Tom Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Interessante ontwikkelingen op het gebied van evacuatie en rondom je BOL lopen. Weet nog niet wat ze kosten en kun je er ook een rugzak mee dragen, dan is het een mooi BUG OUT middel, misschien een BUG OUT BIONIC BOOT? dan wordt het dus heb jij al BOBB. Of heb je al struis-vogel-voeten? Dan wordt het SVV. Zevenmijlslaarzen bestaan niet langer alleen in sprookjes. Dankzij de 'bionische boots' die de Britse uitvinder Keahi Seymour ontwierp, kan een mens een snelheid van wel 40 kilometer per uur halen. Ongeveer net zo snel als kangoeroes en struisvogels, op hun kunstjes is de techniek trouwens gebaseerd. [video=youtube;VCnT-qWTE84] lees artikel op http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/2107205/2014/10/30/Zevenmijlslaarzen-maken-mens-zo-snel-als-struisvogel.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 @MODS Kan iemand de spatie bij (40km pe ruur) aanpassen? 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Met je SVV naar de SC met de BOB, met daarin je BOBB, op je rug? K a n s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Voor sommige mensen wel handig denk ik. Die steken nu al hun kop in het zand, straks is het legitiem. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Die zou ik wel eens willen uitproberen. Ik heb wel m'n twijfels of de efficiëntie van je energie verbruik dermate verhoogd kan worden dat je echt gemiddeld twee keer zo snel bent. Waarschijnlijk ben je vrij snel uitgeput. Te vergelijken met het gebruik van zwemflippers bij het duiken en zwemmen. Ik heb zelf gezwommen met Condor flippers van ruim 1,20 lang en je kan daarmee vrij makkelijk 12 kilometer per uur halen op je rug aan de oppervlakte maar het kost wel ontzettend veel energie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Lijkt me echt geweldig om eens uit te proberen, @Simurgh iets voor de prepshop ? Wil ik graag de review maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Lijkt me best handig als je haast hebt. Meteen ook extra hoogte voor een goed overzicht van de omgeving. Ga maar fijn testen Dree, ik hoor het graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maan Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Die zou ik wel eens willen uitproberen. Ik heb wel m'n twijfels of de efficiëntie van je energie verbruik dermate verhoogd kan worden dat je echt gemiddeld twee keer zo snel bent. Waarschijnlijk ben je vrij snel uitgeput. Te vergelijken met het gebruik van zwemflippers bij het duiken en zwemmen. Ik heb zelf gezwommen met Condor flippers van ruim 1,20 lang en je kan daarmee vrij makkelijk 12 kilometer per uur halen op je rug aan de oppervlakte maar het kost wel ontzettend veel energie. Die bedenkingen heb ik ook, maar we hebben aan de fiets gezien dat het kan. 15 km per uur fietsen is minder vermoeiend dan 10 km per uur lopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Ben ik de enige die hem in het filmpje nergens 40 km/pu zie aantikken? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Ben ik de enige die hem in het filmpje nergens 40 km/pu zie aantikken? Greener Zag je de digitale km teller aan de zijkant niet?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Lijkt me echt geweldig om eens uit te proberen, @Simurgh iets voor de prepshop ? Wil ik graag de review maken Haha, en jij denkt dat ik hem niet wil testen dan, en wedstrijdje zou leuk zijn:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XytraS Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Die zou ik wel eens willen uitproberen. Ik heb wel m'n twijfels of de efficiëntie van je energie verbruik dermate verhoogd kan worden dat je echt gemiddeld twee keer zo snel bent. Waarschijnlijk ben je vrij snel uitgeput. Te vergelijken met het gebruik van zwemflippers bij het duiken en zwemmen. Ik heb zelf gezwommen met Condor flippers van ruim 1,20 lang en je kan daarmee vrij makkelijk 12 kilometer per uur halen op je rug aan de oppervlakte maar het kost wel ontzettend veel energie. Zal afhangen van hoeveel x je zoiets doet denk ik, bij het duiken ben je snel bekaf omdat je spieren die specifieke beweging anders zo goed als nooit maken, als je veel gaat duiken gaat je uithoudingsvermogen op je benen snel omhoog. Vraag mij idd ook wel af hoeveel extra gewicht je voelt en heb de indruk dat je balanspunt ook ergens anders ligt, aangezien je 'ijzeren voeten' achter je 'echte voeten' lijken te liggen. Filmpje is in wezen wel indrukwekkend omdat je hem ook op oneffen terrein ziet lopen en niet alleen op een perfecte testvloer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Geinig ding, zeker interessant. Maar je moet nog steeds enige conditie opbouwen denk ik wil het echt nuttig zijn. Paar KM hardlopen zonder stoppen zeg maar. En wat voor scenario zie jij er bij qua bruikbaarheid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xavier Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Die bestaan al jaren hoor. Er zijn zelfs al bankovervallen mee gepleegd en mensen mee om het leven gekomen. Opgelet, niet voor gevoelige kijkers. https://www.youtube.com/watch?v=vwtYp8g1xXA Of hoort dit in het rubriekje humor ? @Amazing Dree @jobs Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 31 oktober 2014 Delen Geplaatst: 31 oktober 2014 Haha, en jij denkt dat ik hem niet wil testen dan, en wedstrijdje zou leuk zijn:cool: Hou ik je aan !!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.