Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Ik vind dat ook;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Ben ik op tijd ? Ook ik zou een zakje van die zaden willen . Geert Geert je bent te vroeg;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Lion, o wat hoop ik dat ik ze mag ontvangen, ik heb zelfs nog geen tomaten geplant in mijn baby crèches in de vensterbanken. Omdat ik al maanden wacht op deze uitreiking door @Greener. Helaas door omstandigheden de eerste kans gemist, nu een herkansing die hopelijk zijn tomaten afwerpt! Groetjes Jeroen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Ik ben inmiddels wel heel erg nieuwsgierig geworden naar dat mysterieuze zaad waar je een landgoed voor nodig hebt. Ik heb wel een stukje land dus wat dat betreft zouden ze bij mij wel op hun plaats zijn, al zou ik de tomatenzaden natuurlijk ook liefdevol ontvangen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Daem op nieuw . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Hopelijk ben ik niet te vroeg hihihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Waar een wil is...en een wekker... Heb ik het gered, als eerste reageren? Nee dus. Het is nu pas 20.30... erg jammer dat sommigen te vroeg reageren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Nu dan aub? Please Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 OHHHH Jeroen, je was te vroeg!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Greener wat is het weer een prachtig initiatief om op deze manier zaden te delen. Zeker aangezien je al zoveel prachtige exemplaren hebt laten zien op het forum. Doe graag mee met deze actie mee @Lion Edit: zag dat er al mensen voor mij waten. Veel plezier en een smakelijke oogst gewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Jee, Geert, goede herstart gemaakt. Tweede keer was je wel op tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Daem op nieuw . Geert hahaha, Geert precies 20.30 uur gefeliciteerd, PM je adres en ik stuur je de zak met zaden toe:cool: @Simurgh, helaas moet ik eerlijk zijn, Geert was eerder ook te vroeg. Het was 20.30 uur:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Snik snik... Ik wacht weer op de volgende @Geert gefeliciteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Geert gefeliciteerd. Maar niet om lullig te doen maar volgens mij was piroska eerder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 In totaal zijn er 16 zakjes tomaten zaad, ik heb de eerste, Geert krijgt de tweede, dan blijven nog 14 kansen om zaad te krijgen. uh tomaten zaad. Ik wens iedereen veel succes met de volgende poging:p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 hahaha, Geert precies 20.30 uur gefeliciteerd, PM je adres en ik stuur je de zak met zaden toe:cool: @Simurgh, helaas moet ik eerlijk zijn, Geert was eerder ook te vroeg. Het was 20.30 uur:o Dat is weird... ik sta ook op 20.30 en VOOR Geert, of ben ik de enige die dat ziet omdat mijn PC dat zo aangeeft? edit, al gun ik ze Geert natuurlijk van harte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Dat is weird... ik sta ook op 20.30 en VOOR Geert, of ben ik de enige die dat ziet omdat mijn PC dat zo aangeeft? Dat zei ik net ook al piroska zie mijn reactie op de vorige pagina Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Geert gefeliciteerd. Maar niet om lullig te doen maar volgens mij was piroska eerder. @\Piroska is niet zielig:p, ze krijgt van mij tomatenzaadjes, bovendien heeft Piroska zelf zoveel verschillende soorten tomaten dat ze ook een dergelijke actie kan beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Dank u wel ik stuur je mijn adres . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Dat is weird... ik sta ook op 20.30 en VOOR Geert, of ben ik de enige die dat ziet omdat mijn PC dat zo aangeeft? edit, al gun ik ze Geert natuurlijk van harte! Dat zie ik idd ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @\Piroska is niet zielig:p, ze krijgt van mij tomatenzaadjes, bovendien heeft Piroska zelf zoveel verschillende soorten tomaten dat ze ook een dergelijke actie kan beginnen. hahaha nee Piroska is zeker niet zielig maar ze was wel de eerste! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska, is misschien mijn fout, maar ik kreeg volgens mij 3 berichten tegelijk binnen. Nu pas zie ik dat jij eerder was, sorry, jij krijgt sowieso van mij oké ik had iets langer moeten wachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska, is misschien mijn fout, maar ik kreeg volgens mij 3 berichten tegelijk binnen. Nu pas zie ik dat jij eerder was, sorry, jij krijgt sowieso van mij oké ik had iets langer moeten wachten. Geeft niks! Nu heeft @Geert Tenminste ook wat! Als ik ook maar de mysteryseeds krijg, die lijken mij zo leuk 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska, sorry dat ik nu pas reageer, maar bij mij liep alles vast. Van de mysteryseeds ( het zijn er twee, hele grote dikke zaden?) krijg jij er ook een. En later doen we met de tomatenzaden hetzelfde, de tomaten geven toch ook weer zaden;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 18 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2014 @Piroska kreeg nog een envelop van mij dus ik stuur de mystery zaden mee @Lion. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.