Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Bofkont ;-) Stond al 10 dagen op marktplaats. Voor mij de reden om direct toe te happen voordat de prijs omhoog zou gaan. Mensen wisten niet wat ze weggaven;) Naar mijn idee niks teveel betaaldI Ik bedoel, hoeveel kachels in deze nieuwstaat vind je nog in de doos? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Stond al 10 dagen op marktplaats. Voor mij de reden om direct toe te happen voordat de prijs omhoog zou gaan. Mensen wisten niet wat ze weggaven;) Naar mijn idee niks teveel betaaldI Ik bedoel, hoeveel kachels in deze nieuwstaat vind je nog in de doos? Zelf nog nooit zoiets gevonden! zeer mooi kacheltje. Wat heb je er voor gegeven als ik vragen mag:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Zelf nog nooit zoiets gevonden! zeer mooi kacheltje. Wat heb je er voor gegeven als ik vragen mag:confused: Wat denk je dat zoiets als dit waard is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 ge-wel-dig !! Echt leuk! Een gerestaureerde kan soms al 150 euro kosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Wat denk je dat zoiets als dit waard is? In deze staat met originele doos denk ik dat een hardcore verzamelaar er wel 100 € voor over heeft? Allee zullen er niet veel van dat soort verzamelaars zijn. Ik gok dat je rond de 35 hebt betaald Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 In deze staat met originele doos denk ik dat een hardcore verzamelaar er wel 100 € voor over heeft? Allee zullen er niet veel van dat soort verzamelaars zijn. Ik gok dat je rond de 35 hebt betaald Beetje meer. €60.-! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Pracht vondst CTM! Echte verzamelaars zullen hier een flink bedrag voor neertellen en het doodzonde vinden als je hem gebruikt. De fik erin zou ik zeggen! (of op Ebay te koop zetten) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Pracht vondst CTM! Echte verzamelaars zullen hier een flink bedrag voor neertellen en het doodzonde vinden als je hem gebruikt. De fik erin zou ik zeggen! (of op Ebay te koop zetten) Hij is éénmaal gebruikt geweest volgens verkoper. Lont is ook zwart aan de bovenzijde. Verder heeft hij altijd in een doos gezeten in een donkere ruimte. Dit wordt mijn vervanging voor de andere Valor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Hij is éénmaal gebruikt geweest volgens verkoper. Lont is ook zwart aan de bovenzijde. Verder heeft hij altijd in een doos gezeten in een donkere ruimte. Dit wordt mijn vervanging voor de andere Valor. Pitten werden en worden (Aladdin) altijd voorgebrand. 150 - 200 euro is ie wel waard. Ongebruikt met doos, bij alle verzamelaars van om het even wat, is dat altijd de hoofdprijs ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Pitten werden en worden (Aladdin) altijd voorgebrand. 150 - 200 euro is ie wel waard. Ongebruikt met doos, bij alle verzamelaars van om het even wat, is dat altijd de hoofdprijs ;-) Ik hou hem denk ik helemaal voor eigen gebruik. Een keer tevreden zijn met wat ik heb is nooit weg;). 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 19 september 2015 Delen Geplaatst: 19 september 2015 Mijn eerste opgeknapte en werkende Valor 525-T ga ik, na de nieuwe uitvoerig schoongemaakt en getest te hebben, te koop zetten op het forum;). Vooral bedoeld voor de prepper die nog geen alternatieve verwarming heeft staan. Ik zie niet graag mensen blauwbekken terwijl ik er warmpjes bij kan zitten. Hou het verkoopgedeelte in de gaten. Waarschijnlijk ergens volgende week. C 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mar Miet Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Wat een prachtkachels :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Mijn eerste opgeknapte en werkende Valor 525-T ga ik, na de nieuwe uitvoerig schoongemaakt en getest te hebben, te koop zetten op het forum;). Vooral bedoeld voor de prepper die nog geen alternatieve verwarming heeft staan. Ik zie niet graag mensen blauwbekken terwijl ik er warmpjes bij kan zitten. Hou het verkoopgedeelte in de gaten. Waarschijnlijk ergens volgende week. C Dus iemand met 10+ petroleum kachels mag niet mee doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Dus iemand met 10+ petroleum kachels mag niet mee doen? Nee. Niet eerlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drent Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Mijn eerste opgeknapte en werkende Valor 525-T ga ik, na de nieuwe uitvoerig schoongemaakt en getest te hebben, te koop zetten op het forum;). Vooral bedoeld voor de prepper die nog geen alternatieve verwarming heeft staan. Ik zie niet graag mensen blauwbekken terwijl ik er warmpjes bij kan zitten. Hou het verkoopgedeelte in de gaten. Waarschijnlijk ergens volgende week. C Mooie kachels idd. Hopelijk optie, want houtkachel mag hier niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 september 2015 Delen Geplaatst: 20 september 2015 Ik hou hem denk ik helemaal voor eigen gebruik. Een keer tevreden zijn met wat ik heb is nooit weg;). Helemaal waar ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Heb ik nu die werkende opgeknapte gekocht...? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Heb ik nu die werkende opgeknapte gekocht...? Yessir! In dit topic staat er nog wat over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Nog even een vraagje. Stel dat er toch nog iets van een 'luchtje' af komt, zou dat dan nog te verbeteren zijn door Zibro te gebruiken, of één van de wat goedkopere alternatieven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Nog even een vraagje. Stel dat er toch nog iets van een 'luchtje' af komt, zou dat dan nog te verbeteren zijn door Zibro te gebruiken, of één van de wat goedkopere alternatieven? Ik gebruik zelf blanke lampolie van Farmlight. 1,69 per fles bij Dirk vd Broek & Jumbo. Action verkoopt ook blanke lampolie voor circa 1,99 de liter. Ruik zelf niet zoveel. Lucht heeft te maken met slechte verbranding en/of goedkope olie. Het is een petroleumkachel, maar ik heb er standaard lampolie inzitten vanwege de mindere geur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Ik gebruik zelf blanke lampolie van Farmlight. 1,69 per fles bij Dirk vd Broek & Jumbo. Action verkoopt ook blanke lampolie voor circa 1,99 de liter. Ruik zelf niet zoveel. Lucht heeft te maken met slechte verbranding en/of goedkope olie. Het is een petroleumkachel, maar ik heb er standaard lampolie inzitten vanwege de mindere geur. En een schone pit en de temperatuur. Vandaar dat je een kachel "altijd" kan ruiken bij doven/aansteken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Het is een petroleumkachel, maar ik heb er standaard lampolie inzitten vanwege de mindere geur. Je verspilt zo een euro per liter. De prijs van de petroleum doet weinig aan de karakteristieken van deze olie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Je verspilt zo een euro per liter. De prijs van de petroleum doet weinig aan de karakteristieken van deze olie. Heb je het dan over de dure, reukloze petroleum of over de goedkopere? Geur speelt hier de sleutelrol. Vandaar mijn keuze voor Lampolie. Waar ik de ene euro verlies, bespaar ik die op andere zaken;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 6 oktober 2015 Delen Geplaatst: 6 oktober 2015 Heb je het dan over de dure, reukloze petroleum of over de goedkopere? Petroleum type C. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
son Geplaatst: 12 oktober 2022 Delen Geplaatst: 12 oktober 2022 Goedemorgen, ik heb een Valor 525T gekocht, moet nog een kous bestellen maar heb verder geen idee hoe het werkt of hoe het er aan de binnenkant hoort uit te zien. Iemand die me meer kan vertellen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.