Mr. Gold Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 overal ligt hier nog de oude nieuwe revu Ik rij zo even langs de Primera en anders de tankstations. Las in de chat dat Cyberbeer al zijn hand op de Revu had weten te leggen. Ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 overal ligt hier nog de oude nieuwe revu Vanmorgen 4 adressen aangedaan, allen nog de oude. Maar ga nu voor 2e ronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Vanmorgen 4 adressen aangedaan, allen nog de oude. Maar ga nu voor 2e ronde Lees net in de chat dat ze na 3 uur in de schappen liggen Succes Dr. Prepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Got him! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 De Titel op de voorkant beloofd weinig goeds met blikvoer en wapens gaan deze nederlanders de Maya Apocalyps te lijf. Erg boeiend om je kennissen en familie te laten lezen waar we nu voor staan, ook erg interessant voor de aivd, wat voor wapens. Vind het een gemiste kans, zal ze eerst eens het blad laten lezen zonder dat ik zeg dat "ik er ook bij hoor" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DQA Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Iemand die het stuk kan inscannen, ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Indianaskywalker Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 ''Ze hebben goudstukken begraven door heel Nederland. Hun huis staat vol met houdbaar voedsel en noodaggregaten. Deze week gingen we op bezoek bij drie Nederlanders die zich voorbereiden op het einde van de wereld. ‘De mensen die me nu uitlachen, noemen me straks een helderziende.’ Maar ik heb helemaal geen goudstukken...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Nou janderman volgens mij heb je niet het hele topic gelezen, of wel? Scannen kan.. voor privé doeleinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Got it! Bij de Primera gehaald voor 3.5euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast mirtos Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Goud in Nederlandse bodem? Wie heeft de schatkaart? aan het einde van de regenboog ligt de pot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast mirtos Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 NR pas morgen weer te krijgen in een pakket met andere bagger erbij:mad: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 aan het einde van de regenboog ligt een lege pot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast mirtos Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 aan het einde van de regenboog ligt een lege pot was hij reeds leeggevreten dan:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Got it! Bij de Primera gehaald voor 3.5euro. Hm bij 'mijn' primera was ie 2,80 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Zo, Nieuwe Revu gekocht en het artikel gelezen. Ik vind het waanzinnig slecht en van een hoog Johan Vlemmix gehalte. Het verhaal begint met Glenn L. die samen met zijn vrouw en dochtertje van 5 de Nederlandse bossen in gaat vluchten. Welke bossen? En om wat te doen? Na drie dagen jengelt dat kind zo hard dat Glenn L. en z'n vrouw gillend weer naar huis vluchten. Helemaal intriest vind ik die joker aan het einde die voor 25.000 euro heeft geleend en er vervolgens goudstukken van 1250 euro voor heeft gekocht. Dat zijn er dus precies 20 en die heeft-ie in pakketjes door heel Nederland begraven. Geld lenen om voor langere termijn in goud te stoppen en vervolgens de handel te begraven. Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van, maar dat zal wel aan mij liggen. De site http://www.preppers.nl wordt genoemd in het Nieuwe Revu artikel en dat is voor één van de regelmatige bezoekers reden geweest om aan te kondigen niet meer te komen. Ik vind dat jammer. Overigens heb ik inmiddels een scan gemaakt. Beetje scheef hier en daar, maar wel goed leesbaar. De PDF staat online. Stuur even een PB als je de link wilt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Ik heb 'm voor mezelf (keurig recht overigens ) gescand en het blad (pauper, dat vind ik het ) weer in het oud papier gemikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Ik heb 'm voor mezelf (keurig recht overigens ) gescand en het blad (pauper, dat vind ik het ) weer in het oud papier gemikt. You go, girl. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Ik vond het mooiste stuk uit het artikel wat "Mark de Jager" wist te vertellen dat de aarde drie dagen zonder zonlicht zit. "Er zal geen zonnestraaltje te zien zijn. Je kunt je niet voorstellen hoe koud het dan is" Maar wel vervolgens roepen dat hij uit zijn moestuin gaat eten. Ok. "Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, ik kan bijna niet wachten." Beste Mark. Er gaan mensen STERVEN! Post-apoc romantici. Stelletje klonten. " Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast mirtos Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Bij wie zijn ze thuis geweest? bij iemand die gek is op worteltjes en erwtjes en ook spercieboontjeszoals op de foto te zien is. en die neemt ook zijn mag mee als hij boodschappen gaat doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 27 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Ik vond het mooiste stuk uit het artikel wat "Mark de Jager" wist te vertellen dat de aarde drie dagen zonder zonlicht zit. "Er zal geen zonnestraaltje te zien zijn. Je kunt je niet voorstellen hoe koud het dan is" Maar wel vervolgens roepen dat hij uit zijn moestuin gaat eten. Ok. "Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, ik kan bijna niet wachten." Beste Mark. Er gaan mensen STERVEN! Post-apoc romantici. Stelletje klonten. " En je vraagt je af hoe Mark dat allemaal toch weet. Omdat de Maya's het hebben gezegd? Wacht, ik zal mij ook eens persoonlijk tot Mark richten: 'Beste Mark. Als jij het voorlopige eindpunt bent van de menselijke evolutie, hou ik m'n hart vast. Domme klont (citaat Bolo).' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DQA Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 De site http://www.preppers.nl wordt genoemd in het Nieuwe Revu artikel en dat is voor één van de regelmatige bezoekers reden geweest om aan te kondigen niet meer te komen. Ik vind dat jammer. Overigens heb ik inmiddels een scan gemaakt. Beetje scheef hier en daar, maar wel goed leesbaar. De PDF staat online. Stuur even een PB als je de link wilt. Ik kan ook niet zeggen dat dit me bepaald positief stemt. We zullen zien wat voor volk een dergelijk publicatie aantrekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rebe Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Ik kan ook niet zeggen dat dit me bepaald positief stemt. We zullen zien wat voor volk een dergelijk publicatie aantrekt. Bij ons in Duitsland was er voor een paar maanden een programma op tv over preppers nog geen 24 later werd het hsp-forum (zeg maar de Duitse preppers site) overstroomt met nieuwe leden. Helaas waren het rechtse (nazi´s), Alu hoedjes, Ufo freaks und noch meer van dat wazige volk de Mods moesten echt hard Werken en er zijn tientallen perma bans per dag gegeven. Ik hoop dat dat hier niet gebeurt zou dat zonde van zo een prima forum vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 en ons maar afvragen waarom preppers raar gevonden worden alleen de eerste komt normaal over de rest te veel maya gedoe (er is een maya te lui geweest om zn werk af te maken NOU EN) voor de rest een beetje matig artikel gewoon netjes gekocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dutchprepper Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Dat is natuurlijk prepper onwaardig gedrag. Je had het kunnen aanwenden als alternatief wc papier o.i.d. geeft af en waar je mee omgaat/afgeeft word je mee besmet;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thexder Geplaatst: 27 juni 2012 Delen Geplaatst: 27 juni 2012 Dat is natuurlijk prepper onwaardig gedrag. Je had het kunnen aanwenden als alternatief wc papier o.i.d. Sommige 'lectuur' is primair bedoelt om je reet me af te vegen Zelf bewaar ik mijn euro's ook voor het goede doel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.