Stuudje Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 In het vervolg zal ik de gewichten toevoegen.*Stuudje geeft @Simurgh schouderklop...op beide schouders* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 In het vervolg zal ik de gewichten toevoegen. Super, dat is nou service Verder trouwens wel mooie EHBO sets, ik was al langer op zoek naar een goede set (met oa hechtspullen), nou weet ik waar ik ze makkelijkst kan krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 Super, dat is nou service Verder trouwens wel mooie EHBO sets, ik was al langer op zoek naar een goede set (met oa hechtspullen), nou weet ik waar ik ze makkelijkst kan krijgen. Same, nu nog leren hechten... Gelukkig is een vriend van mij met een arts in opleiding getrouwd En daarna eten we die kip lekker op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2014 Toegevoegd: Pocket Geiger teller type 3 Gorilla super glue gel, deze variant droogt sneller en druipt minder Gorilla houtlijm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Mooi, die super glue gel gaat op m'n verlanglijstje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Same, nu nog leren hechten... Gelukkig is een vriend van mij met een arts in opleiding getrouwd En daarna eten we die kip lekker op bij de slager een stuk varkens huid halen om te oefenen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb met hechten geleerd nooit doen zoals je een deken naait maar iedere knoop apart van elkaar. ik moet trouwens ook weer gaan oefenen,al een jaar of twee geleden voor het laatst gehecht. Ik doe om het jaar even oefenen op een stuk vlees. P.s ik kan wal hechten ook op levend materiaal zeg maar maar gelukkig al heel lang niet meer hoeven te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 11 april 2014 Delen Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb 't nog nooit gedaan en weet er ook niks van. Dus ik ga gewoon onder goede begeleiding leren en oefenen. Dan hopen dat het nooit nodig is. Zal 't alleen gaan doen als het echt niet anders kan, dus met diepere snijwonden bijvoorbeeld in een situatie waar er geen mogelijk is om naar de EH te komen en/of als er geen ambulances komen. Zelf dokteren blijft een linke bezigheid, maar zoals gezegd, als het niet anders kan en je kunt er een bloeding mee stoppen of infectie mee voorkomen in een echt noodgeval is het maar beter om in ieder geval te weten wat je doet. Plus dat het best wel een schok zal zijn. Ik ben niet snel onder de indruk van bloed (heb wel eens vrienden met diepere snijwonden naar de EH gereden) maar om er dan echt mee bezig te gaan, ik weet niet hoe goed ik me dan hou. Maar goed, genoeg over hechten nu, dit is een draadje over wat er nieuw is in de shop dus laten we weer on topic terugkeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Spyder Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Vandaag meer op het EHBO vlak erbij in de prepshop http://prepshop.nl/catalogsearch/result/?q=care Care plus first aid kit mountaineer Care plus first aid kit professional Care plus first aid kit sterile Ieder een andere insteek en samenstelling maar met een goede basis. Dit ter vervanging van het ehbo set dat we hadden. Zo is er meer keus. Het blijft belangrijk om goed te drinken, maar als je nog iets extra's nodig hebt, Denk dan is aan ORS, klaar of zelf te maken met de scoop. Ik kan de Professional set van harte aanbevelen. Een zeer uitgebreide en goed doordachte set. Jammer dat de prepshop hem nu pas heeft, want anders had ik hem in januari zeker daar gekocht!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mivida Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Misschien eens prepper cursus hechten organiseren? I'm in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Misschien eens prepper cursus hechten organiseren? I'm in! Breng ik 't varken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Hm, voor de vegans die willen leren hechten neem ik wel banaan mee. [video=youtube;Jix6-EF1tc0] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mivida Geplaatst: 12 april 2014 Delen Geplaatst: 12 april 2014 Hahaha eerste materialen zijn al binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Zo mij maar even geabonneerd op dit draadje :-) Komen nog een paar mooie dingen in de prepshop. Lekker bezig @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Zelf heb ik de adventurer EHBO set deze heeft zowiezo mijn voorkeur op de mountaineer EHBO set, dit omdat in de mountaineer set geen hecht naald en draad zit. Het is een item dat ik erg belangrijk vind aangezien je niet elke wond kan sluiten met een hechtpleister. Misschien een idee om de mountaineer set om te ruilen voor een adventurer set? ze zijn namelijk ook nog goedkoper. mijn excuses voor het geval dit berichtje hier niet geplaatst mocht worden. Mocht de mountaineerset andere pluspunten hebben die ik misschien niet heb gezien laat het me gerust weten. Ik ben geen pro en elke info is welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Zelf heb ik de adventurer EHBO set deze heeft zowiezo mijn voorkeur op de mountaineer EHBO set, dit omdat in de mountaineer set geen hecht naald en draad zit. Het is een item dat ik erg belangrijk vind aangezien je niet elke wond kan sluiten met een hechtpleister. Misschien een idee om de mountaineer set om te ruilen voor een adventurer set? ze zijn namelijk ook nog goedkoper. mijn excuses voor het geval dit berichtje hier niet geplaatst mocht worden. Mocht de mountaineerset andere pluspunten hebben die ik misschien niet heb gezien laat het me gerust weten. Ik ben geen pro en elke info is welkom. Dat dilemma heb ik ook. Ik ben al op zoek naar losse hechtsetjes, maar nergens een shop kunnen vinden die voor een redelijke prijs deze setjes aan particulieren wil verkopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Zelf heb ik de adventurer EHBO set deze heeft zowiezo mijn voorkeur op de mountaineer EHBO set, dit omdat in de mountaineer set geen hecht naald en draad zit. Het is een item dat ik erg belangrijk vind aangezien je niet elke wond kan sluiten met een hechtpleister. Misschien een idee om de mountaineer set om te ruilen voor een adventurer set? ze zijn namelijk ook nog goedkoper. mijn excuses voor het geval dit berichtje hier niet geplaatst mocht worden. Mocht de mountaineerset andere pluspunten hebben die ik misschien niet heb gezien laat het me gerust weten. Ik ben geen pro en elke info is welkom. Of je combineert 'm met de Sterile, heb je ook een hechtdraad en -naald en extra reserve spul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Dat dilemma heb ik ook. Ik ben al op zoek naar losse hechtsetjes, maar nergens een shop kunnen vinden die voor een redelijke prijs deze setjes aan particulieren wil verkopen. niet hier? http://preppers.nl/forum/threads/4209-Hechtset-en-benodigdheden-bestellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 niet hier? http://preppers.nl/forum/threads/4209-Hechtset-en-benodigdheden-bestellen Dat gaat boven mijn budget ben ik bang maar ik zag in dat topic wel een mooie link staan. Inmiddels daar een setje besteld, dank voor die tip!! http://www.edustitch.com/nl/producten/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Toevoegin ideetje: Kan in deze sticky de nieuwe producten niet in een lijstje van de eerste post komen? Nieuwste producten staan bovenaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Toevoegin ideetje: Kan in deze sticky de nieuwe producten niet in een lijstje van de eerste post komen? Nieuwste producten staan bovenaan? Slim idee. Morgen komt er toch iets in de shop waar ik zelf mij keihard voor gemaakt heb en ik persoonlijk ook een review over ga schrijven. Hij is zo cool, toen ik hem bij een vriendje zag wilde ik hem meteen hebben en wat een lol heb er ik al meegehad! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Slim idee. Morgen komt er toch iets in de shop waar ik zelf mij keihard voor gemaakt heb en ik persoonlijk ook een review over ga schrijven. Hij is zo cool, toen ik hem bij een vriendje zag wilde ik hem meteen hebben en wat een lol heb er ik al meegehad! Eindelijk de langverwachte Furby in camo kleuren 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Morgen komt er toch iets in de shop waar ik zelf mij keihard voor gemaakt heb en ik persoonlijk ook een review over ga schrijven. Hij is zo cool, toen ik hem bij een vriendje zag wilde ik hem meteen hebben en wat een lol heb er ik al meegehad!Nouuuuuuuw...nou kan ik niet slapen van de spanning hoor...vertel vertel!!! (ik vermoed een cursus Russisch voor beginners, mét groepskorting) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Eindelijk de langverwachte Furby in camo kleuren Hij is zwart en als ik hem aandoe wil jij hem ook hebben. Van de week paar keer getest in het bos en een ieder die ik tegen kwam zei: HEBBE, hier met dat ding!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 14 april 2014 Delen Geplaatst: 14 april 2014 Hij is zwart en als ik hem aandoe wil jij hem ook hebben. Van de week paar keer getest in het bos en een ieder die ik tegen kwam zei: HEBBE, hier met dat ding!! Een stealth latex volledig sluitend anti-teken pak? Je maakt het ons wel moeilijk hoor., gelukkig begint morgen over 2 uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.