Gast Dick Berts Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Op maandag 12 november 2012 is Dick Berts van 17.15 - 17.35 live op tv in het tv magazine "Noord-Hollands Diep" van RTVNH. Het programma wordt die dag ieder uur herhaald. Uiteraard gaat het over preppen. Op naar het (tien) duizendste lid voor preppers.nl. http://www.rtvnh.nl/programma/225/Noord-Hollands+Diep Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zet het in mijn agenda zal kijken leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 LEUK! En is deze zender in het pakket van digitale tv van ziggo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 LEUK! En is deze zender in het pakket van digitale tv van ziggo? Durf ik niet te zeggen maar de link van Dick kan je ook bekijken:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Mooi Dick alweer een mooie uitdraag kans voor prepperend nederland:cool: jammer dat we dat hier niet in het pakket hebben zitten, maar kijk t wel op de link staat genoteerd Grtz Parti verrek backschless goed dat je t even vermeld daar had ik echt geen erg in bedankt:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ja ja toppertje Bert. Kan niet wachten... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Dick Berts; De enige kerel op TV die wat zinnigs te vertellen heeft.......... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 genoteerd:) we gaan er even goed voor zitten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Hop in mijn agenda. Ik kan deze zender ook gewoon ontvangen via mijn KPN abonnement (glasvezel) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
schuilkelders Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Goed bezig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 ow ik zie het we kunnen het hop de site nadien gaan kijken.. ik wist niet of de link NSFW was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Leuk, kijk er naar uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 dick berts..dat is toch de persoon waarvan werd gezegd dat ie een magazijn van zichzelf had gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Oke, genoteerd ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 dick berts..dat is toch de persoon waarvan werd gezegd dat ie een magazijn van zichzelf had gemaakt Ruimte besparing voor de BOB toch? OT: ik ben benieuwd naar de uitzending, thanks Dick! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JutVrouw Geplaatst: 8 november 2012 Delen Geplaatst: 8 november 2012 Super!! Ik ga het in mijn agenda zetten anders vergeet ik het geheid :-( Trouwens, een niet misselijke pagina in de krant ook vandaag (NHD) GEWELDIG! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Nog een nachtje slapen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orca2000 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Ga zeker kijken, ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Ik heb nog geen nieuwe Preppers gezien die vertelden dat ze hier kwamen neuzen nav de krant. Wellicht nav de tv? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ben weer benieuwd Onze ambasadeur heeft t er maar druk mee;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Nou er werdt in elk geval redelijk serieus op ingegaan zonder iets belachelijk te maken Dick weer goed gedaan kerel. en weer goede reclame voor de site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ben ik enige die gekeken heeft????? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ben ik enige die gekeken heeft????? Ik liep in het bos, ga nu de herhaling kijken op: http://www.rtvnh.nl/programma/225/Noord-Hollands+Diep (zie hem al zitten) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Geweldige show @Dick, weer zoals gewend van jou, zeer goed gearticuleerd en goed verwoord, stuk voor stuk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Erg sterke uitzending, Dick komt er goed in en laten ze ook uitspreken en in 5 minuten pakt die de mensen in 2 keer de site geplugt en zien we meteen in een piek tussen 17:00-18:00 met de bezoekers. Wordt deze uitzending in de avond nog een keer herhaald op RTV-N.H. Kan mij voorstellen dat op het tijdstip van uitzending veel mensen nog gewoon aan het werk zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.