Mr. Gold Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Aangezien ik getrouwd ben met mijn iphone en de hele dag een beetje loop te spelen met mijn apps dacht ik het zal toch niet zo zijn dat er ook "preppers apps" op de markt zijn. Ik kijk net even in de App store en wat schetst mijn verbazing dat er diverse apps zijn voor preppers. Net even de betaalde app (0,79e) cent gekocht van Prepper Me en ben ontzettend positief verrast. Alles over "overleven" en "theorieën" en andere zaken. Er zijn veel meer apps (gratis en betaald). Hebben jullie hier ervaringen mee? Wat zouden jullie graag in een app willen voor Preppers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Disaster Readiness Disaster Alert Prepper Guide Family Preparedness USMC summer survival guide USMC winter survival guide SURVIVE! US Army survival guide SAS survival guide Om er maar een paar te noemen die ik op mn foon heb staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 31 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Bolo = held! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Dan heb ik nu eindelijk mijn motivatie om een echte smartfoon aan te schaffen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Dan heb ik nu eindelijk mijn motivatie om een echte smartfoon aan te schaffen. WDBIEP (Wanneer De Boel In Elkaar Pleurt) heb je er ook nog wat als je een zonnepaneeloplader erbij koopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 EHBO app??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 Jup. Bolo is een held. En niet alleen als prepper. Nog bedankt voor al je moeite(petitie enzo) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 31 juli 2012 Delen Geplaatst: 31 juli 2012 iphone app: survival forum. De amerikaanse variant van preppers.nl. Leuke en informatieve app. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
coan Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 van het SAS boek geeft het ook een gratis of betaalde app. Ik ben nu de gratis variant aan het uitproberen en het bevalt me goed tot nu toe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Disaster Readiness Disaster Alert Prepper Guide Family Preparedness USMC summer survival guide USMC winter survival guide SURVIVE! US Army survival guide SAS survival guide Om er maar een paar te noemen die ik op mn foon heb staan Bolo welke is je favoriet? Kun je iets inhoudelijkls vertellen per app, wat je ermee kan enz? die ehbo app heb ik gehad, en weer verwijdert. Nutig om ene keer door te lezen (als je die info nog niet wist) maar verder niets buitensporignieuws. Denk aan koel een brandwond. En als iemand flauwvalt hoe je hem moet neerleggen en wanneer je 112 moet bellen... joh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Extreme Fuselier Geplaatst: 14 augustus 2012 Delen Geplaatst: 14 augustus 2012 Bolo, prepper van het jaar!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 16 augustus 2012 Delen Geplaatst: 16 augustus 2012 Zoek ook even op FEMA. Die hebben ook van alles online en per app. (wel us account gebruiken..) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 17 augustus 2012 Delen Geplaatst: 17 augustus 2012 Een telefoon is toch ook zoiets als een mobiel track and trace op zak hebben? Als er echt stront aan de knikker is, weet ik niet of het smart is om je foon mee te nemen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cerdo Geplaatst: 17 augustus 2012 Delen Geplaatst: 17 augustus 2012 er is een app die ''doomsday survivalguide'' (wel de betaalde versie) heet, bevat veel boeken echt een aanrader. voor iphone,ipad en android Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 EHBO app??? Die van het rode kruis is handig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Hmmmm heb ik net mijn iPhone verkocht omdat ik er, voor mijn gevoel, teveel tijd aan spendeerde, moet ik er weer 1 kopen. Gebruikte hem om spelletjes te spelen en te whatsappen. Voordeel is, je houdt wel meer tijd over voor andere zaken. Keuzes keuzes...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 https://lh4.ggpht.com/o0i0CyaMNKN71HoVHZXdJgPK_Ii3sfatcnWs-MGew75rDh0FY5pEZU4HY_OQ_X8o7vA Haha, leuke afbeelding. Als dat gebeurt wat op de afbeelding staat heb je niet meer zoveel aan je smartphone Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Via deze Engelstalige site kun je een app vinden om je inventarislijst te maken voor de verzekering en ' prepare for disaster' met checklists ed. Wel bedoeld voor de USA, wel handige opzet http://www.iii.org/software/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 31 oktober 2012 Delen Geplaatst: 31 oktober 2012 Via deze Engelstalige site kun je een app vinden om je inventarislijst te maken voor de verzekering en ' prepare for disaster' met checklists ed. Wel bedoeld voor de USA, wel handige opzet http://www.iii.org/software/ lol. Ik lees dus nu via mijn foon. Kan ik nu niks met deze link, want ik kan die af code niet scannen. Zo eerst maar doen als ik klaar ben met werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deventerprepper1 Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 (Free) Prepper Survival voor android. kan je ook een voorraad lijstje mee maken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 1 november 2012 Delen Geplaatst: 1 november 2012 Een telefoon is toch ook zoiets als een mobiel track and trace op zak hebben? Als er echt stront aan de knikker is, weet ik niet of het smart is om je foon mee te nemen.. Als de stront aan de knikker is, dan zet je 'm gewoon in flight mode, dan staan alle radio zenders uit en kan je vrij gaan waar je maar wilt. Als het mobiele net er uit ligt in een gebied ben je daar ook niet te volgen overigens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppy Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ook een leuke app gevonden prep and pantry. Alleen bestemd voor iPad en iPhone . En je kan hem gratis uitproberen. Je kan je "prep" voedsel (voornamelijk) via een barcode invoeren en een verval datum invoeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 An Apple a day keeps windows away:D Leuke dingen maar haast net zo verslavend als roken gvd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Ook een leuke app gevonden prep and pantry. Alleen bestemd voor iPad en iPhone . En je kan hem gratis uitproberen. Je kan je "prep" voedsel (voornamelijk) via een barcode invoeren en een verval datum invoeren. Werkt deze ook op nederlandse barcodes ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Hier nog een handige app voor android: http://www.apkfullapps.com/2012/02/entity-sensor-pro-emf-detector-v316-apk.html Let maar niet op dat spoken verhaal. Het is een EMF-detector: Electro Magnetic Frequencies. Zendmasten - TL-buizen - Magnetron - Stroom/voeding - en hij slaat uit (uitgeprobeerd). Misschien kan je er mobiel verkeer mee detecteren (niet uitgeprobeerd). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.