Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe overleef ik een crisis van Dick Berts


Diazepam

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

12X GRATIS BOEK "HOE OVERLEEF IK EEN CRISIS" VAN DICK BERTS VOOR MENSEN MET EEN MINIMUM INKOMEN.

 

Ik stel twaalf geheel gratis exemplaren beschikbaar (inclusief gratis verzendkosten) van mijn boek "Hoe overleef ik een crisis" voor mensen met een inkomen op bijstand niveau. De enige extra voorwaarde is, dat je uiterlijk 24 februari ingeschreven bent op deze site (dit om speciale aanmeldingen voor een gratis boek te voorkomen). Er worden uiteraard geen verdere vragen gesteld. Een simpele aanmelding is voldoende. De aanmelding sluit op maandag 3 maart om 24.00 uur. Schaam je niet om een gratis boek te vragen, ik heb zelf ook een minimum inkomen en weet hoe lastig dat is. Uit dat besef is deze actie ook voortgekomen. De enige mededeling die ik zal doen, is hoeveel mensen om een gratis boek hebben gevraagd en hoeveel verzoeken ik heb gehonoreerd. Veder blijft je aanvraag uiteraard strikt vertrouwelijk. Je kunt een pm sturen, of per pm vragen om mijn prive email adres om je adresgegevens door te geven. Die gegevens worden door mij eenmalig gebruikt, uitsluitend om een boek te verzenden en direct daarna vernietigd. Je kunt uit opsec overwegingen ook gerust een heel ander adres gebruiken, als jij maar weet dat het boek bij je aankomt.

 

Mocht het storm lopen (ik heb eerlijk gezegd geen idee) dan gebruik ik een heel subjectief toewijzingscriterium. Dat is een beetje lullig, maar ik kan vanwege de opsec toch geen publieke verantwoording afleggen over de toewijzing. Ik ga dan aan de hand van je postings op deze site kijken, hoe het er in mijn ogen voor staat me je prep kennis. Hoe geringer die is, hoe hoger je op de lijst komt te staan. Ik besef dat hier kritiek op mogelijk is. Doe me dat niet aan, je weet hoe slecht ik tegen kritiek kan :) Ik doe dit alleen met de beste bedoelingen en ik beloof dat er geen vriendjespolitiek aan te pas komt.

 

Afhankelijk van het aantal reacties wordt dit bericht misschien een paar keer herhaald op de site.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rumble Het boek was een tijdje uitverkocht. Dat kwam door mijn optreden in de laatste aflevering van de serie "Nederland in zeven overstromingen". Bovendien is mijn indruk, dat er de laatste tijd mondjesmaat iets meer mensen wakker worden over de enorme bedreigingen van de bankencrisis. Mijn uitgever heeft met spoed boeken laten bijdrukken. Het is nu weer via vrijwel iedere boekhandel en via bol.com te bestellen.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantal aanvragen tot nu toe: 0.......

 

 

12X GRATIS BOEK "HOE OVERLEEF IK EEN CRISIS" VAN DICK BERTS VOOR MENSEN MET EEN MINIMUM INKOMEN.

 

Ik stel twaalf geheel gratis exemplaren beschikbaar (inclusief gratis verzendkosten) van mijn boek "Hoe overleef ik een crisis" voor mensen met een inkomen op bijstand niveau. De enige extra voorwaarde is, dat je uiterlijk 24 februari ingeschreven bent op deze site (dit om speciale aanmeldingen voor een gratis boek te voorkomen). Er worden uiteraard geen verdere vragen gesteld. Een simpele aanmelding is voldoende. De aanmelding sluit op maandag 3 maart om 24.00 uur. Schaam je niet om een gratis boek te vragen, ik heb zelf ook een minimum inkomen en weet hoe lastig dat is. Uit dat besef is deze actie ook voortgekomen. De enige mededeling die ik zal doen, is hoeveel mensen om een gratis boek hebben gevraagd en hoeveel verzoeken ik heb gehonoreerd. Veder blijft je aanvraag uiteraard strikt vertrouwelijk. Je kunt een pm sturen, of per pm vragen om mijn prive email adres om je adresgegevens door te geven. Die gegevens worden door mij eenmalig gebruikt, uitsluitend om een boek te verzenden en direct daarna vernietigd. Je kunt uit opsec overwegingen ook gerust een heel ander adres gebruiken, als jij maar weet dat het boek bij je aankomt.

 

Mocht het storm lopen (ik heb eerlijk gezegd geen idee) dan gebruik ik een heel subjectief toewijzingscriterium. Dat is een beetje lullig, maar ik kan vanwege de opsec toch geen publieke verantwoording afleggen over de toewijzing. Ik ga dan aan de hand van je postings op deze site kijken, hoe het er in mijn ogen voor staat me je prep kennis. Hoe geringer die is, hoe hoger je op de lijst komt te staan. Ik besef dat hier kritiek op mogelijk is. Doe me dat niet aan, je weet hoe slecht ik tegen kritiek kan :) Ik doe dit alleen met de beste bedoelingen en ik beloof dat er geen vriendjespolitiek aan te pas komt.

 

Afhankelijk van het aantal reacties wordt dit bericht misschien een paar keer herhaald op de site.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of men komt er niet vooruit om van een minimum te moeten leven. Of deze groep preppers heeft het preppen reeds lange tijd al onder de knie en niks aan een boek.

Maar geef het nog even een kans, de dag is nog niet om!

 

Van een minimum inkomen moeten leven, dat kan de beste overkomen, dat bewijs ikzelf met mijn minimum-inkomen :) Misschien denken mensen, ik ga geen cadeau aannemen van een sloeber. Maar ik heb een hele doos van mijn eigen boeken cadeau gekregen van mijn uitgever en ik ga ze absoluut niet verkopen, dus dat is het probleem ook niet. Misschien moeten sommige mensen nog wat oefenen in het ontvangen. Dit is maar een klein cadeautje, dus het is een makkelijke oefening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top actie Dick!

 

12X GRATIS BOEK "HOE OVERLEEF IK EEN CRISIS" VAN DICK BERTS VOOR MENSEN MET EEN MINIMUM INKOMEN.

 

Ik stel twaalf geheel gratis exemplaren beschikbaar (inclusief gratis verzendkosten) van mijn boek "Hoe overleef ik een crisis" voor mensen met een inkomen op bijstand niveau. De enige extra voorwaarde is, dat je uiterlijk 24 februari ingeschreven bent op deze site (dit om speciale aanmeldingen voor een gratis boek te voorkomen). Er worden uiteraard geen verdere vragen gesteld. Een simpele aanmelding is voldoende. De aanmelding sluit op maandag 3 maart om 24.00 uur. Schaam je niet om een gratis boek te vragen, ik heb zelf ook een minimum inkomen en weet hoe lastig dat is. Uit dat besef is deze actie ook voortgekomen. De enige mededeling die ik zal doen, is hoeveel mensen om een gratis boek hebben gevraagd en hoeveel verzoeken ik heb gehonoreerd. Veder blijft je aanvraag uiteraard strikt vertrouwelijk. Je kunt een pm sturen, of per pm vragen om mijn prive email adres om je adresgegevens door te geven. Die gegevens worden door mij eenmalig gebruikt, uitsluitend om een boek te verzenden en direct daarna vernietigd. Je kunt uit opsec overwegingen ook gerust een heel ander adres gebruiken, als jij maar weet dat het boek bij je aankomt.

 

Mocht het storm lopen (ik heb eerlijk gezegd geen idee) dan gebruik ik een heel subjectief toewijzingscriterium. Dat is een beetje lullig, maar ik kan vanwege de opsec toch geen publieke verantwoording afleggen over de toewijzing. Ik ga dan aan de hand van je postings op deze site kijken, hoe het er in mijn ogen voor staat me je prep kennis. Hoe geringer die is, hoe hoger je op de lijst komt te staan. Ik besef dat hier kritiek op mogelijk is. Doe me dat niet aan, je weet hoe slecht ik tegen kritiek kan :) Ik doe dit alleen met de beste bedoelingen en ik beloof dat er geen vriendjespolitiek aan te pas komt.

 

Afhankelijk van het aantal reacties wordt dit bericht misschien een paar keer herhaald op de site.

 

Met hartelijke groet,

 

Dick Berts.

 

http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg lief gebaar. :) Ik heb hem laatst besteld en ben er al in begonnen. Wat ik heel prettig vind is dat je duidelijk hebt verwoord waarom je prept en dat je ook de nodige research hebt gedaan.

Aan de kwaliteit van het boek kan het zeker niet liggen. Ik als beginnende prepper vind het een fijn, handzaam boek dat veel goede tips bevat.

Ik denk dat er momenteel zoveel draadjes worden opgestart dat nog niet iedereen dit draadje heeft doorgenomen. Ik hoop dat mensen niet schromen om te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor minima; bestel een gratis boek. Vraag er een handtekening in. Mijn ego zwelt van trots. Vervolgens lees je het boek voorzichtig, om het daarna als gesigneerd exemplaar op deze site te koop aan te bieden voor 12,50 euro. Heb je mooi 25 euro verdiend. Van mij mag het :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip voor minima; bestel een gratis boek. Vraag er een handtekening in. Mijn ego zwelt van trots. Vervolgens lees je het boek voorzichtig, om het daarna als gesigneerd exemplaar op deze site te koop aan te bieden voor 12,50 euro. Heb je mooi 25 euro verdiend. Van mij mag het :D

 

Goeie tip, geef het wat sudder tijd Dick, je geweldige aanbod staat nog maar 12 uur online dus er komen er vast die het nog niet in bezit hebben.

Zo gigantisch veel bezoekers zijn hier nu ook weer niet, 't is geen Facebook. (hint om het KS te laten vermelden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip, geef het wat sudder tijd Dick, je geweldige aanbod staat nog maar 12 uur online dus er komen er vast die het nog niet in bezit hebben.

Zo gigantisch veel bezoekers zijn hier nu ook weer niet, 't is geen Facebook. (hint om het KS te laten vermelden)

 

Ray, ik wil het graag tot deze site beperkt houden. Uiteindelijk raak ik die boeken hier echt wel kwijt. Desnoods verleng ik de aanmeld termijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...