FincaInSpanje Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Ik ben geen koffieleut, maar een bakje thee om het lichaam op te warmen vind ik wel lekker op z'n tijd. Suiker ga ik zeker inslaan de komende periode. Honing loop ik steeds meer aan te denken .... een eigen bijenvolkje zou mooi zijn bij mijn BOL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flippie Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Ik heb gelijk maar wat koffie bij ah ingeslagen,in de aanbieding 2 pakken perla gemalen koffie voor 3,99 a 500 gr. En suiker uiteraard! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Suiker moet je preppen als je een moestuin hebt! Als je jam (houdbaar) wil maken heb je véél suiker nodig! Suiker is niet alleen voor in de koffie, maar net als zout kun je ook dingen langer houdbaar maken. Stevia (de plant) prima idee! Stevia (het poeder) is echt een schoolvoorbeeld van consumenten misleiding Bevat 3% stevia, en de rest is troep! https://www.foodwatch.nl/laatste_nieuws/nieuwsberichten/consumenten_klagen_massaal_over_misleidende_marketing_van_stevia/index_nl.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Grappig. Zelf gebruiken we geen suiker, maar heb een kilo of 20 veilig verpakt bij de preps staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 precies! het enige voedzame 'goud' voor het lichaam en koffie? daar zijn ook vervangers voor. Uit de Ukraine kreeg ik een zakje gedroogde witlofblaadjes om koffiethee van te maken, kost weinig en is zelf te maken... [ATTACH=CONFIG]8621[/ATTACH] moet eerlijk zeggen dat ik nog niet geproefd heb Chicore is een gerosteerd wortel van een soort sla achtig.het is een peen wortel. Het smak niet slecht, grooste nadeel, geen caffeine . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Trouwens hier prima koffie en zuikerriet oogst. De koffie bonen kun je beter groen koppen en bewaren,het is langer houdbaar gebranden koffie verlies zijn smak in ing een jaar. Ik brand mijn koffie ong een keer per mand. Is makkelijk zelf te doen en je kun licht of donker rosteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 Chicore is een gerosteerd wortel van een soort sla achtig.het is een peen wortel. Het smak niet slecht, grooste nadeel, geen caffeine . dat is zo ja. Chocoree Leroux is het bedrijf die ook deze 'witlof' koffiethee produceert. Witlof word veel verbouwd in de Ukraine, ik heb het vorige maand gekregen van een Ukrainse vriend, maar nog niet aangebroken om te proeven. Ik wilde het graag hebben omdat het gezondheids stimulerende eigenschappen heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 1 maart 2014 Delen Geplaatst: 1 maart 2014 In Vlaanderen hét surrogaatproduct tijdens de oorlog. Chicoree is de wortel van witloof. Big businees in onze streken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Zijn er makkelijke manieren om zelf suiker te winnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Zijn er makkelijke manieren om zelf suiker te winnen? Suikerbieten, suikerriet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Suikerbieten, suikerriet. Dit is geen eenvoudig proces! Toch maar beter dure suiker kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floesh Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Mijn Turbo Long Suiker doet het goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 2 maart 2014 Delen Geplaatst: 2 maart 2014 Mijn Turbo Long Suiker doet het goed Maar die smaakt niet zo lekker in de koffie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xdream Geplaatst: 10 maart 2014 Delen Geplaatst: 10 maart 2014 Ja wat gaan ze nog allemaal uitvinden http://www.steviagids.be/nieuws/nederland-gaan-stemmen-op-voor-een-suikertaks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Schatkist Geplaatst: 11 maart 2014 Delen Geplaatst: 11 maart 2014 Jup de suikertax wordt al een tijd over gepraat in de voedingsmiddelenindustrie. Stevia is verkrijgbaar in verschillende gradaties, goedkope stevia kan erg bitter en dropachtig smaken. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.