tijgertje19 Geplaatst: 1 april 2014 Delen Geplaatst: 1 april 2014 Vandaag de zaden binnen gekregen alvast dank greener. En vempain natuurlijk ook. De gene die na 21:21 uur als 5de reageerd kan de zaden in de bus verwachten. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Niemand ??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Niet de vijfde, maar iemand moet beginnen... Ikke! Ikke! Ikke! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Niemand ??? Goeiemorgen Tijger! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Niemand ??? Raar he . Je zou een mention kunnen zetten voor de gene die geïnteresseerd zijn . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Ik gooi er ook een ikke ikkke tegenaan, om zo de vijfde meer kans te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Graag de zaden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Niemand ??? Tot nu hebben volgens mij 7 mensen hun zaadjes gekregen en er waren er nog drie geïnteresseerden: @prepass, @Simurgh, @houthe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 @culza stuur maar een pb jij hebt de 5de reactie :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Gefeliciteerd Culza (cultuur zaad?). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Gefeliciteerd Culza (cultuur zaad?). Dank! Voelt wel een beetje brutaal, ik post nog niet zoveel hier (lees wel uitgebreid mee) CulZa komt van een compleet andere kant ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Dank! Voelt wel een beetje brutaal, ik post nog niet zoveel hier (lees wel uitgebreid mee) CulZa komt van een compleet andere kant ;-) Gefeliciteerd @culza en welkom op het forum;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Lol weer naast de boot Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Zodra de zaden binnen zijn zal ik de nieuwe opdracht verklappen waarmee je opnieuw kans maakt @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Zodra de zaden binnen zijn zal ik de nieuwe opdracht verklappen waarmee je opnieuw kans maakt @Simurgh Ga mijn best doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Tot nu hebben volgens mij 7 mensen hun zaadjes gekregen en er waren er nog drie geïnteresseerden: @prepass, @Simurgh, @houthe Ha Lion bedankt voor je headsup. Ik kom wel aan m'n zaad.......... Komt goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 ik weet niet eens meer wie nu zaad heeft, gaan er nog steeds 2 pakketjes rond of is het nog 1 nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Helemaal goed @Greener wanneer je het toestuurt, maar ik dacht ik ben vaker in Hongarije en bij Piroska op bezoek en had het dus ook mee kunnen nemen. Niet om het een of ander... maar krijg ik de tomatenzaden nog binnenkort? Ze moeten nu ongeveer gezaaid, anders kan het dit seizoen niet meer... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 @prepass, @Simurgh, @houthe en alle anderen die graag tomatenzaadjes willen. Ik heb ze zojuist binnengekregen en de nieuwe timeset is.... Donderdag 3 april vanaf 8.00 De 3e die reageert. heel veel succes! Gaat het nog wel snel genoeg? ivm zaaien. Ik heb nog 5 zakjes. @Greener? Noem anders nog een nummer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Is 8.00 te vroeg is juist iedereen op weg naar zijn werk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Reactie nr 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Reactie 2 @prepass @Simurgh @houthe @Enki grijp je kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Reactie,,,,, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Simurgh! Gefeliciteerd. Doe mij maar ff je adres via pb en de zaadjes komen naar je toe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 @prepass @houthe @Enki als jullie ook nog graag willen, ik stuur nog een zakje op zodat het sneller verspreid. Hierna de 3e reactie weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.