Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gratis Heirloom Tomatenzaden gaat van start!!!


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben inmiddels wel heel erg nieuwsgierig geworden naar dat mysterieuze zaad waar je een landgoed voor nodig hebt.

 

Ik heb wel een stukje land dus wat dat betreft zouden ze bij mij wel op hun plaats zijn, al zou ik de tomatenzaden natuurlijk ook liefdevol ontvangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, Geert precies 20.30 uur gefeliciteerd, PM je adres en ik stuur je de zak met zaden toe:cool:

 

@Simurgh, helaas moet ik eerlijk zijn, Geert was eerder ook te vroeg. Het was 20.30 uur:o

 

Dat is weird... ik sta ook op 20.30 en VOOR Geert, of ben ik de enige die dat ziet omdat mijn PC dat zo aangeeft?

 

edit, al gun ik ze Geert natuurlijk van harte!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geert gefeliciteerd. Maar niet om lullig te doen maar volgens mij was piroska eerder.

 

@\Piroska is niet zielig:p, ze krijgt van mij tomatenzaadjes, bovendien heeft Piroska zelf zoveel verschillende soorten tomaten dat ze ook een dergelijke actie kan beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...