Ga naar inhoud
GENEGEERD

Camouflage kleding


Greener

Aanbevolen berichten

Ik was laatst bij een behoorlijk grote dump en daar wisten ze mij te vertellen dat er tegenwoordig ook aardig wat landen hun legerkleding vernietigen. Dit omdat er veel kleding opgekocht word door rebellenlegers her en der. Ikzelf let er nooit zo op maar het schijnt dus zo te zijn dat er Engelse uniformen te zien waren op t.v welke gedragen werden door rebellen. Ook bajonetten worden in Engeland blijkbaar vernietigd nu. Of het waar is weet ik niet maar het klonk geloofwaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 273
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik was laatst bij een behoorlijk grote dump en daar wisten ze mij te vertellen dat er tegenwoordig ook aardig wat landen hun legerkleding vernietigen. Dit omdat er veel kleding opgekocht word door rebellenlegers her en der. Ikzelf let er nooit zo op maar het schijnt dus zo te zijn dat er Engelse uniformen te zien waren op t.v welke gedragen werden door rebellen. Ook bajonetten worden in Engeland blijkbaar vernietigd nu. Of het waar is weet ik niet maar het klonk geloofwaardig.

 

Het gebeurd nu ook al in Nederland http://www.legerdesheils.nl/nieuws/legers-slaan-handen-ineen-bij-uniforminzameling

Krijg je zo meteen allemaal rambo zwervers in Nederland :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er word al tig jaren vernietigt.ook in mijn tijd.Van nachtkijker tot ontzettend groot.

Als je dan bemerkt hoeveel er nog op de markt komt.

Vind ik ook niet gek.Er zijn genoeg mensen die dit jammer vinden(Binnen defensie)

En dan krijg je achterdeurtjes.

En zodoende kun je altijd spullen krijgen.

En volgens mij zijn er genoeg militairen die hun uitrusting aanbieden bij dumpzaken???

Als zakcentje.Of ZWART centje :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2561773/Spot-snipers-artists-amazing-collection-photos-hidden-gunmen-blending-various-landscapes.html

 

A successful sniper has to be good at two things: shooting a rifle and blending in with their surroundings, as to not be seen by the intended target.

 

As German artist Simon Menner recently found out, military snipers are incredibly skilled at the latter - often blending into their surroundings so well that they can't be seen even if you know where to look.

 

Menner recently was granted permission to photograph German Army snipers as they blended into several landscapes. What he captured on film was the incredible way in which these snipers can make themselves nearly invisible to the naked eye - even in broad daylight.

 

In many cases, spotting the sniper is nearly impossible - all you can see is the business end of their sniper rifles jutting out of what appears to be a rock, or a bush, as the rest of their bodies and equipment are completely camouflaged. And chances are that if you're close enough to notice them, it's already too late - trained snipers are capable of accurately shooting targets that are more than a mile away.

 

In a series of photos taken by Menner, a sniper is hiding somewhere in the landscape. In another set of the same photos, the snipers' location is circled in red - which doesn't do much to help recognize these war-time chameleons.

 

See if you can spot the sniper in the series of photos below.(Hat Tip: Vice.com)

 

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2561773/Spot-snipers-artists-amazing-collection-photos-hidden-gunmen-blending-various-landscapes.html#ixzz2tgahYrVs

Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal gevonden ;) je moet naar bepaalde rondingen/spiegelingen zoeken, die totaal niet in het beeld zouden thuis horen. Denk bijvoorbeeld aan een loop of een kijker, met mijn ghillie suit kan ik ook aardig ver komen ;)

 

Gelul, je maakt mij niet wijs dat je deze ook vond...

 

article-0-1B8BF4CC00000578-973_964x743.jpg.4eeddc502ca43cf5e134575df5a67072.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelul, je maakt mij niet wijs dat je deze ook vond...

 

article-0-1B8BF4CC00000578-973_964x743.jpg.4eeddc502ca43cf5e134575df5a67072.jpg

 

Die inderdaad niet zat op de grond te concentreren, maar toen bleek die in de boom te zitten. Al lijkt me dat niet zo een verstandig idee om eerlijk te zijn, als je schiet beweegt de tak waar je op zit of je klapt uit de boom. Tenzij je natuurlijk een gefixeerd plateau hebt gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die inderdaad niet zat op de grond te concentreren, maar toen bleek die in de boom te zitten. Al lijkt me dat niet zo een verstandig idee om eerlijk te zijn, als je schiet beweegt de tak waar je op zit of je klapt uit de boom. Tenzij je natuurlijk een gefixeerd plateau hebt gebouwd.

 

Dus toch niet allemaal... :)

 

Ik weet ook zeker dat je de sluipschutter in deze foto gemist hebt:

 

article-0-1B8BF41C00000578-984_964x727.jpg.b6af0b00e255f445baad929163d23644.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...