SLodewijks Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Hey beste Preppers, Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (http://www.charliemag.be) Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien. Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beïnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden. Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem. Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen België kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren. Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen. Alvast bedankt voor jullie tijd! Groetjes Sophie sophielodewijks@hotmail.com http://www.charliemag.be 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 @SLodewijks ik wil jou best helpen met jou reportage al woon ik nog een heel eind van stad namelijk op de parking . Of het nu dringend is weet ik ook niet . Maar ik zit nog min.twee weken in de gips en of ik daarna direct kan stappen weet ik niet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 @SLodewijks je boft maar dat onze zeergewaardeerde Uberprepper Geert zich aanbiedt. Als je hem niet goed, of als 'raar' neerzet in jouw stukje krijg je met mij te maken hoor :-) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Ik wil ook wel mee doen. Ik woon in Antwerpen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Succes met je artikel (je eerste bij charliemag?). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Hey beste Preppers, Mr. Gold gaf me de toestemming om een oproep te plaatsen in dit gedeelte. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sophie Lodewijks, journaliste voor het Vlaamse Charlie Mag. (http://www.charliemag.be) Voor dit online magazine heb ik mijn eigen geschreven rubriek waarin ik onderzoek doe naar datgene dat door de maatschappij als "anders" of zelfs "raar" wordt gezien. Ik zou binnen deze rubriek een special willen maken rond preppers. Het zou gaan om een diepgaande reportage waarin ik meerdere preppers een paar uur volg. Op deze manier kunnen onze lezers kennismaken met jullie manier van doen en denken. En hoe dit jullie dagelijks leven beïnvloedt. Het doel van mijn rubriek is om mensen datgene te laten begrijpen wat zij in eerste instantie een beetje "vreemd" vinden. Het gaat dus om een geschreven reportage met foto's. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik enkele preppers in beeld kan brengen, maar het mag ook anoniem. Onze redactie zit in Antwerpen dus het zou enorm handig zijn als we het binnen België kunnen houden maar de Nederlanders onder jullie mogen mij ook altijd contacteren. Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze te stellen. Alvast bedankt voor jullie tijd! Groetjes Sophie sophielodewijks@hotmail.com http://www.charliemag.be Als er een vorm van inspraak is van wat er geschreven wordt, dus eerst een proef artikel aan ons laten lezen zodat we 'goedkeuring' geven alvorens dit gedrukt wordt, heb ik eventueel wel interesse om hieraan mee te werken. Ik ben ook van Antwerpen. Bedenk wel dat iedereen wel zich voor een andere reden aan het voorbereiden is en je artikel al gauw alle kanten kan uitspringen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Zoals @carismo aangeeft zie ik het wel zitten....ik ben van Stabroek en heb je vast veel te vertellen . Prepzaken kunnen misschien gezien worden als er een vertrouwen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Vervloekte Vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de Hollanders nog een hoop van leren. Dan maar zeiken over witregels en alinea's? Neen. @SLodewijks; goed stukkie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 vervloekte vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de hollanders nog een hoop van leren. Dan maar zeiken over witregels en alinea's? Neen. @slodewijks; goed stukkie... WTF ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 @SLodewijks, Waarom weet ik hier niets van? Ik bedoel van deze site? Maar goed, wij (@Amazing Dree en ik) wonen te Zeeuws Vlaanderen. Wij zijn reserve Belgen, zogezegd. Maar er zijn genoeg echte Vlamingen te vinden op dit forum. En dat zijn stuk voor stuk serieuze preppers. Mocht je daarentegen interesse hebben, misschien zijn wij ook wel bereid een bijdrage te leveren. En laat @Johnny BravoNL maar lullen. Dat is zo een kaaskop. Mooi stukje en een leuke site, zo op het eerste gezicht. Ga het nog bekijken. Groet Charlie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 3 februari 2015 Delen Geplaatst: 3 februari 2015 Zoals @carismo aangeeft zie ik het wel zitten....ik ben van Stabroek en heb je vast veel te vertellen en misschien te laten zien.. Die twee puntjes op het einde staan daar echt enorm... Dubieus... "Allee vrouwke, wilde gij menne cave 's zien...?" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 Die twee puntjes op het einde staan daar echt enorm... Dubieus... "Allee vrouwke, wilde gij menne cave 's zien...?" Hahhahahah ja als het nog eens bezien wordt ..hmmm inderdaad , had zo ver nog niet gekeken.... Ik pas het aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 "Allee vrouwke, wilde gij menne cave 's zien...?" Was dat nog steeds met een Jambers stem? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 Zo... Ik heb reeds contact gehad en een eventuele datum afgesproken. Morgen zal dit bevestigd worden op mail. Ik laat het hier wel weten hoe alles is verlopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 Zo... Ik heb reeds contact gehad en een eventuele datum afgesproken. Morgen zal dit bevestigd worden op mail. Ik laat het hier wel weten hoe alles is verlopen. Tom, Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen. Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is. We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 4 februari 2015 Delen Geplaatst: 4 februari 2015 Tom, Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen. Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is. We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval. Ik zal je een pm sturen met wat gegevens... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SLodewijks Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Hey iedereen, bedankt voor jullie reacties! Ik heb inderdaad een afspraak met Tom. Jullie houden elkaar hier goed op de hoogte zie ik. Tof! Nogmaals bedankt en ik kom zeker nog bij jullie terug. Groetjes Sophie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SLodewijks Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Dankjewel Tom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SLodewijks Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Succes met je artikel (je eerste bij charliemag?). Dankjewel! Er staan al een paar artikels in de wacht om gepubliceerd te worden. Maandag komt de eerste van de rubriek online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SLodewijks Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Vervloekte Vlamingen! Geen spelfout te bekennen! Ook de interpunctie is uitstekend... Kunnen de Hollanders nog een hoop van leren. Dan maar zeiken over witregels en alinea's? Neen. @SLodewijks; goed stukkie... Ik ben geen Vlaming, maar toch bedankt haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Heb je nog iemand anders nodig, ik ben zelf 13 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Dankjewel Tom! Steeds graag gedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Tom, Als je hulp nodig hebt, of tips en trics, kun je ons wel benaderen. Pas samen met @Wafels een interview gegeven, wat goed ontvangen is. We horen t wel, wanneer je hulp nodig hebt, succes in ieder geval. Hey Dree jouw mailbox is vol... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Hey Dree jouw mailbox is vol... Is inmiddels gefixt, dus de postbus kan weer gevuld mensen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SLodewijks Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2015 Het stuk staat online: http://charliemag.be/mensen/prepper/ Ik hoop dat (de meeste van) jullie je er een beetje in kunnen vinden. Sharing = caring Nogmaals dank voor jullie reacties and special thanks to Tom. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.