen op bijstand niveau. De enige extra voorwaarde is, dat je uiterlijk 24 februari ingeschreven bent op deze site (dit om speciale aanmeldingen voor een gratis boek te voorkomen). Er worden uiteraard geen verdere vragen gesteld. Een simpele aanmelding is voldoende. De aanmelding sluit op maandag 3 maart om 24.00 uur. Schaam je niet om een gratis boek te vragen, ik heb zelf ook een minimum inkomen en weet hoe lastig dat is. Uit dat besef is deze actie ook voortgekomen. De enige mededeling die ik zal doen, is hoeveel mensen om een gratis boek hebben gevraagd en hoeveel verzoeken ik heb gehonoreerd. Veder blijft je aanvraag uiteraard strikt vertrouwelijk. Je kunt een pm sturen, of per pm vragen om mijn prive email adres om je adresgegevens door te geven. Die gegevens worden door mij eenmalig gebruikt, uitsluitend om een boek te verzenden en direct daarna vernietigd. Je kunt uit opsec overwegingen ook gerust een heel ander adres gebruiken, als jij maar weet dat het boek bij je aankomt.

 

Mocht het storm lopen (ik heb eerlijk gezegd geen idee) dan gebruik ik een heel subjectief toewijzingscriterium. Dat is een beetje lullig, maar ik kan vanwege de opsec toch geen publieke verantwoording afleggen over de toewijzing. Ik ga dan aan de hand van je postings op deze site kijken, hoe het er in mijn ogen voor staat me je prep kennis. Hoe geringer die is, hoe hoger je op de lijst komt te staan. Ik besef dat hier kritiek op mogelijk is. Doe me dat niet aan, je weet hoe slecht ik tegen kritiek kan :) Ik doe dit alleen met de beste bedoelingen en ik beloof dat er geen vriendjespolitiek aan te pas komt.

 

Afhankelijk van het aantal reacties wordt dit bericht misschien een paar keer herhaald op de site.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zeker interesse in dat boek! Mag ik er ook 1 ontvangen ?

 

Als je een minimum inkomen hebt (net als ik) dan stuur ik je graag een boek. Mail dan pijlsnel je adres via pm, dan gaat hij nog met deze zending mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, het is tot nu toe echt een feestje hoor, die boeken versturen. Ik krijg zulke leuke reacties. Mijn lagere schooljuf die me leerde knutselen, zou apetrots zijn, als ze ziet hoe snel ik nu al boeken kan inpakken....;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier diep in het bij Bol.com verkregen boek verzonken en deel 1 door geworsteld. Wat een verhaal! Direct mijn vrouw verteld bij een SHTF situatie achterin te beginnen en dan deel 2 door te lezen. 1 mag ze dan overslaan. Daar kom ik morgen pas aan toe. Gelukkig ligt de boot al klaar op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...