Vlinder Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Het tijdschrift Quest geeft eens in de zoveel tijd een special uit, nu in januari is er de special Quest Psychologie. In dit magazine staat een artikel over preppers waarin preppers van preppers.nl zijn geinterviewd, waaronder ondergetekende... 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Voor de rest moet je het blad maar kopen... Kosten: 6,95 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 bibliotheek kan je hem gratis lenen.. Mooooi artikel @Vlinder xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 http://www.quest.nl/magazines/psychologie/januari-2013 Dit is 'm... Er is een actie van de Quest met de Quest Psychologie samen voor 7,99. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Leuk! Dapper dat je hebt mee gedaan @Vlinder ! Bedankt voor het wederom positief in de media brengen van preppers in het algemeen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Goed gedaan, ga het snel lezen! Eindelijk een leuke vrouw als prepper vertegenwoordiger. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joris Driepinter Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Top Vlinder! Echt fantastisch! Bedankt! Ook voor de nektraining Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Ren meteen naar de Primera. Trots op je Vlinder en bedankt. Ben erg benieuwd naar het artikel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Goed artikel, ik heb hem met veel plezier gelezen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 grappig! (ok ok, ik zal maar eerlijk zijn. Ik ben "Marcel". Die doeber met een CBRN masker) grappig om jezelf terug te zien in een dusdanige publicatie. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Go Bolo! Goed gedaan! Je messen waren al gespot... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Heel leuk artikel meteen deze editie gekocht en gelezen!... top hoor, en vooral ook om op de foto te gaan... (ook al heb je een boek voor je hoofd.... ) en soow dichtbij.. .hahaha grst Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Okay, dit wordt een BEWAAREXEMPLAAR voor mij! Goed gedaan mensen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 @Bolo en @Vlinder ik ben benieuwd, zal van de week eens langs de winkel, en nu alvast mijn dank. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Voor de rest moet je het blad maar kopen... Kosten: 6,95 Pffrt beetje aan de prijs. Maar ik zal wel even het gaan lezen in de bladenwinkel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 DIt is 'm: http://www.quest.nl/magazines/psychologie/januari-2013 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 DIt is 'm: http://www.quest.nl/magazines/psychologie/januari-2013 Eerder in het draadje stond hij al, maar euh maak je niet druk;) @Bolo, wat gaaf dat jij ook mee deed. Dan rest de vraag wie is prepper nummer drie.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Fijn dat jullie dit gedaan hebben mensen en een beeld hebben weten te scheppen dat de freakshow-toestanden ver weg drukt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Eerder in het draadje stond hij al, maar euh maak je niet druk;) @Bolo, wat gaaf dat jij ook mee deed. Dan rest de vraag wie is prepper nummer drie.... Die vrouw op de omslag doet me denken aan Seven of Nine uit Star Trek Voyager.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 @Bolo @Vlinder leuk artikel ik heb het met veel plezier gelezen. Bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 heb m net gelezen is een leuk artikel, wie o wie is nr 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Prima stuk, niet opgeklopte toestanden. Precies zoals je dat van 'onze mensen' mag verwachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Goede weergave. Complimenten hoor. Het is altijd de vraag hoe eea gepubliceerd wordt. driehart Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Nummer 3 would be me Ik kan me herinneren dat Joost ons had toegezegd dat we een gratis expemplaar toegestuurd zouden krijgen ... Ik zit met smacht te wachten. anders ga ik hem ook maar kopen denk ik... voordat ie uit de winkel is... Ben erg benieuwd wat ze als verhalen hebben geschreven Lol... Danny en Yolanda.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 ik heb hem ook gekocht en gelezen, was erg leuk ook om aan mijn man te laten zien ( die is nog steeds niet zo enthousiast over preppen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.