Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vlaamse preppers gezocht voor reportage charliemag.be


SLodewijks

Aanbevolen berichten

Ik geef mij ook wel eens op voor dat soort interviews. Al ben ik er tot nu toe altijd naast gegrepen .

Soms ben ik er ook een beetje bang voor . Wat je zeggen mag en wat je tonen kan.

De meesten weten dat ik net iets meer heb dan 6 blikjes knak worst . En een proppen schieter .

Meestal word je wel gelovend . En bloemen naar je hoofd gegooid. Al hangen er bij sommige de potten er nog aan . @tom666 ik doe mijn pet voor jou af , dat je het aandurfde in een internet magazine te verschijnen in jou cave . ( wat ik nog steeds niet weet wat het is )

 

 

Ik heb natuurlijk ook veel meer maar je laat niet ALLES zien he..

Ik wist ook niet echt wat te verwachten maar dat vond ik net spannend.

 

De cave...heb je toch gezien..het bijbouwtje bij mn tuinhuis waar een warm en gezellig houtvuur staat en waar iedereen kan rond zitten . Daar komt steeds de gezellige babbel los.

Zal je wel merken als ik binnenkort de bakdag organiseer...

 

 

En ja...bloemen zijn er soms en bij sommige hangen er inderdaad de potten nog aan maar dat neem je erbij he...die ontwijk je :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is hier en heb ik ook allemaal vernoemd..ik heb verzekeringen buiten de normale , ik gebruik regenwater , ik bak brood, ik heb groentjes in bakken..

Maar ik schrijf het artikel niet natuurlijk en dat is nu zo..

Wat die messen betreft , ik, ben voorzichtig maar er is niks verkeerd mee om een mes te maken voor iemand he..

 

 

Ik heb het niet over jou, maar over de vooroordelen van preppen in de maatschappij, er zijn meer en meer mensen onbewust met voorbereiden bezig. Als blijkt dat vele mensen in je omgeving met prepgerelateerde zaken bezig zijn, evolueert dit als een soort van natuurlijke camo waar je niet in opvalt... tenzij het je doel is om je er juist van te willen onderscheiden.

 

Informeer je maar eens bij een bevriende politieagent over die messen en laat tevens dat artikel eens lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Dat is hier en heb ik ook allemaal vernoemd..ik heb verzekeringen buiten de normale , ik gebruik regenwater , ik bak brood, ik heb groentjes in bakken..

Maar ik schrijf het artikel niet natuurlijk en dat is nu zo..

Wat die messen betreft , ik, ben voorzichtig maar er is niks verkeerd mee om een mes te maken voor iemand he..

 

@Tom

Ja..de katapult kan je hier idd gewoon kopen net als snoep..ik loop er natuurlijk niet mee op straat he..ik gebruik steeds mijn verstand wel he...

 

Voor boellies te schieten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel een verhaal van Sophie in het nieuwsblad,verwijzend naar charlie M

Het spijtige is dat het echt gebeurd is

 

Als het een keer past kom ik om jou krant . Zeker als de lotto uitslagen er in staan . Het verhaal van Sofie staat pas vandaaag in mijn nieuwblad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sophie was vandaag op het nieuws met haar verhaal....erg wat er gebeurde en vooral heel erg dat de dader terug met zijn wagen rondrijdt en bijna geen straf heeft gekregen voor zijn daad.

Die man verdient de hel om iemand dronken dood te rijden.???

Sorry maar voor dronken mensen achter het stuur heb ik totaal geen respect en mogen voor mijn part als voer naar IS worden opgestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sophie was vandaag op het nieuws met haar verhaal....erg wat er gebeurde en vooral heel erg dat de dader terug met zijn wagen rondrijdt en bijna geen straf heeft gekregen voor zijn daad.

Die man verdient de hel om iemand dronken dood te rijden.???

Sorry maar voor dronken mensen achter het stuur heb ik totaal geen respect en mogen voor mijn part als voer naar IS worden opgestuurd.

 

Gisteravond zapte ik eens tv toen ik stopte op RTL4 Late night. In deze uitzending was bij Humberto Tan Sofie te gast met haar vader en ook aanwezig was Mark Rutte.

Een aangrijpend verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond zapte ik eens tv toen ik stopte op RTL4 Late night. In deze uitzending was bij Humberto Tan Sofie te gast met haar vader en ook aanwezig was Mark Rutte.

Een aangrijpend verhaal.

 

dat is het inderdaad en je hoop dat het jou of je naaste nooit overkomt. Het zou niemand mogen overkomen maar zolang er soort rondrijd die niet beseft dat drinken en rijden nooit samen gaan zal dit blijven bestaan. Heel erg!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...