Järv Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Nieuw mes op m'n verlanglijstje : Varusteleka: Skrama eräveitsi / Bush knife Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Niet slecht ,het lijkt eigenlijk net een machete Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Aardig mesje. Flink aan de prijs (€92). Zie ik op zo'n 37-38sec in het filmpje niet al een paar deukjes in de snede? (hoeft geen probleem te zijn) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Mooi ding multifunctioneel . Ik heb een zelf gemaakt klein broertje er van . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Met deze kun je hetzelfde doen voor nog geen tientje: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 voor mij persoonlijk iets te groot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Met deze kun je hetzelfde doen voor nog geen tientje: ] Lol, dat kun je toch nauwelijks een vergelijking noemen... OT ik vind het een mooi mes, handig ook de scandi grind bij zo'n mes. Zou voor mij ook wel wat korter mogen maar dan kun je er natuurlijk minder goed mee hakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Grote Mora. Leuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jacob Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Prachtig ding. Waar zou je het in Nederland kunnen kopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 @Enigma13: waar te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Het mes lijkt mij het meest op een Parang om te kappen handig maar om er een wortel en uitje mee te snijden lijkt hij me toch wat onhandig (zal niet zeggen dat het niet kan maar een klein mesje lijkt me een stuk handiger ) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 mij veels te groot maar ieder zn ding natuurlijk:) zou je bij zoiets nog wel iets kleiners dragen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Heel makkelijk zelf te maken...is een heel simpele vorm. Om te kappen....ok ,om een uitje te snijden zou ik toch iets anders nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 @Enigma13: waar te halen? http://www.2cheap.nl/2cheap-bijl-multi-functie-3-in1-bijl-hamer-koevoet.html?source=marktplaats&utm_medium=cpc&utm_source=marktplaats&utm_campaign=Gereedschap%2FHandgereedschap&utm_term=Bijl%20Multi%20Functie%203%20in1%20bijl%2C%20hamer%2C%20koevoet%20%28Gereedschap%29 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Dat vind ik nou het mooie en de charme aan het filmpje ... ze laten zien wat er mee kan door te doen wat er mee kan Maar ik hou dan ook van grote messen, ben ook nog steeds heel blij met m'n Becker BK7 en m'n parang. @Enigma13 : ik vraag me af of je met zo'n hamerbijlbreekijzerdinges uberhaubt wat kan doen behalve een deur inslaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 @Enigma13 : ik vraag me af of je met zo'n hamerbijlbreekijzerdinges uberhaubt wat kan doen behalve een deur inslaan Ja hoor. Het is een heel handig stuk gereedschap. Lekker klein en toch zwaar genoeg om er iets mee te kunnen doen. Je stopt het zo in de rugzak. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het rubberen handvat een beetje blijft stinken. En je hand dus ook als het het gebruikt. Maar ja, voor € 5,65 vind ik het nog steeds een enorm goed en bruikbaar stuk gereedschap. Niet om de blitz mee te maken maar meer voor het ruigere bushcraftwerk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 23 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Met alle respect ... maar ik ga dus éécht niet met een plat ijzeren bijltje van 5,95 in het bos wat hakken en al helemaal niets ruigs. ..maar ieder z'n ding .. als hij jou goed bevalt dan heb je voor jou het goede gekocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Mij toch net iets te groot, maar ideaal als kapmes omdat ik persoonlijk een machete toch iets onhandig vind werken. Samen met een mora een goeie combi lijkt me . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 vooral handig hier in het westen van België, waar de dikste boom in het gemiddelde bos ongeveer een pols dik is.. haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 http://www.2cheap.nl/2cheap-bijl-multi-functie-3-in1-bijl-hamer-koevoet.html?source=marktplaats&utm_medium=cpc&utm_source=marktplaats&utm_campaign=Gereedschap%2FHandgereedschap&utm_term=Bijl%20Multi%20Functie%203%20in1%20bijl%2C%20hamer%2C%20koevoet%20%28Gereedschap%29 Met dit ''bijltje '' heb je enkel de garantie dat het zeker op jouw gezicht terecht komt wanneer je er eens serieus met doorhakt. Dit is brol...kan ook niet anders voor deze prijs natuurlijk. Zeker niet prep-waardig !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Ik wil ook zo'n ding (mes) niet het bijltje. Maar mij is nog niet helemaal duidelijk waar het mes te koop is. https://www.youtube.com/watch?v=TfrZdZtijRg Deze staat ook al tijdje op mijn verlanglijstje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 23 maart 2015 Delen Geplaatst: 23 maart 2015 Met dit ''bijltje '' heb je enkel de garantie dat het zeker op jouw gezicht terecht komt wanneer je er eens serieus met doorhakt. Dit is brol...kan ook niet anders voor deze prijs natuurlijk. Zeker niet prep-waardig !! Voor mij is het beslist prepwaardig. Een solide stuk staal. Degelijk, eenvoudig, multifunctioneel. Ruw maar doeltreffend. Een beetje zoals de wapens van de Orks in Lord of the Rings zeg maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Ik wil ook zo'n ding (mes) niet het bijltje. Maar mij is nog niet helemaal duidelijk waar het mes te koop is. hier: zonder leer: https://www.varusteleka.se/sv/product/terava-skrama-skogskniv-kolstal/28025 Met leer : https://www.varusteleka.se/sv/product/terava-skrama-skogskniv-kolstal-med-laderslida/30189 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Deze staat ook al tijdje op mijn verlanglijstje Die van jou lijkt op de werkbare versie van deze van mijn Zag zo een leuke van Helle ... maar die is me een partij niet te betalen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorisb Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 @Järv dat is een mooi mesje dat je daar hebt, mag ik vragen hoe je er aan komt? Een kennis van ons heeft een mes dat er sprekend op lijkt maar niemand weet precies waar het vandaan komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.