contact combat Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 www.videoboom.cc/sdelal-sam-sebe-operaciyu/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Of hij gek is...... Hematoom kun je gewoon laten zitten toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Wtf............ 18+ deze shit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 en klaar alweer. Beter dan meneer valentino: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 en klaar alweer. Beter dan meneer valentino: Vind ik op wat voor reden veel minder erg haha XD Liever deze video! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 www.videoboom.cc/sdelal-sam-sebe-operaciyu/ Vraag ik me zomaar af waar je op zoekt om dit tegen te komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Ben ik de enige die toompje zag staan, en dacht dat het een filmpje met piemels zou zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Windmill Geplaatst: 21 september 2015 Delen Geplaatst: 21 september 2015 Ben ik de enige die toompje zag staan, en dacht dat het een filmpje met piemels zou zijn? Ja je was de enige..ahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Ben ik de enige die toompje zag staan, en dacht dat het een filmpje met piemels zou zijn? Yep. Tien tekens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Ben ik de enige die toompje zag staan, en dacht dat het een filmpje met piemels zou zijn? Toompje bij de hema vervangen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Hematoma is een onderhuids blood ophoping,een blauw plek dus. Maar wonden naien in de sneeuw is wel leuk voor mij on nu naar te kijken, 34 graden vandag.en loreen, weer geen piemel, moet ik iets leuk voor je opzoeken, blote maori, opwaaiende kilt, massai op jacht. Met internet is elke sort man half bloot aan je voet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pjotr78 Geplaatst: 22 september 2015 Delen Geplaatst: 22 september 2015 Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk , maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft @Keyser Suze nog vakkundig commentaar? Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken. Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-( GreetZ, Pjotr78 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 september 2015 Delen Geplaatst: 23 september 2015 Die Valentino is gewoon een enorme dodo natuurlijk , maar die rus is wel en bikkel om dit zo ff te doen. Heeft @Keyser Suze nog vakkundig commentaar? Zal wel nodig geweest zijn om de boel te ontlasten zodat hij in ieder geval veilig gebied kon bereiken. Heb ook wel eens met zo'n driedubbeldik, zwart been gelopen (heel veel trappen op gehad) en dat was geen pretje. Toen helaas nog stom/eigenwijs genoeg om er niets mee te doen en gewoon een klus op het strand te doen, ruim 24 uur slepen met spullen in de hitte. Daarna toch maar rust genomen. Heeft een behoorlijk tijd geduurd tot mijn been weer normaal was, maar er is weldegelijk een en ander beschadigd, bij lange dagen staan /lopen in de warmte is dat been aanmerkelijk dikker en zit er meer vocht in. Dat wordt dus steunkousjes als ik later groot ben :-( GreetZ, Pjotr78 Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 september 2015 Delen Geplaatst: 23 september 2015 Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie. Dat dacht ik ook, maar ja ik ben geen arts:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 23 september 2015 Delen Geplaatst: 23 september 2015 Dat dacht ik ook, maar ja ik ben geen arts:rolleyes: Ja maar je komt ook niet uit een ei. Iedereen met verstand zou het anders doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 september 2015 Delen Geplaatst: 23 september 2015 Ja maar je komt ook niet uit een ei. Iedereen met verstand zou het anders doen. Ja precies, een spijker en en hamer kan net zo goed, je been is toch bevroren Dit is sarcasme voor de letterlijke lezers onder ons;) ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3parator Geplaatst: 23 september 2015 Delen Geplaatst: 23 september 2015 Het lef van een leeuw en de hersens van een zeekomkommer. Zonder handschoenen, zonder verdoving, zonder goede indicatie. Dit geneest toch ook gewoon vanzelf zonder incisie etc? Het is toch geen pus, dus gewoon laten zitten of niet? (Ubi pus evacua) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 24 september 2015 Delen Geplaatst: 24 september 2015 Dit geneest toch ook gewoon vanzelf zonder incisie etc? Het is toch geen pus, dus gewoon laten zitten of niet? (Ubi pus evacua) Ask me again morgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spechtje Geplaatst: 24 september 2015 Delen Geplaatst: 24 september 2015 Snajala, moj russkii jezik : otsjen plocha. Ja ni panimajoe mnoga, tso on gavarit. En ten tweede : waarom moet je zoiets open maken : ik zou daar bij mij zelf niet aan durven beginnen. Niet omwille van het bloed, maar omwille van het feit dat ik bijna 100 % zeker ben dat die wonde gaat ontsteken. En dat lijkt mij veel riskanter. Dus ja, ik sluit mij aan bij de vraag die hier al gesteld is : een inwendige bloeduitstorting kan dat niet uit zichzelf genezen ? Waarschijnlijk wel op voorwaarde dat je het nodige rust gunt waarschijnlijk, en niet verder overbelast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.