BTF Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Whey is een voedingssupplement dat bestaat uit poedervormig geconcentreerd eiwit geproduceerd uit wei. Dit word veel gebruikt door sporters, en mensen die fanantiek aan fitness doen met name. Ook zijn er de laatste jaren veel mensen die een eiwit-dieet volgen om af te vallen, voor ze whey voor gebruiken. Denken jullie dat whey geschikt is als prep voor je voedselvoorraad. Het bevat (uiteraard) zeer veel proteïne. Ook is het gedroogd, dus ik vermoed dat het wel een tijdje houdbaar is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Houdbaarheid valt erg tegen. Max 1 a 2 jaar volgens alle whey poedertjes die ik hier heb staan... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 25 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Houdbaarheid valt erg tegen. Max 1 a 2 jaar volgens alle whey poedertjes die ik hier heb staan... Greener Dat valt inderdaad tegen! Ik heb dat spul nooit gebruikt/gezien, dus geen idee van de houdbaarheid. Ik vind het wel vreemd hoor. Is toch poeder? Wat wordt er slecht dan, er zit nauwelijks vet in toch? Maar als het maar zo kort houdbaar is, is het inderdaad niet nuttig als prep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newprepper Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Ik had ergens gelezen dat je whey een stuk langer houdbaar maakt wanneer je deze opslaat in een mylarbag met een zuurstof absorber. Ik meen iets van 10 jaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ivan Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Het is volgens mij vooral vocht waar de houdbaarheid van het poeder onder te lijden heeft. Een geopende bus kan tot een jaar gebruikt worden mits goed afgesloten volgens de fabrikant Ik gebruik het soms als ik in een hele fanatieke periode met gewichten train. Ik heb het nog nooit hoeven weggooien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik heb in ieder geval een kleine voorraad Erg goed als aanvulling voor als je lichaam het zwaar te verduren heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Je zou ook kunnen denken aan wat blikjes protifar op voorraad te hebben. Dit is een proteinepoeder dat je door je eten kunt mengen of door dranken. Dit spul heb ik een tijd moeten gebruiken als aanvulling van mijn eten na een operatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Puur 100% whey isolaat is indien luchtdicht en donker verpakt, jaren houdbaar. Ik heb zo een 20kg staan waar ik al een paar jaar van gebruik, nog altijd goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astr72 Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Protifar® plus gemiddelde analyse per 100 g Energie 370 kcal / 1570 kJ Eiwit 88.5 g Koolhydraten lactose Vet Mineralen Na K Cl Ca 1350 mg P 700 mg Mg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Goed whey isolaat zonder toevoegingen bevat circa 93% eiwit ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 10 november 2012 Delen Geplaatst: 10 november 2012 Geef ook de voorkeur aan whey. Dit wordt het beste door het lichaam opgenomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 11 november 2012 Delen Geplaatst: 11 november 2012 Geef ook de voorkeur aan whey. Dit wordt het beste door het lichaam opgenomen. En met een vanille of chocolade smaakje heb je nog een lekker drankje ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Heb alleen vanille. Hier is makkelijker een andere smaak van te maken dan van chocolade Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 De laatste weken is de http://www.bodyenfitshop.nl nogal negatief in de social media terechtgekomen vanwege het feit dat onafhankelijke testen uitwezen dat sommige producten van het huismerk hun claims niet konden waarmaken: De versie die ik zelf gebruik is bij de verschillende tests dusver nog niet genoemd. Echter gezien de prijs en de uitstekende klantenservice blijf ik wel fan van deze webshop. Persoonlijk overstappen op een alternatief kan prijswijs niet uit voor mij. Aangezien 90% van de proteïne supplementen of shakes hormonen of kunstmatige zoetstoffen bevatten zoals aspartaam, aculfaam-k, sacharine, cyclamaat of Sucralose/Splenda (stevia-variant van het huismerk. Mocht deze versie ook minder eiwitten en meer koolydraten bevatten dan kan de budgetprepper prijsbewust beter een extra schep toevoegen en de koolhydraten verder beperken in de dagelijkse voeding zelf naar mijn mening. Aangezien dit draadje zich richt op whey of eiwitpoeder als prep leek het me gunstig dit mede te delen aan mede-preppers zodat een ieder zijn of haar eigen afwegingen kan maken en zelf zijn of haar beste keuze kan maken als het gaat om whey-shakes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Whey is goed gecombineerd met een voldoende voorraad aan dinkwater. als supplement 1 keer per dag kan het niet zo'n kwaad maar om meerdere maaltijden per dag te vervangen moet je 3 tot 5 liter extra drinken per dag om je lever en nieren niet te hard te belasten. Ook moeten extra vezels ingenomen worden voor een normale stoelgang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Heb alleen vanille. Hier is makkelijker een andere smaak van te maken dan van chocolade Vanille is ook goed te combineren met andere smaken om deze beetje milder te maken. evenals een beetje kaneel erbij kan best lekker zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Best is gewoon pure te kopen zonder welke toevoeging dan ook en wel isolaat cross flow gefilterd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Ik heb zelf ervaring met de whey proteïne van body en fitshop en helpt zeker met de spier opbouw en herstel! Maar zoals zoveel dingen lijkt het me dat duurdere merken ook beter zijn zo weet ik van kennissen uit de sportschool dat de whey vam optinum nutrition een stuk beter is. Echter kan ik deze niet betalen, ook het geld om een voorraad op te bouwen ontbreekt me. Maar als iemand het geld heeft zeker een goede prep! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Ik heb zelf ervaring met de whey proteïne van body en fitshop en helpt zeker met de spier opbouw en herstel! Maar zoals zoveel dingen lijkt het me dat duurdere merken ook beter zijn zo weet ik van kennissen uit de sportschool dat de whey vam optinum nutrition een stuk beter is. Echter kan ik deze niet betalen, ook het geld om een voorraad op te bouwen ontbreekt me. Maar als iemand het geld heeft zeker een goede prep! Al eens op powersupplements.nl gekeken? Goedkoop en goed gerief daar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sqeaky Geplaatst: 18 januari 2015 Delen Geplaatst: 18 januari 2015 Al eens op powersupplements.nl gekeken? Goedkoop en goed gerief daar. Nee ik ben nog niet bekend met die website, maar ik ben weer toe aan wat nieuwe supplementen dus ik neem even een kijkje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.