arneheil Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Zag net de Olight t10 op http://www.berwin.nl van 51.95 voor € 26.95.(laatste exemplaren) Ik heb deze zaklamp zelf gehad en het is een Top lamp! Waarschijnlijk hebben ze er niet veel dus je denk ik wel snel zijn. (de winkel zit in zeist, omgeving utrecht) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Kevlar handschoenen, snij-proof, one size fits(?) all. e10,- http://www.clicktobuy.nl/kevlar-anti-snij-handschoenen-swat?n=iml Mooie kevlar handschoenen staan al een tijdje op m'n lijstje, maar weet niet of dit wat is.. Het bedrijf "SWAT Technology USA" is nergens te vinden, behalve op de clicktobuy site.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Het bedrijf "SWAT Technology USA" is nergens te vinden, behalve op de clicktobuy site..Dat kan je zelf uitzoeken. Zoek bij contactinformatie hun adres en/of KvK nummer. Als je hun adres googelt zie je nog meer online koopjes bedrijven...een KvK-nummer hebben ze niet... Wat verder door googlen kan je terugvinden dat de bedrijfjes maar kort bestaan en dan van naam veranderen... Voor mij geen koosjer bedrijf. Maar...als je voor een tientje een gokje durft te wagen, gewoon bestellen. Verwacht daarbij geen topkwaliteit, maar een leuke gadget. Als je wel een goed product wilt, moet je even door sparen en bij een bekend bedrijf een kwaliteitsproduct kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Niet dat je ze nu nodig hebt maar de ANWB heeft snowboots voor €12 in de aanbieding: Schijnt een damesmodel te zijn dus alleen maten 36-42 http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/schoenen/boot-lady-iceland.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 vandaag bij de Action zag ik ineens magnesium firestarters hangen tussen het gereedschap. heb er gelijk 2 meegenomen voor de kinderen. kosten €1,95 per stuk. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 @houthe Beter had je eerst de video van Communicator kunnen bekijken - LOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 @houthe Beter had je eerst de video van Communicator kunnen bekijken Waarom...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Die firesteels van de Action schijnen volgens hem, en het filmpje, snel uit elkaar te vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Die firesteels van de Action schijnen volgens hem, en het filmpje, snel uit elkaar te vallen. Bietje lijm ertussen. Klaar...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Bietje lijm ertussen. Klaar...... Koop voor iets duurder gewoon iets goeds bij de buitensportwinkel. Bezuinig niet op kwaliteit als er 'je leven van afhangt'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 de oudste is net jarig geweest en de jongste is dat over 8 dagen, beide hebben ze een nieuwe rugtas met diverse items er in gekregen. om de tas nog meer te vullen voor ze krijgen ze dit soort dingen erbij. heb ook voor beide zo'n hoofdlampje meegenomen bij de Action, die zijn ook niet al te stevig, maar voor hun gevoel hebben ze er al wel een dan. Ze krijgen wanneer het budget er voor is allemaal goede spullen, dit is meer als overbrugging tot ze de echte krijgen. Met een lege tas het bos in vinden ze ook niet leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 @houthe: ok. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 22 februari 2014 Delen Geplaatst: 22 februari 2014 Koop voor iets duurder gewoon iets goeds bij de buitensportwinkel. Bezuinig niet op kwaliteit als er 'je leven van afhangt'. Volgens je eigen aanhaling van het filmpje werkt dat ding goed, kan hoogstens uit elkaar vallen. Waarom een hoop meer geld uitgeven als je met een beetje lijm dat ding goed vastkrijgt? Koop er dan twee voor de zekerheid. (en een tube lijm) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Koop voor iets duurder gewoon iets goeds bij de buitensportwinkel. Bezuinig niet op kwaliteit als er 'je leven van afhangt'. dat roep ik al vaker, kwaliteit kost gewoon geld, en de meeste dingen van de action zijn goedkoop met een reden; het is vaak van zeer dubieuze kwaliteit, natuurlijk maakt dat voor schijt papier niet uit, maar voor echt survival spul wil ik dit niet hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Die firesteels van de Action schijnen volgens hem, en het filmpje, snel uit elkaar te vallen. Ik heb er vandaag twee gekocht en er is niets mis met de verbinding, zit gewoon muurvast en hij werkt prima. Gewoon stom toeval dat de firesteel die gebruikt werd in het filmpje uit elkaar viel. Misschien is het zelfs zo dat de nieuwe produktie verbeterd is, naar aanleiding van klachten ervoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Ik heb er vandaag twee gekocht en er is niets mis met de verbinding, zit gewoon muurvast en hij werkt prima. Gewoon stom toeval dat de firesteel die gebruikt werd in het filmpje uit elkaar viel. Misschien is het zelfs zo dat de nieuwe produktie verbeterd is, naar aanleiding van klachten ervoor. Nah, stom toeval, ik heb er een stuk of vijf van versleten en dit kwaaltje is toch vrij standaard. Ik zweer bij aanstekers, als je toch wat speciaal koopt en meesleept, waarom dan niet een veel goedkopere en praktischer aansteker? Of je maakt vuur met een paar stukjes hout (vuurboog e.d.) of je neemt wat handigs mee en naar mijn mening is dat geen firesteel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
silver Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Misschien is het zelfs zo dat de nieuwe produktie verbeterd is, naar aanleiding van klachten ervoor. Dat soort producten kan niet uitvoerig getest worden. Niet voor die prijs althans. Daarnaast vanuit Action gezien lach je een klant uit als die denkt dat je 5 jaar, wekelijks gebruik van maakt. Dan krijg je de discussie: 'Ag meneer uit de prijs kan u toch wel afleiden dat deze een week op de camping gebruikt kan worden. Maar het dan toch echt wel op is.' Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Nah, stom toeval, ik heb er een stuk of vijf van versleten en dit kwaaltje is toch vrij standaard. Ik zweer bij aanstekers, als je toch wat speciaal koopt en meesleept, waarom dan niet een veel goedkopere en praktischer aansteker? Of je maakt vuur met een paar stukjes hout (vuurboog e.d.) of je neemt wat handigs mee en naar mijn mening is dat geen firesteel. Ja, dan is een aansteker inderdaad heel wat makkelijker. Maar een vuurboog? Noem je dat handig? Hou het maar bij de aansteker. En een firesteel is naar mijn mening maar een beetje survivalspeelgoed. Leuk om erbij te hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Ja, dan is een aansteker inderdaad heel wat makkelijker. Maar een vuurboog? Noem je dat handig? Hou het maar bij de aansteker. En een firesteel is naar mijn mening maar een beetje survivalspeelgoed. Leuk om erbij te hebben. Een vuurboog is niet handig, maar aanstekers, firesteels en lucifers raken simpelweg een keertje op en dan resten alleen oermens technieken en wat je in de natuur vind. Met m'n huidige voorraad aanstekers, zowel wegwerp als navulbaar, moet ik toch ook na een jaar of tien met twee houtjes alleen vuur maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Een vuurboog is niet handig, maar aanstekers, firesteels en lucifers raken simpelweg een keertje op en dan resten alleen oermens technieken en wat je in de natuur vind. Met m'n huidige voorraad aanstekers, zowel wegwerp als navulbaar, moet ik toch ook na een jaar of tien met twee houtjes alleen vuur maken. Ben ff houtjes zoeken en een paar vuurstenen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 februari 2014 Delen Geplaatst: 25 februari 2014 Ben ff houtjes zoeken en een paar vuurstenen Je weet maar nooit he! Beetje kennis, beetje oefening en het belangrijkste gereedschap van de mens is van jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
will Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Hoi, Als iemand nog een degelijk hoofdlampje zoekt. Heb hem zelf ook. klein, maar fijn! bij Bever van 18,95 voor 14.21 Hoofdlamp Petzl: Tikkina 2 Lichtsterkte: 23 Lumens max Maximale autonomie: 190u IPX4 (water resistant) Gewicht: 80 g met batterijen Werkt met drie AAA/LR03 batterijen Garantie: 3 jaar greetz will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rookieapocalypse Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Ja die is inderdaad erg goed en superlicht (als grammenpakker kan ik zoiets waarderen:)). Ik stond er gisteren ook mee in mijn handen bij de bever. (En haal hem waarschijnlijk morgen) Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 maart 2014 Delen Geplaatst: 7 maart 2014 Vanaf maandag 10-3 in de Lidl: http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-866F9977-ED9D5139/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=2047 Ik heb zelf een aantal van deze handschoenen en die bevallen mij goed. Met mijn medium handen kan ik meestal een zeer goede pasvorm vinden zonder extra materiaal aan de vingertoppen. Naar mijn mening, zeker voor het geld, een goede werkhandschoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 7 maart 2014 Delen Geplaatst: 7 maart 2014 Is die werkbroek wat? Veel zakken, maar is ie geschikt om te wandelen? Zie er misschien een beetje maf uit, maar in noodsituaties maakt me dat niet uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.