Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 @styx zag net een vliegtuig met daarachter een zwarte streep in plaats van een witte streep. Het vloog over Twente richting het zuid-zuid -oosten. Wie kan ons vertellen waarom het een zwarte streep in plaats van een witte? De streep was onderbroken op een plek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Kapotte motor? Wat was de hoogte van het vliegtuig ongeveer? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Styx kan geen diepte zien. Maar hij had de indruk dat het steeds lager ging vliegen. Hij heeft geen idee van de hoogte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Is de witte streep niet de uitlaat gassen die bevriezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Schaduw? Zoiets als in een van de gevallen in de link? http://contrailscience.com/contrails-dark-lines-chemtrails/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Schaduw? Zoiets als in een van de gevallen in de link? http://contrailscience.com/contrails-dark-lines-chemtrails/ Het zou kunnen maar bij alle schaduw foto's is ook een witte streep te zien. Styx zag geen witte streep bij de zwarte. Volgens mij heeft @Geert gelijk en is de witte streep bevroren uitlaatgas. Dus motor kapot of olie in de brandstof lijkt mij logisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 http://chemtrailalert.nl/overig/zwarte-strepen-in-de-lucht/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 We werden net terug gebeld door de meldkamer van de politie. Er zijn meldingen dat bij Apeldoorn een vliegtuigje is neergestort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 He getsie, wat naar... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 ik kan nog niets vinden op het internet over een neergestort vliegtuigje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Het schijnt een zweefvliegtuigje te zijn. De agent vertelde dat de piloot er waarschijnlijk is uitgesprongen..... zonder parachute..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 eeiw nee! Cabine brand? Getver! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 lekker speculeren over chemtrails he jongens, gelukkig is het niet zo spannend als de werkelijkheid met wat ik hier nu begrijp een dode witte rook is condens dat zie je ook bij de meeste willekeurige fabrieken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 lekker speculeren over chemtrails he jongens, gelukkig is het niet zo spannend als de werkelijkheid met wat ik hier nu begrijp een dode witte rook is condens dat zie je ook bij de meeste willekeurige fabrieken Ik had liever gehad dat het een schaduwwerking van de uitlaatgassen was geweest dan zoals het nu schijnt te zijn, een neergestort vliegtuig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik had liever gehad dat het een schaduwwerking van de uitlaatgassen was geweest dan zoals het nu schijnt te zijn, een neergestort vliegtuig. met ons velen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Kapotte motor? Wat was de hoogte van het vliegtuig ongeveer? Greener hoogte van vliegende objecten zijn niet te schatten ... wel te meten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 hoogte van vliegende objecten zijn niet te schatten ... wel te meten. Schatten kan toch altijd? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Schatten kan toch altijd? Greener Guesstimation Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Schatten kan toch altijd? Greener klopt, schatten kan altijd, betrouwbare informatie uit die schatting krijgen is niet doenelijk, ook niet bij benadering. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
duinkonijn Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Massale uitruk brandweer en politie voor mogelijk ongeval met vliegtuig REGIO – Zaterdagavond is er bij de meldkamer van de hulpdiensten een melding binnen gekomen van een eventueel neergestort vliegtuig tussen Schaarsbergen en Hoenderloo. Hulpdiensten rukten vervolgens massaal uit en verzamelden zich in de buurt van de A50 tussen Hoenderloo en Schaarsbergen. Volgens een woordvoerder van de politie heeft men de melding niet kunnen bevestigen, er worden geen (zweef)vliegtuigen vermist. Onder meer alle drie de Landrovers van de vrijwillige brandweer van de gemeente Rheden werden opgeroepen om mee te helpen bij een eventuele zoektocht, ook een politiehelikopter was aanwezig. Na korte tijd zijn de hulpdiensten zijn onverrichter zake terug gegaan naar de kazernes. Bron: http://rheden.nieuws.nl/nieuws/20141004/Massale-uitruk-brandweer-en-politie-voor-mogelijk-ongeval-met-vliegtuig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 klopt, schatten kan altijd, betrouwbare informatie uit die schatting krijgen is niet doenelijk, ook niet bij benadering. Ik zal hem wat verdiepen. Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld. Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk. Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 4 oktober 2014 Delen Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik zal hem wat verdiepen. Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld. Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk. Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter. Greener even een opmerking, op die apps en flight radars zie je slechts passagiersvliegtuigen. Sportvliegtuigen, helicopters of vliegtuigen van de luchtmacht zijn hierop niet te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik zal hem wat verdiepen. Als je de vliegroutes kent, een handige vliegtuigtrack app hebt die je ook vaak bekeken hebt durf ik wel een schatting te maken of een vliegtuig op 10 km hoogte zit of op de helft ivm een ander vliegveld. Een schatting maken is in mijn optiek dan echt geen onbegonnen werk. Vandaar mijn eerdere vraagstelling aan topicstarter. Greener prima, dan kom je al weer aardig in de buurt van meten. (hulpmiddelen). zo 1 op het oog is niet te doen. over land heb je bewust en onbewust referentiepunten. deze zal je met het oog niet vinden in de lucht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 maar .... er is dus niks gebeurd? niks gevonden? niks vermist? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 5 oktober 2014 Delen Geplaatst: 5 oktober 2014 even een opmerking, op die apps en flight radars zie je slechts passagiersvliegtuigen. Sportvliegtuigen, helicopters of vliegtuigen van de luchtmacht zijn hierop niet te zien. geen verstand van, wel van lucht nabijbeveiliging. *grinnik* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.