Rodin Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Nieuwe Revu over preppers. Woensdag a.s. in de winkel. Zo overleef je het einde der tijden. Met blikvoer en wapens gaan deze Nederlanders de Maya-apocalyps te lijf Ze hebben goudstukken begraven door heel Nederland. Hun huis staat vol met houdbaar voedsel en noodaggregaten. Deze week gingen we op bezoek bij drie Nederlanders die zich voorbereiden op het einde van de wereld. ‘De mensen die me nu uitlachen, noemen me straks een helderziende.’ http://www.revu.nl/2012/06/26/overleef-de-apocalyps/ Maya-apocalyps? Ik hou m'n hart vast voor deze kul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Is al een draadje over Rodin. Samenvoegen? Mods? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Die van Rodin is mooier met die foto, dus mods, ik delete mijn tekst, dan kan ie geheel weggehaald worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Die van Rodin is mooier met die foto, dus mods, ik delete mijn tekst, dan kan ie geheel weggehaald worden. Twee zielen, een gedachte. Maar eerlijk is eerlijk, jij was er eerder mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Ik vraag het mij af wie die bad@ss m*th3rf*ck3r is op de omslag. Denk wel een Nederlander aangezien ik een Karvan Cevitamfles in zijn rugzak meen te ontdekken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Dan hier ook mijn reactie. "wapens"???? Dus bij deze word ik gekwalificeerd als risicofactor. "wapens" hebben, vooral na alphen, nogal een bijsmaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Even goed kijken Bolo, ik meen oprecht dat ze die mega Maglite bedoelen die hij dreigend vasthoud. Die dingen zijn in geval van nood efficienter dan een gummyknuppel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Snap ik. Maar ze stellen specifiek "wapens". Daar vind ik dus wat van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Goudstukken begraven door heel Nederland ???? Er zal donderdag wel veel gegraven gaan worden dan, de Nederlander kennende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Ik denk dat ik hem morgen wel even koop. Niet voor dat interview natuurlijk, maar puur voor de naakte dames. En de strips. En het artikel over Spiderman. En... OK, ik geef toe dat ik nieuwsgierig ben wat er voor onzin over preppers in staat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Bij wie zijn ze thuis geweest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Snap ik. Maar ze stellen specifiek "wapens". Daar vind ik dus wat van. Mee eens hoor, ik bedoelde het dus ook cynisch. Ben bang dat als het een shit artikel is, we van die Amerikaanse toestanden kunnen krijgen, waarbij we in een bepaalde hoek belanden. Maar ja, afwachten, misschien valt het mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Bij wie zijn ze thuis geweest? Volgens mij herken ik daar Dr. Prepper in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Wat een sukkel met zijn hoofd op de foto. Een beetje intelligente prepper zou de boel even flink laten foto shoppen. Of zwarte balk. Ik zal het'artikel' bestuderen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RedPill Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Goed nieuws voor zijn buren en bekenden (doelende op die gast van foto). Een mooie plunder adresje dat ze erbij kunnen noteren in hun 'zwart boekje'. RedPill Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hakin9 Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 En nu maar opletten wie zijn mond ineens stijf dichthoud op het forum, dat terugzoeken door het inkoop topic en je hebt een mooi idee van zijn inventaris. De GeenStijl reguurders kunnen er vast een adres bij vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Ik heb van de week al het artikel mogen lezen en vindt het opzich nog erg meevallen qua sensatie maar het blijft natuurlijk wel de Revu. De nadruk wordt wel gelegd op 21-12-12 en staan toch interessante dingen in die mensen kunnen trickeren om zich ook te gaan voorbereiden of er onderzoek naar te doen wat er allemaal over geschreven is. De teksten over wapens en de foto is natuurlijk zo gemaakt dat mensen die Revu gaan kopen is zo werkt dat nu eenmaal in de media. Het biedt ook voordelen en andere media die meer serieus zijn zullen er ook over gaan schrijven. Dat er geschreven wordt over wapens e.d. kon ik niet echt terug vinden in het stuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Mr. Gold, zou de NR het toestaan het artikel ook op de website te plaatsen? Evt met een week vertraging? Ik denk dat dit strafbaar is vanwege copyright en dat is ook een van de redenen waarom we laastst in de forumregels hebben opgenomen dat het kopiëren van hele teksten niet meer is toegestaan of een paar regels (max. 1 alinea ) en daarbij altijd een bronvermelding erbij vermelden. Dit is ingezet vanwege brieven die we hierover gehad hebben van advocaten met een dikke nota erbij op een website die we ook beheren. Uiteraard ga ik het wel even navragen aan de auteur van het artikel. Een van de gebruikers die in het artikel voorkomt zal zich ook bekend maken in het stuk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Volgens mij herken ik daar Dr. Prepper in. Haha, áls ik al op de foto zou gaan, dan in ieder geval met een Zorro masker op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 .......................................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 mm ik ben erg benieuwd naar onze Nederlandse (mede)preppers. Misschien zitten ze hier ook op dit forum? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnRambo Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Wat een sukkels om hen bij zich thuis te laten komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 Is de man op de foto er echt een van ons dus hier anoniem en nu in de NR, hoop maar dat het een acteur is in een magaziijn van AH. Vind het wel jammer dat de nadruk op wapens, goud en einde Maya kalender is gelegd. Dat is juist iets wat we niet moeten willen zo is het al weer niet bespreekbaar met kennissen, hoop maar dat het artikel mee valt zoals Mr Gold zegt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 John, omdat zij een keus hebben gemaakt om in de Revu te staan, zijn ze nog geen sukkels. Het zijn tenslote preppers en dus ook onze medepreppers. Respect voor elkaar is één van onze sterke kanten(tenzij jij hier anders over denkt). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 26 juni 2012 Delen Geplaatst: 26 juni 2012 OKAY, welke snijboon hier dweept er met die Maya's? Dan weten we snel wie het is.... Ik denk, als Tom, een acteur in een magazijn ofzo, ik zie de meesten hier toch voor te intelligent aan om met je toet op de cover van NR te verschijnen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.