Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe Revu over preppers. Woensdag a.s. in de winkel.


Rodin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De Titel op de voorkant beloofd weinig goeds met blikvoer en wapens gaan deze nederlanders de Maya Apocalyps te lijf.

 

Erg boeiend om je kennissen en familie te laten lezen waar we nu voor staan, ook erg interessant voor de aivd, wat voor wapens.

 

Vind het een gemiste kans, zal ze eerst eens het blad laten lezen zonder dat ik zeg dat "ik er ook bij hoor"

Link naar reactie
Delen op andere sites

''Ze hebben goudstukken begraven door heel Nederland. Hun huis staat vol met houdbaar voedsel en noodaggregaten. Deze week gingen we op bezoek bij drie Nederlanders die zich voorbereiden op het einde van de wereld. ‘De mensen die me nu uitlachen, noemen me straks een helderziende.’

 

Maar ik heb helemaal geen goudstukken......:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, Nieuwe Revu gekocht en het artikel gelezen. Ik vind het waanzinnig slecht en van een hoog Johan Vlemmix gehalte. Het verhaal begint met Glenn L. die samen met zijn vrouw en dochtertje van 5 de Nederlandse bossen in gaat vluchten. Welke bossen? En om wat te doen? Na drie dagen jengelt dat kind zo hard dat Glenn L. en z'n vrouw gillend weer naar huis vluchten. Helemaal intriest vind ik die joker aan het einde die voor 25.000 euro heeft geleend en er vervolgens goudstukken van 1250 euro voor heeft gekocht. Dat zijn er dus precies 20 en die heeft-ie in pakketjes door heel Nederland begraven. Geld lenen om voor langere termijn in goud te stoppen en vervolgens de handel te begraven. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, maar dat zal wel aan mij liggen.

 

De site http://www.preppers.nl wordt genoemd in het Nieuwe Revu artikel en dat is voor één van de regelmatige bezoekers reden geweest om aan te kondigen niet meer te komen. Ik vind dat jammer. Overigens heb ik inmiddels een scan gemaakt. Beetje scheef hier en daar, maar wel goed leesbaar. De PDF staat online. Stuur even een PB als je de link wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het mooiste stuk uit het artikel wat "Mark de Jager" wist te vertellen dat de aarde drie dagen zonder zonlicht zit.

 

"Er zal geen zonnestraaltje te zien zijn. Je kunt je niet voorstellen hoe koud het dan is"

 

Maar wel vervolgens roepen dat hij uit zijn moestuin gaat eten. Ok.

 

"Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, ik kan bijna niet wachten."

 

Beste Mark. Er gaan mensen STERVEN!

 

Post-apoc romantici. Stelletje klonten.

 

"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wie zijn ze thuis geweest?

 

bij iemand die gek is op worteltjes en erwtjes en ook spercieboontjeszoals op de foto te zien is.

en die neemt ook zijn mag mee als hij boodschappen gaat doen.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het mooiste stuk uit het artikel wat "Mark de Jager" wist te vertellen dat de aarde drie dagen zonder zonlicht zit.

 

"Er zal geen zonnestraaltje te zien zijn. Je kunt je niet voorstellen hoe koud het dan is"

 

Maar wel vervolgens roepen dat hij uit zijn moestuin gaat eten. Ok.

 

"Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, ik kan bijna niet wachten."

 

Beste Mark. Er gaan mensen STERVEN!

 

Post-apoc romantici. Stelletje klonten.

 

"

 

En je vraagt je af hoe Mark dat allemaal toch weet. Omdat de Maya's het hebben gezegd? Wacht, ik zal mij ook eens persoonlijk tot Mark richten: 'Beste Mark. Als jij het voorlopige eindpunt bent van de menselijke evolutie, hou ik m'n hart vast. Domme klont (citaat Bolo).'

Link naar reactie
Delen op andere sites

De site http://www.preppers.nl wordt genoemd in het Nieuwe Revu artikel en dat is voor één van de regelmatige bezoekers reden geweest om aan te kondigen niet meer te komen. Ik vind dat jammer. Overigens heb ik inmiddels een scan gemaakt. Beetje scheef hier en daar, maar wel goed leesbaar. De PDF staat online. Stuur even een PB als je de link wilt.

 

Ik kan ook niet zeggen dat dit me bepaald positief stemt. We zullen zien wat voor volk een dergelijk publicatie aantrekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook niet zeggen dat dit me bepaald positief stemt. We zullen zien wat voor volk een dergelijk publicatie aantrekt.

 

 

Bij ons in Duitsland was er voor een paar maanden een programma op tv over preppers nog geen 24 later werd het hsp-forum (zeg maar de Duitse preppers site) overstroomt met nieuwe leden.

Helaas waren het rechtse (nazi´s), Alu hoedjes, Ufo freaks und noch meer van dat wazige volk de Mods moesten echt hard Werken en er zijn tientallen perma bans per dag gegeven.

 

Ik hoop dat dat hier niet gebeurt zou dat zonde van zo een prima forum vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...