Mrsjones Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Wij hebben hier zware tijden gehad met de lawine, de grote problem was dat er geen weg meer was en dat man en kind meer dan 2 weken Niet thuis kom komen. Man is uit America ,kind ga ophalen op Guadeloupe , boot genomen en is met een heli van de franse leger thuis gekomen. De franse genie heeft de weg vrij gemaakt, en ook nog ons bijna 3 km eigen weg. Ze hebben ook mijn hiluxs en mijn tractor uit de moder getroken,na Boven getroken en de tractor weer aan het praat gekregen. Wij hebben ze flink te eten en te drinken gegeven, en 3 vrouwen die voor mij werken vonden die soldatjes wel lekker. Dat heeft zeker ook geholpen.nu Kijken of ik binnenkort de god moeder woord van een paar nieuwe franse staadburger. Ik ga deze zomer een 10 Dagen medisch cursus volgens, Moet ook iets van 60 uur home work van te voeren doen. En was onze grooste misser, medisch kennis, en ik Moet een bron van betrouwbaar medicatie vinden, hier is 80 % nep bagged. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Hey mevrouw jones, blij weer wat van je te horen en dat het goed gaat. Jammer voor die arme franse soldaten die het zo te lezen erg verschrikkelijk hebben gehad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Wat een avonturen weer @Mrsjones . Gelukkig alles goed gekomen en nog wat leuke verhalen erbij. Is kruidenkunde niets voor jou? Dat kan je zelf kweken. @Richa heeft vast wel wat tips voor een goede thuis-apotheek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Leuk te horen dat het goed gaat nu . Ja een beetje medische kennis is gemakkelijk . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 goed te horen dat alles goed gaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Hey, mrsJones!! gelukkig heb je de rampspoed overleefd. .Het lijkt me wel afzien daar hoor. . Top dat de tractor het weer doet.. grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 1 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Hey, mrsJones!! gelukkig heb je de rampspoed overleefd. .Het lijkt me wel afzien daar hoor. . Top dat de tractor het weer doet.. grts Wisks Niks af zien, juist de grooste lol,soms kut moment ,maar ik heb mij zelden zo levend gevoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Top!! goed te horen... grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 @Mrsjones Blij te vernemen dat je het allemaal overleefd hebt en een hele goede zaak om je medisch meer te gaan onderleggen,... Zeker in zo'n afgelegen gebied. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Niks af zien, juist de grooste lol,soms kut moment ,maar ik heb mij zelden zo levend gevoel. Mevrouw heeft flinke ballen. Moest even denken aan de film 'From Paris with Love' waarin John Travolta zingt 'Me and Mrs Jones' refererend aan zijn pistool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Natuurlijk leef jij nog. Onkruid vergaat niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Mevrouw heeft flinke ballen. Moest even denken aan de film 'From Paris with Love' waarin John Travolta zingt 'Me and Mrs Jones' refererend aan zijn pistool. This is my wapen, this is my gun ,this is for war and this is for fun. Maar anatomish gezien kloop het Niet . Mrs jones heef......voor wie interested is nog altijd een photo van @frank1964 op een van mijn beste moment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 . Onkruid vergaat niet. doe je toch iets niet goed:D;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 This is my wapen, this is my gun ,this is for war and this is for fun. Maar anatomish gezien kloop het Niet . Mrs jones heef......voor wie interested is nog altijd een photo van @frank1964 op een van mijn beste moment. Om de onwetenden onder jullie even bij de les te krijgen, ik denk dat ze deze bedoeld Nu maar hopen dat ze die bedoeld haha zo niet, alvast excuus 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Oef...wie wilde ook alweer met @Gamble en een paar naakte dames de bossen in om het miniBoBje te testen? Sjonge...als je dit ziet ren je sowieso hard weg...daar is niet eens een wapen voor nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Oef...wie wilde ook alweer met @Gamble en een paar naakte dames de bossen in om het miniBoBje te testen? Sjonge...als je dit ziet ren je sowieso hard weg...daar is niet eens een wapen voor nodig. Euh....als dit me te wachten staat dan euh... mis ik een cyaankali pil in de tas....! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 een wensput kan je kwartjes in donderen .....en dan de seconden tellen tot je plons hoort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Godver @frank1964 ik schrik me kapot. Ik had toch een totaal ander gedachtenplaatje bij Mrsjones. Iets met minder ballen en een appetijtelijker landingsgestel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 @frank1964 What has been seen, cannot be unseen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 2 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Ik sweer dat ik een echte photo van mij is, voor dat ik wat dikker weerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Ik sweer dat ik een echte photo van mij is, voor dat ik wat dikker weerd. Kijk, zulke jungle boots bedoelde ik nou! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
angos Geplaatst: 2 februari 2014 Delen Geplaatst: 2 februari 2014 Ik sweer dat ik een echte photo van mij is, voor dat ik wat dikker weerd. Ik durf niet meer langs te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.