Nonkel Jones Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Vandaag heb ik drie van mijn persoonlijke communicatiemiddelen getest in combinatie met de LogicFlex Mk1 headset. Van links naar rechts: Siemens Gigaset A260, Albrecht TecTalk easy en mijn wat kale Nokia telefoon. Siemens Gigaset: Ontvangst - helder, geen verschil merkbaar Connectabiliteit - alsof de LogicFlex en de Siemens voor elkaar gemaakt zijn Bedieningsgemak - vertrouwd, de belangrijkste functies blijven via de Siemens verlopen Draagcomfort - na een tijdje vergeet je dat je de LogicFlex draagt Albrecht TecTalk: Ontvangst - Het duurt even voordat de LogicFlex goed is ingesteld, daarna vlekkeloos Connectabiliteit - zie bedieningsgemak Bedieningsgemak - nadeel is dat je de spreeksleutel/de spreekknop handmatig moet blijven bedienen. Standby werkt prefect Draagcomfort - Geeft luxe gevoel, alsof je er iedereen te slim mee af bent. Nokia GSM: Ontvangst - Net zo duidelijk als zonder LogicFlex Connectabiliteit - Zelfs met een wat ouder type telefoon weet de LogicFlex goed raad Bedieningsgemak - Zonder probleem handsfree bellen, laat de politie maar komen. Draagcomfort - Het is een raadsel waarom een product als LogicFlex nu pas op de markt komt. Zeer betaalbaar en voldoet aan alle eisen. Leuke bijkomstigheid van het LogicFlex-systeem is dat je er - waar dan ook - opzien mee baart. En nu spreek ik uit eigen ervaring: mensen worden nieuwsgierig worden en spreken je zomaar aan. Meer foto’s volgens, even iemand vinden die met zijn hoofd op internet wil. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik heb inmiddels een hoofd bereid gevonden zich op internet te tonen. De foto's van hoe de LogicFlex in de praktijk gebruikt wordt volgen vanavond. De verloting staat op http://preppers.nl/forum/threads/650...311#post152311 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Zo, omdat een paar foto's vaak meer zeggen dan veel woorden heb ik flink mijn best gedaan alles op de gevoelige plaat vast te leggen. Op de eerste foto is te zien hoe de telefoon van de Siemens Gigaset A260 een ware symbiose aangaat met de LogicFlex: Samen met de Nokia GSM lijkt de LogicFlex een natuurlijke twee-eenheid te vormen: Het gebruik van de LogicFlex in combinatie met de Albrecht TecTalk easy gaat wat moeizamer. Zoals te zien is zit de positie van de spreekknop niet op de ideale plaats: En dan nu de grote verrassing! Het is natuurlijk even een investering, maar bij gebruik van twee LogicFlex headsets is het zelfs mogelijk met een ouderwetse telefoon handsfree te bellen(!): De twee LogicFlex headsets die wachten op de gelukkige winnaars van de karma-verloting: Als extra voor preppers.nl hebben we de LogicFlex uitgeprobeerd in combinatie met wereldontvangers, als TSHTF wil je tenslotte als preppert een beetje op de hoogte blijven van wat er in de wereld om je heen gebeurt. Getest werden de Grundig WorldReciever 5401 (links op de foto) en de Muse Hybrid dynamo/solar Power (rechts op de foto): Over de Grundig kunnen we kort zijn. De combinatie met de LogicFlex oogt zeer professioneel, maar heeft als belangrijk nadeel dat de antenne de bewegingsvrijheid beperkt: Het gebruik van de LogicFlex samen met de Muse Hybrid is bijna ideaal te noemen. Volledig compatible en de radio is tijdens het dragen actief d.m.v. de zwengel op te laden, maar ook passief: terwijl je heerlijk je gezicht, onder het genot van een biertje, op een terrasje laat bruinbakken laden de zonnecellen vanzelf de batterijen op. Een logische en flexibele manier om het nuttige met het aangename te verenigen: Overigens is de LogicFlex headset, weliswaar in een merkloze uitvoering, ook verkrijgbaar bij de medewerkers van post.nl. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 @Nonkel Jones Ik WIST dit! Hahahahaha! Al enkele dagen volg ik dit topic en heb ik BEWUST geen nummer geroepen, omdat ik hier al bang voor was! Hahahaha! BRIL-F*CKING-JANT! Dit soort humor weet ik te waarderen. "LogicFlex", ik vermoedde al zoiets... De opbouw naar deze climax is GENIAAL! Ik ben jaloers, ik had dit ooit willen doen, nu is die mogelijk voor altijd kapotstuk.... En zoals jij het hebt gedaan, had ik nooit kunnen doen... GENIAAL! +100000000000000000000000000000000 kudo's! JB Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Helemaal mee eens! Super leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 HAHA super goed bedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 LOL..... kudotje waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Bij post #3 dacht ik, WTF, bij #4 grijnzen en bij #5 gniffelen, het is wel een mooie manier om blij de dag te beginnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Dit is wel grappig, net zoiets als de snelheidsbegrenzer. leuk verzonnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Hahahaha, leuk en briljant bedacht en we zijn er allemaal ingestonken. kudo van mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Bah bah bah, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Lol, grijns had beter kunnen weten ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Erg goede grap, petje af richting Nonkel! Zeurmode: moet nu wel verplaatst worden naar een ander gedeelte van het forum Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 11 augustus 2013 Delen Geplaatst: 11 augustus 2013 Hij is goed! Lachsalvo aan de ontbijttafel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.