carismo Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 @appelflapje..hoi, dat zijn idd wel goeie aanvullingen...ductape en oude creditcard heb ik wel. Naald en draad is ook wel easy te vinden...dat komt er nog bij dus...thanx. Nog meer ideetjes?.....Any one? Grt easy Lees dit topic van begin tot eind eens door en je hebt ideetjes genoeg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 @carismo....ja....maar dat past niet allemaal in die arme Maxpedition.... Er zullen vast nog wel dingetjes veranderd/verbeterd worden in de loop vd tijd..maar voorlopig moet ik het hier mee doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 @carismo....ja....maar dat past niet allemaal in die arme Maxpedition.... Er zullen vast nog wel dingetjes veranderd/verbeterd worden in de loop vd tijd..maar voorlopig moet ik het hier mee doen. Typ 'Maxpedition EDC" eens in de zoekbalk van YouTube Wel een mooi mesje, is dat een Böker? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 @carismo...ik weet het...YouTube filmpjes genoeg gezien...heb dr vierkante oogjes van gekregen..... En dat is inderdaad een Böker... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 @easy Knap setje. Lijkt me ook wel wat. Waar kocht je dat dingetje ? Zelf heb ik (meestal) volgende dingen bij als ik met de fiets op weg ben. -gsm -regenjas -klein flesje water -schuim om lekke banden snel te dichten -co2 capsule+houder, reservercapsule -kleine multitool -extra led lampje -ontbijtreep -kaugom -gevouwen briefje van 20€ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 @lewieke...hoi, deze Maxpedition EDC heb ik gekocht bij http://www.countrystore.nl en daar was hij 30 euro. Mogelijk dat je m in belgie ook kunt bestellen... Ik reis ook altijd per fiets...dus er gaat altijd bandenplak spullen en een mini fietspomp mee. Grt easy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 @easy Thx man. Je logo is dat van de Nederlandse politie of vergis ik me ? Is dat je job ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Update: mn Maxpedition EDC gaat mee in mn 5.11 Rush MOAB 10...hier wat foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 @lewieke...dat logo is van de Nederlandse Luchtmacht....vliegtuigen is een hobby...vandaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Op die manier. Ik laat mensen vliegen. Buiten. Uit de klas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 ....das ook een mooie bezigheid....ga jij nog naar SC Vlaanderen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jim90 Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Dit is m'n EDC: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 Het hangt ervan af waar ik mij naartoe begeef. Voor vandaag was dat: LED-zaklampje met 3x AAA, Aansteker, Lippenbalsem, Fietslichtjes, Cold Steel Pocketshark, Leatherman Sidekick, Cold Steel Voyager large 50/50, HTC HD Desire met kompas en kaart. Horloge Aan de sleutelbos: Firesteelset Bieropener Leatherman karabijnhaak (meegeleverd met de Sidekick) huis, fiets en kettingslotsleutels 2 karmuntjes voor de supermarktkarretjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 gezien ik meestal als ik de deur uitga ik altijd binnen een kwartier of minder lopend thuis kan komen ( met een sprintje 5 min ? ) gaat het bij mij vooral om wat ik in mijn jas heb zitten na even een blik in de 4 zakken doekjes, naald en draad portemonnee shag papier pen telefoon paar medicijnen en een paar snoepjes voor mijn dochter en de sleutels van 3 woningen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 7 november 2013 Delen Geplaatst: 7 november 2013 ipv parakoord heb ik elastiek, ideaal voor onderkomens, iets vastknopen, EHBO enz enz op rol van ug meter te krijgen en veel makkelijekr te knopen dan parakoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 een (nog) standaard survivalkit van mil-tec met enkele meters touw in mijn jaszak of boekentas een leatherman c33 in min broekzak samen met mijn zippo en gsm en ook nog een victorinox skipper in mijn binnenzak en 2m parracord in een armband Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 In mijn EDC zit : - regenkledij - een muts - een fietsherstelset, lijm, sleuteltjes, herstelpatches, reserverlampjes - een binnenband - een moersleutel nr 19 - een engelse sleutel - een fluo hesje - een fietspomp - een klein flesje water - een opvouwtool - een spuitbus bandenrepareerschuim - een gsm met felle led lamp - een briefje van 10€ - een setje fietshandschoenen - een extra set lichtjes op batterijen Dat alles gaat in de fietstas die aan de fiets hangt. Aangezien ik me met de fiets verplaats heb ik dat altijd in de buurt. Als ik ga winkelen of mijn fiets korte tijd moet stallen doe ik het fietsslot rond de handvatten van de tas. Voor langere tijd haal ik de tas van de fiets en neem ik ze mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Bij mij is ook lang niet alles op orde. Maar daar ben ik mee bezig Ik ga eigenlijk nooit op stap zonder mijn Victorinox, telefoon & lader, aansteker, kompas, medicijnen, zaklampje en klein EHBO tasje. Resulteert wel in een zware handtas waarvan iedereen zich altijd afvraagt wat ik allemaal met me meesleep Dit laatste is bij mij ook heeeeel erg bekend. En uitleggen heeft geen zin want ik krijg toch altijd te horen: 'stel je niet aan' en 'wat denk je dat er gaat gebeuren'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Gister toevallig een gekocht een klein tasje Met Sent from my LG-P760 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Gister toevallig een klein tasje gekocht die ik hier voor zou gaan gebruiken Met een: Fosco security led light Fosco magnesium fire starter Fishing kit Kompas Wat paracord aan de buitenkant Pleisters Een thinderstick En een stukje alluminium folie Sent from my LG-P760 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Dit is mijn EDC: Iemand nog suggesties? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Zijn dat waterzuiveringstabletten? Anders nog wat toevoegen voor veilig drinkwater, bv een sawyer mini. Beetje eten is inderdaad wel handig en ook iets om wondjes mee te ontsmetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 @Dauntless een firesteel is in principe een betere back up als lucifers of aansteker , hij werkt namelijk altijd en inderdaad vuur is erg belangrijk om te hebben en aanmaakmateriaal is ook handig , bijvoorbeeld een tampon (kun je als verband gebruiken of waterfilter of tondel ) als je aan je victorinox een mini vuursteentje doet zo eentje als hieronder (wordt gebruikt bij aanstekers voor gasbranders) gewoon een koper oogje met secondenlijm aanmaken dan heb je een mini firesteel (het werkt prima maar het is een handigheidje) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 EDC beschouw ik als wat ik op mijn lichaam draag en niet in een daartoe bestemde (rug)zak: De aansteker en mijn portefeuille ben ik vergeten, dus die mag je er bij denken De Gerber Dime en Lumintop Worm zitten steeds in mijn jas, de horloge aan mijn arm (doh), de rest in mijn broekzak... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.