FincaInSpanje Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik heb het mooiste prepvoertuig ooit gevonden! En nog een mooi linkje voor wie tegen filmpjes kijken is: http://www.livingbiginatinyhouse.com/transforming-castle-truck/ Ja die valt niet op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JackToilet Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Een echte prepper moet toch een terreinwagen hebben? Om alles in te kunnen vervoeren en in geval van nood off road te kunnen. Ik zou kiezen voor een range rover vogue. Haartjes los en gaan maar. Hij gebruikt wel benzine als een dolle, maar dat zet ik dan weer recht met mijn zonnepaneeltjes met subsidie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Een echte prepper moet toch een terreinwagen hebben? Om alles in te kunnen vervoeren en in geval van nood off road te kunnen. Ik zou kiezen voor een range rover vogue. Haartjes los en gaan maar. Hij gebruikt wel benzine als een dolle, maar dat zet ik dan weer recht met mijn zonnepaneeltjes met subsidie Tsja, all terrain is lekker, maar "onopvallend" is waarschijnlijk belangrijker. En zuinig/stil, je wilt niet alle aandacht trekken als je er met heel je hebben & houwen vandoor wil gaan ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Een echte prepper moet toch een terreinwagen hebben? Om alles in te kunnen vervoeren en in geval van nood off road te kunnen. Ik zou kiezen voor een range rover vogue. Haartjes los en gaan maar. Hij gebruikt wel benzine als een dolle, maar dat zet ik dan weer recht met mijn zonnepaneeltjes met subsidie Ik denk at je vooral een BETROUWBARE wagen wilt, dus een Range Rover zou ik buiten beschouwing laten, tenzij je een vrachtwagen met wisselstukken meeneemt zoals men deed in de Camel Trophy. Enne, BENZINE is niet wat je als brandstof wilt als prepper... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Een echte prepper moet toch ......Tsja, dan gaat het meer om het beeld wat jij hebt van een prepper. Wat is een echte prepper volgens jou? Die van de Amerikaanse televisie? We zijn hier toch niet in Amerika mallerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JackToilet Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Dank voor jullie antwoorden. Moet nog veel leren qua prepper merk ik ik ga me verder oriënteren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik denk at je vooral een BETROUWBARE wagen wilt, dus een Range Rover zou ik buiten beschouwing laten, tenzij je een vrachtwagen met wisselstukken meeneemt zoals men deed in de Camel Trophy. Enne, BENZINE is niet wat je als brandstof wilt als prepper... Bovendien zijn de Range Rovers "wijven" wagens, mannen zouden voor een Landrover variant kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Bovendien zijn de Range Rovers "wijven" wagens, mannen zouden voor een Landrover variant kiezen. Daarom heb ik. .......een Land Rover Defender Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Daarom heb ik. .......een Land Rover Defender Tss. Homo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Bovendien zijn de Range Rovers "wijven" wagens, mannen zouden voor een Landrover variant kiezen. ? een range rover is gewoon een landrover product. beide komen van de zelfde lopende band in solihull. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Daarom heb ik. .......een Land Rover Defender ? I love you! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Tss. Homo. heb jij ook niet zo'n plantenbak in de tuin staan?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Tss. Homo. heb jij ook niet zo'n plantenbak in de tuin staan? Ja precies. Nog zo'n nicht met een Engelse aanfluiting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JackToilet Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Prima discussie hier Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik beken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Bende mietjes. Dat doe je toch niet elkaar uitschelden voor homo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 (Voor diegenen die het Engels niet machtig zijn: een hangover is een kater) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 Geen idee wat het laadvermogen is of topsnelheid: verdediging ziet er echter goed uit ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.