Maria Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Het afgelopen weekend ben ik bij @Fubar op bezoek geweest voor een fotoshoot. Ik wilde even delen wat voor leuke ervaring dat was. Binnenkort (als ze gelukt zijn) de foto's op mijn website! En hij was zo aardig om me met een prepperstarterskit te verrassen, echt super Dat ga ik nu aanvullen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Geweldig Maria om te horen, dank voor de updates. Wat een koning ben je toch @Fubar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Leuk om te horen ! @Fubar jij bent toch wel een hele lieve jongen ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Heel gaaf @Maria & @Fubar. Strak geregeld:D. Beniewd naar de foto's! CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frohhman Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Fubar zorgt altijd goed voor z'n medepreppers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lichtje Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Ben erg benieuwd wat er van gekomen is, en wellicht dat ik er ook iets van kan leren ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renard Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Leuk initiatief!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 Helemaal top, ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 alleen maar illigale dingen gefotagrafeert. als je goed kijkt zit er in de meeste foto,s wat humor in. maria, ik ga nog even bezig met een mail adres maken, redelijk druk weer deze week Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 29 oktober 2014 Delen Geplaatst: 29 oktober 2014 ik kan al wel een tipje van de sluier lichten wat er is gefotografeert, kan ik jullie een beetje lekker mee maken, zilver,dollars, brandende euro,s voor de kachel :hij had honger´´ voorraad kast, geheime verstopplekjes, iets met een eekhoorn ala dick berts en nog meer gear Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Zijn de foto's al ontwikkeld? Als het digitale zijn hoef je er toch niet zo lang op te wachten..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 Zijn de foto's al ontwikkeld? Als het digitale zijn hoef je er toch niet zo lang op te wachten..... Het is geen digitaal toestel. Het ontwikkelen kan een week of 2 a 3 duren. Plus dit is een project dat ze erbij doet naast haar reguliere opdrachten. Dit kan dus wel langer duren dan een paar weken/maanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 25 november 2014 Delen Geplaatst: 25 november 2014 ik kan al wel een tipje van de sluier lichten wat er is gefotografeert, kan ik jullie een beetje lekker mee maken, zilver,dollars, brandende euro,s voor de kachel :hij had honger´´ voorraad kast, geheime verstopplekjes, iets met een eekhoorn ala dick berts en nog meer gear Ik heb hier de voorgeschiedenis van gemist, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2014 Mijn manier van (analoog) fotograferen duurt inderdaad wat langer en betaalde opdrachten gaan voor , maar... op mijn website nu de resultaten van de eerste fotoshoot (met Fubar dus). Hier is een linkje: http://www.mariahermes.com/?page_id=887 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2014 Ik heb hier de voorgeschiedenis van gemist, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden :-) @ Richa: hier een linkje naar de voorgeschiedenis: http://preppers.nl/forum/threads/10972-Alweer-een-fotograaf/ 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Hele mooie foto's die je met @Fubar gemaakt hebt @Maria Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 @Maria, Die foto's zijn heel mooi geworden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 @Maria mooie shoot, dat schept vertrouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 idd mooie foto`s ( en leuke plekjes zo achter die plank @Fubar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Mooie foto's! Ik vind dat de set mooi bij elkaar past op deze manier. Wat ik er zo gaaf aan vind is het het zo 'rauw' is. Niks netjes op een rijtje gelegd. Gewoon een foto zoals het is. Een voorraad kast, een aantal dozen. Niet die mooie opgepoetste onzin. Toppie! De player waarin de foto's te zien zijn vond ik daar in tegen erg hinderlijk. Na enkele seconden schiet deze al naar de volgende foto. Dat is wellicht nog een puntje van aandacht. Maar goed wellicht vind ik dat alleen hinderlijk Enne.... @Fubar is dat een oefenfilter, op je FM12? Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 @appelflapje Je kunt de player pauzeren en dan op de thumbnails eronder de foto selecteren welke je wilt zien ;-) Mooie foto's idd!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 @appelflapje Je kunt de player pauzeren en dan op de thumbnails eronder de foto selecteren welke je wilt zien ;-) Haai Phtvs, Dat heb ik ook gedaan. Dan werkte het wel goed, maar zodra je de pagina opent begint de player gelijk te rouleren. Dat is meer wat ik vervelend vind. Maar het is opgelost door de pauze knop. Thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcov Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Mooie shoot, @Maria, vooral dat zwart-wit. Daar heb ik wel wat mee. En door het hier en daar wat meer croppen, heb je het iets stiekems gegeven en heb je een mooie spanning opgebouwd. @Fubar, ik hoop dat je dat masker weer netjes inpakt. Anders haal je bij de eerstvolgende keer ademen een bak stof naar binnen. (ervaring ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Ideaal zo'n elektrische lamp met dimmer aan de muur:D Maar een mooie olielamp erbij was nog realistischer geweest. Wel mooie foto's. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maria Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2014 Dank, dank allemaal voor de mooie complimenten! Enneh, mocht je nog belangstelling hebben om mee te doen: ik heb nog steeds mensen nodig! @Tom: de serie gaat om preppen, hè, niet om een SHTF-situatie die al heeft plaatsgevonden, dus elektrisch licht mag best 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.