Ronin Kogaratsu Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 Nou hij is klaar hoor na 6 weken werk..... je ziet er alleen niets van Mooi gedaan! Nu nog een lint maken op dezelfde manier, die je om je buks kan rollen. Gaaf project man! Jij hebt ineens weer veel vrije tijd:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kvgorp Geplaatst: 18 april 2014 Delen Geplaatst: 18 april 2014 Ja ik heb ineens weer avonden wanneer ik op de bank kan liggen en daadwerkelijk kan bekijken wat er op de tv komt. Trouwens ik heb nog projectjes genoeg eigenlijk. Herlaad kamer inrichten/BOB afmaken. Een lint zat ik ook aan te denken. Ik weet alleen nog niet wat ik als basis of ondergrond ga gebruiken daarvoor. misschien iets van een sjaal waar ik de jute direct aan kan knopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Deze man doet aan stealth camping. Dat is stiekem ergens kamperen zonder opgemerkt te worden. Hij geeft prima tips voor wie verborgen wil blijven, maar ook test hij de effectiviteit van verschillende soorten camouflage-kleding, zowel overdag, in de schemering, als 's-nachts. Met een gewone videocamera, en tegelijkertijd met een infraroodcamera. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 14 november 2014 Delen Geplaatst: 14 november 2014 Mooie ghillie! Zelf ben ik door de milsimsport (soort airsoft) in het bezit van diverse bdu's. Heb een woodland, een digital woodland, een desert en ,mijn trots, een echte crye precision multicam bdu. dus keuze genoeg. al zou ik bij een bug out in civiele kleding gaan ivm eerder genoemde risico's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Deze man doet aan stealth camping. Dat is stiekem ergens kamperen zonder opgemerkt te worden. Hij geeft prima tips voor wie verborgen wil blijven, maar ook test hij de effectiviteit van verschillende soorten camouflage-kleding, zowel overdag, in de schemering, als 's-nachts. Met een gewone videocamera, en tegelijkertijd met een infraroodcamera. Mooi filmpje. Over infrarood gesproken, is er iemand met een IR camera die naar de volgende SC komt? Ik heb wat IRR items die ik uit wil testen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Het is nou 3 keer gevraagd en ik vraag het dan maar voor de 4e keer!!: hoe heet die nieuwe camo van defensie dan en hoe kom ik eraan! Vind het namelijk mooi spul! Verder draag ik al jaren deze http://arniesairsoft.co.uk/news/september05/tac/100_2310.JPG Parka in de zweedse M90 camo! Deze is zo afwijkend dat iedereen het voor urban/civiele camo aanziet en dus nooi vragen stelt... En hij werkt nog eens veel beter dan je zou denken ook! Verder is er voor elk soort camo een plek en moment te verzinnen. En ook in het dagelijks leven in de randstad kijkt er niemand raar van op, zolang je het normaal houd... Camo broek met effen jas of effenbroek met camo jas ligt niemand wakker van! Daarnaast is het een kwestie van plaatsing! Ik kan je in het bos nog verassen in een oranje overal! Als ik maar uit een hoek kom waar je het niet van verwacht... En met een normale ff boskleur of eenvoudige camo kun je (zeker in schemer/donker) praktisch naast iemand staan, als je maar niet beweegt! Heb heel wat mensen op de schouder getikt:...BOEH!!! Zag afgelopen jaar ergens (moet ik weer eens zoeken) een serie 2 zijdige regenhoezen voor je rugzak... In vele combi's en camo's Zwart-oranje Oranje-camo Zwart-camo Enz, enz. In het kader van kunnen kiezen tussen 'hey fuckers, hier ben ik!!' of 'fuck you, ik ben er niet' Misschien wat voor de prepshop @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Hoe die nieuwe legercamo heet weet ik niet. Zelf ga ik voor de 'wild trees camo', om er niet militair uit te zien, en om in het gewone leven ook te dragen c.q. in het bos te wildspotten of voor andere outdoortoepassingen. Voorbeeld van de jas: http://dumpcompany.com/index.php?item=wild-trees-jachtjas&action=article&group_id=10000075&aid=1793&lang=nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Hoe die nieuwe legercamo heet weet ik niet. Zelf ga ik voor de 'wild trees camo', om er niet militair uit te zien, en om in het gewone leven ook te dragen c.q. in het bos te wildspotten of voor andere outdoortoepassingen. Voorbeeld van de jas: http://dumpcompany.com/index.php?item=wild-trees-jachtjas&action=article&group_id=10000075&aid=1793&lang=nl Mooie kleding idd, ik heb in dat patroon een fleece jas, al jaren, erg tevreden over. lekker warm en stil. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OutlawNLD Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 @Anvil het nieuwe digitale camouflagepatroon voor Defensie, genaamd NFP (Netherlands Fractal Pattern). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Mooie kleding idd, ik heb in dat patroon een fleece jas, al jaren, erg tevreden over. lekker warm en stil. De (regen)broek en winterpet heb ik al. Die jas komt er ook als aanvulling en vervanging van mijn Hydratic jas, die ik toch vind tegenvallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 @Anvil het nieuwe digitale camouflagepatroon voor Defensie, genaamd NFP (Netherlands Fractal Pattern). Thanks!! ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Als je geen soldaten kent die iets "verliezen" is NFP de komende tijd nog niet te krijgen of je moet het laten namaken ergens. Dat gezegd hebbende zal het me niet verbazen als Sturm-MILTEC het voor volgend jaar opneemt in de camo-collectie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 De wild tree camo jas is besteld. Verwacht hem van de week binnen. Kan er gelijk een binnenvoering in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Ik vind het wel een "mooie" camo, eens kijken of er iemand iets wil verliezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 15 november 2014 Delen Geplaatst: 15 november 2014 Ik krijg het binnen mijn netwerk nog niet voor mekaar gebakken!... het is binnen defensie nog nauwelijks uitgerold... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Ik vind het wel een "mooie" camo, eens kijken of er iemand iets wil verliezen Ik krijg het binnen mijn netwerk nog niet voor mekaar gebakken!... het is binnen defensie nog nauwelijks uitgerold... Het is inmiddels op de markt, zij het in heel beperkte aantallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Het is inmiddels op de markt, zij het in heel beperkte aantallen. Is dat op de open markt? Of binnen defensie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Is dat op de open markt? Of binnen defensie? Gewoon legaal op de open markt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Ok, da's prettig... Echt spul, of Chinese namaak? En waar had je dat gespot?... Thanx for the heads'up trouwens.. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De Plaag Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 De enige camouflage kleding die ik heb zijn een broek, en anorak in Flecktarn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Ok, da's prettig... Echt spul, of Chinese namaak? En waar had je dat gespot?... Thanx for the heads'up trouwens.. ;-) Echt spul, wel gebruikt. Gespot bij iemand die ik ken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Met camo val je juist op in het burgerleven. Tenzij je in de omgeving van Luhansk o.i.d. woont. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Camouflage = opgaan in de omgeving. Voor de stadse prepper dus spijkerbroek met overhemd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Camo in Amsterdam is vandaag roze, bloot, of leer/rubber. Een tutu mag ook :-) http://www.nu.nl/binnenland/4099059/canal-parade-in-amsterdam-in-volle-gang.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 1 augustus 2015 Delen Geplaatst: 1 augustus 2015 Camo in Amsterdam is vandaag roze, bloot, of leer/rubber. http://www.nu.nl/binnenland/4099059/canal-parade-in-amsterdam-in-volle-gang.html En jij liep er tussen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.