Jacob Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Beste mede-preppers, Ben vrij nieuw op dit forum en zie dat ik nog heel moet leren en veel items nodig heb. Ook ben ik nog van de oude stempel en wil dus items zien, voelen en beoordelen voordat ik ze aanschaf. Ik zoek een goede winkel (Amsterdam en omstreken) waar ik ik diverse items kan kopen. Denk dan aan o.a.: - firesteels - waterfilters - messen(wil enkele hultafors gk hebben) -goede rugzak Hoop dat er iemand enkele goede adressen voor mij heeft. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Kijk eens in de preppershop, die kun je echt wel vertrouwen hoor. Een hoop echt goede spullen kun je daar kopen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Misschien zoeken naar kampeerwinkels? Die hebben vaak wel zo'n dingen liggen, buiten de messen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Kijk eens in de preppershop, die kun je echt wel vertrouwen hoor. Een hoop echt goede spullen kun je daar kopen ! http://www.prepshop.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Als je persé niet via internet wilt bestellen ga dan naar Bever. Maar neem een grote beurs mee want ze zijn erg duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Vrijbuiter, Bever, countrystore (wat verder wellicht dan in de buurt), zwerfkei en dumpzaken zijn goede winkels om eens inspiratie op te doen. Je kan dan altijd daar met contant betalen (en 10- 15% duurder uit zijn) of via webshops goedkoper je gear halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 6 juni 2013 Delen Geplaatst: 6 juni 2013 Ik zou eens bij de Baco kijken http://www.baco-army-goods.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jacob Geplaatst: 7 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Bedankt voor de inbreng. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 7 juni 2013 Delen Geplaatst: 7 juni 2013 Of bel me, kunnen vast iets regelen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 als je ergens een middag kan vertoeven is het in de zwerfkei in Woerden, je kijkt je ogen uit, 3500m2 met outdoorspul, het is niet helemaal in de buurt van Amsterdam, maar dat is het voor mij ook niet, is 70km rijden maar zeker de moeite waard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Als ik me niet vergis is er in de buurt van Amsterdam een grote overdekte markt . Daar heb ik ook al eens een paar spullen gekocht . Onderandere een outdoor pak in camouflage . Er zijn nieuwe en 2dehands spullen te koop . Dacht bij u in de buurt . Voor mij was het een paar uur rijden . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Als ik me niet vergis is er in de buurt van Amsterdam een grote overdekte markt . Daar heb ik ook al eens een paar spullen gekocht . Onderandere een outdoor pak in camouflage . Er zijn nieuwe en 2dehands spullen te koop . Dacht bij u in de buurt . Voor mij was het een paar uur rijden . Geert Bedoel je Beverwijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 Bedoel je Beverwijk? Geen idee hoe het heet ben er eens geweest toen ik in de buurt op vakantie was . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 8 juni 2013 Delen Geplaatst: 8 juni 2013 loop eens binnen bij de action voor de firesteels het kooktoestel, gasflessen, enz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xinix Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 http://www.sietsma-armygoods.nl/ in Heerhugowaard Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 http://www.sietsma-armygoods.nl/ in Heerhugowaard hej super! dat is vlak bij mijn werk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.