Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis Heirloom Tomatenzaden gaat van start!!!


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na het legen van mijn postbus vond ik en grote witte enveloppe . De zaden . De enveloppe netjes open gemaakt en er zaten 15 setjes van 2 zakjes in met 2 soorten zaden . De veel besproken tomaten zaden en de geheim zinnige zaden . Dank aan @Greener en @Lion . Ik heb er een setje uitgehaald en ga nu een andere enveloppe halen (deze heeft regen schade ) en klaar maken voor de volgende kandidaat .

 

Geert

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik wel mee ga doen, blijft het raar om om iemands zaad te vragen :)

 

Mijn buurman had wat rucolazaad voor me verzameld. Zegt ie tegen zijn vrouw: ik ga even naar Tanfana, zaad in haar doos doen. :rolleyes: Tja zo ontstaan misverstanden. ( mijn voorraad zaden zit dus in een doos)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 dagen na de start van de actie zijn de zaden bij me aangekomen (de derde ontvanger). Omdat het zo wat lang duurt voor alle zakjes op de plaats van bestemming zijn maak ik er twee enveloppen van. Dus de eerste twee mensen die om 21:00 reageren krijgen een envelop.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...