prepass Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 @prepass @houthe @Enki als jullie ook nog graag willen, ik stuur nog een zakje op zodat het sneller verspreid. Hierna de 3e reactie weer. Ik geef de anderen een kans. Dus schrap mij maar van de lijst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Reactie nummer 2, gaat het zo snel genoeg? ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 oh volgens mij heb ik nou een keer geluk zo zaad, zaad, zaad!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 yes @houthe, jij hebt ook een zakje zaad gewonnen! Doe maar ff een pb met je adres, dan komen de zaadjes naar je toe! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 yes @houthe, jij hebt ook een zakje zaad gewonnen! Doe maar ff een pb met je adres, dan komen de zaadjes naar je toe! jeej PM is onderweg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Jeeeeeeeh, zaad! Zo blij dat ik mag ontvangen! Haha, serieus super blij al bijna een jaar lang hoop ik hier op! Thanks @Greener en @sunnysuzanna Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Niet om het een of ander... maar krijg ik de tomatenzaden nog binnenkort? Ze moeten nu ongeveer gezaaid, anders kan het dit seizoen niet meer... Heeft @Greener je de zaden nog steeds niet toegestuurd? Heeft hij wel jouw adres want het wordt inderdaad tijd om te zaaien. groetjes, Wilma Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Leuk Simurgh! Gefeliciteerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 4 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2014 Heeft @Greener je de zaden nog steeds niet toegestuurd? Heeft hij wel jouw adres want het wordt inderdaad tijd om te zaaien. groetjes, Wilma @Lion, Komt er aan. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 @Lion, Komt er aan. Greener Dank je, te gek. Anders moest ik mijn eigen zaden die kant uitsturen, was mijn foutje:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Goed, de postmeneer heeft hier zojuist een envelop met tomatenzaden gebracht. Netjes mijn gedeelte van de buit er uitgehaald dus dan is het nu tijd voor het volgende gedeelte. Dit is een preppersforum, geen huisvrouwenmoestuinenclubje dus op de volgende manier kan je de volgende zijn die deze kettingbrief ontvangt: "The shit hits the fan" het is gebeurd en niet zo'n klein beetje ook, EMP, zombie's all over the place en de euro is geen ruk meer waard... Geen probleem natuurlijk, hier zijn we op voorbereid! Jij hebt netjes je tomatenplantjes vertroeteld en verzorgd en ze hangen vol met de mooiste kleuren en smaken tomaten! Hoe bereid jij ze onder deze lastige omstandigheden? Degene die voor maandag 12:00 uur het meest originele en smakelijkste recept gepost heeft krijgt een PB'tje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 maandag 12 uur is wel erg lang, voor zaden die snel doorgestuurd moeten worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Goed, de postmeneer heeft hier zojuist een envelop met tomatenzaden gebracht. Netjes mijn gedeelte van de buit er uitgehaald dus dan is het nu tijd voor het volgende gedeelte. Dit is een preppersforum, geen huisvrouwenmoestuinenclubje dus op de volgende manier kan je de volgende zijn die deze kettingbrief ontvangt: "The shit hits the fan" het is gebeurd en niet zo'n klein beetje ook, EMP, zombie's all over the place en de euro is geen ruk meer waard... Geen probleem natuurlijk, hier zijn we op voorbereid! Jij hebt netjes je tomatenplantjes vertroeteld en verzorgd en ze hangen vol met de mooiste kleuren en smaken tomaten! Hoe bereid jij ze onder deze lastige omstandigheden? Degene die voor maandag 12:00 uur het meest originele en smakelijkste recept gepost heeft krijgt een PB'tje! Ben het wel met @Stuudje eens, dit duurt te lang. Regel een tijd voor vanavond dan kan je de zaden morgen al doorsturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Middernacht betrr? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Middernacht betrr? Veul beter:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 Bij deze, middernacht is de deadline! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Jeeeeeeeh, zaad! Zo blij dat ik mag ontvangen! Haha, serieus super blij al bijna een jaar lang hoop ik hier op! Thanks @Greener en @sunnysuzanna Joepie!! gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Heeft @Greener je de zaden nog steeds niet toegestuurd? Heeft hij wel jouw adres want het wordt inderdaad tijd om te zaaien. groetjes, Wilma Nee niks gehad nog, maar ik dacht dat ik ze van jou kreeg die tomatenzaden, jij had toch die envelop met zaadjes ter verloting toen ik won? snapternixmeervan Ik kreeg van Greener ook nog wat maar dat heeft geen haast namelijk. Jaja hij heeft mijn adres Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Niemand?.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 ik heb gisteren een zak zaad mogen ontvangen ... netjes in een envelopje natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 NIemand.... de hoeveelste is het dan..... ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
culza Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 NIemand.... de hoeveelste is het dan..... ik? Volgens mij heb je het juiste antwoord! PM? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 Leuk!... was iedere keer ernstig te laat en had niet meer verwacht mee te kunnen doen. Ik zal mijn adres naar je sturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Vandaag ontvangen ...leuk! ga ze morgen meteen zaaien... ben benieuwd? Er zijn nog 2 zakjes over.... laten we zeggen de eerste 2 die berichten na 20.38 en aangeven de zaadjes te willen hebben, de nieuwe trotse eigenaars zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Nou daar zeg ik geen nee tegen, dus graag!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.