sormano Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Die lijkt me wel heel vet! hoop dat ie snel uitkomt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Ben nu deze film aan het downloaden: http://twitchfilm.com/2010/12/teaser-premiere-for-post-apocalyptic-indie-the-day.html eens kijken of het wat is, laat het jullie wel weten. EDIT: zag dat KS de film ook al had gezien. Ja, dertien in een dozijn.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast oliestel Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 SURVIVORS INDERDAAD!, DE DVD BOX IS NOG VIA EBAY TE KOPEN, DEZE HEB IK IN EEN PAAR WEKEN UITGEKEKEN 12 DVD'S! DAT WAS PAS EEN LEUKE SERIE! Weet iemand ook of de laatste survivors serie nog word vervolgd? uit mijn hooft is de laatste scene dat jack mee reist in een vliegtuig naar the "safe place" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 Kijk nu de serie Jericho, uit 2006. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. De serie heeft 2 seizoenen, ben nu bij episode 6 van seizoen 1. http://www.imdb.com/title/tt0805663/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 seizoen 1 is super, seizoen twee is flop, ze wouden eerst geen seizoen twee maken, maar op aanvraag van de fans mits deel 1 niet af was hebben ze deze toch maar gemaakt, maar spijtig genoeg veel te zwak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 29 oktober 2012 Delen Geplaatst: 29 oktober 2012 seizoen 1 is super, seizoen twee is flop, ze wouden eerst geen seizoen twee maken, maar op aanvraag van de fans mits deel 1 niet af was hebben ze deze toch maar gemaakt, maar spijtig genoeg veel te zwak Ik heb al zeker 5 keer geprobeerd om die serie te kijken maar kom er maar niet doorheen. Dat ligt puur en alleen aan het uber slechte acteerwerk en de nog ongeloofwaardigere hoofdrolspelers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Satyagraha Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Financieel/ Economisch/Politiek * Atlas Shrugged II: http://www.atlasshruggedmovie.com/ Ik ben reuze benieuwd of dit een hit wordt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 The Divide (2012) "To survive the end of the world you must first survive each other" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Holbewoner Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 28 days later Van wikipedia: "De film vertelt het verhaal over een virus dat de mensheid verandert in bloeddorstige moordenaars. De enkele overlevenden moeten proberen in leven te blijven" Nou ben ik zelf niet zo van de zombies e.d., maar als je de zombies er nou met je hersenpan uit filterd en ze vervangt door hongerige mensen is het best een aardige film. Verder kan je natuurlijk ook iedere willekeurige (realistische) film over de tweede wereldoorlog er bij pakken, Saving Private Ryan, De Aanslag....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 best mss in de eerste post een lijstje opstellen met wat er al gezegd is? anders moet je 14 pagina's lezen of het al gezegd is geweest en aan de post's merk ik idd veel wederkerende titels :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 SHTF door space nazi's Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 SHTF door space nazi's Greener hahaha lol ik weet niet eens of ik het moet geloven 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Je weet het nooit Greener 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast atarifreak Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 En wat dachten jullie van de film Red Dawn uit 1984. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sormano Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Red Dawn remake komt einde van de maand uit in amerika Trailer vind ik er wel bruut uitzien... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast atarifreak Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Red Dawn remake komt einde van de maand uit in amerika Trailer vind ik er wel bruut uitzien... Ik heb het gelezen. Lijkt mij ook wel wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Zat deze er al bij? http://www.imdb.com/title/tt0075909/ Oei oei, te lui om te checken.. Zie BOC topic. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Heb het net zitten kijken en dacht dit past hier wel met de overheid dat vanalles wegmoffeld. http://www.imdb.com/title/tt1713476/ The Bay. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 als je het over Shtf met hoofdletter "S" wil hebben... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 als je het over Shtf met hoofdletter "S" wil hebben... Lijkt mij super gaaf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 als je het over Shtf met hoofdletter "S" wil hebben... wwooowww gruwlijk vet ik wil heb echt zien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 9 november 2012 Delen Geplaatst: 9 november 2012 'The Day mis ik nog in het rijtje , is vrij nieuw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 SHTF door space nazi's Greener je lacht je eigen kapot bij die trailer hahaahahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Ik heb deze niet langs zien komen, maar ik vind wel dat ie er bij hoort Die Hard 4.0 (Live Free or Die Hard) John McClane takes on an Internet-based terrorist organization who is systematically shutting down the United States. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 [video=youtube;HcwTxRuq-uk] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.