JohnVonSchutz Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Oops Bolo, ik heb ook al eens tegenover Ronin gestaan en ik verwachte echt wel wat maar ik voelde me redelijk kansloos. Maar voor mij wel een reden om naar de volgende SC te komen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 kwaliteit site @Ronin Kogaratsu Ziet er keurig uit. Enne wat kost dat? Dat stond er volgens mij niet op? Top man hoop dat het een begrip gaat worden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 28 mei 2014 Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Is ook helemaal geen kritiek op Ronin of Basupi. Ik heb oprecht vertrouwen in Ronin zijn vaardigheden. Die hij door ellenlange uren aan training en inzet heeft opgedaan. Jaren aan inspanning en studie.... Vatten we hem al? Train as you fight. Zouden meer mensen moeten doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 Is ook helemaal geen kritiek op Ronin of Basupi. Ik heb oprecht vertrouwen in Ronin zijn vaardigheden. Die hij door ellenlange uren aan training en inzet heeft opgedaan. Jaren aan inspanning en studie.... Vatten we hem al? Train as you fight. Zouden meer mensen moeten doen. Dank je, ik ben er oprecht van overtuigd, dat als iemand de training thuis 15 minuten per dag traint een anderhalf jaar lang.. Dat het een groot verschil maakt in het begrijpen van ritme, momentum, en reflex. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 28 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2014 kwaliteit site @Ronin Kogaratsu Ziet er keurig uit. Enne wat kost dat? Dat stond er volgens mij niet op? Top man hoop dat het een begrip gaat worden! Site is met dank aan @leidse prepper ! Die echt fantastisch kan schrijven. Zodra ik een locatie heb komt er informatie over prijzen van de reguliere lessen. Extra s of prive les is anders. Groet! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 29 mei 2014 Delen Geplaatst: 29 mei 2014 Oops Bolo, ik heb ook al eens tegenover Ronin gestaan en ik verwachte echt wel wat maar ik voelde me redelijk kansloos. Maar voor mij wel een reden om naar de volgende SC te komen Ik heb ook tegenover @Ronin Kogaratsu gestaan op de laatste SC. Om eerlijk te zijn, ben ik niet snel onder de indruk. Maar Mijn Hemel, wat is hij snel... Zoals @JohnVonSchutz zegt, volstrekt kansloos. Kan ik Ronin hebben? Ja, absoluut. Vanaf 100 meter met een .223 als hij me niet ziet... Alles daarna? Volstrekt kansloos... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 http://www.basupi.com Bij deze welkom op mijn nieuwe site! 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 http://www.basupi.com Bij deze welkom op mijn nieuwe site! Wanneer gaan we beginnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 http://www.basupi.com Bij deze welkom op mijn nieuwe site! Ziet er super netjes uit Ronin ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 11 juli 2014 Delen Geplaatst: 11 juli 2014 @Ronin Kogaratsu Gefeliciteerd! en welke plaats of regio zit je? Een mooie aanvulling bijgevoegd, zit dit ook in je cursus? Dus zeg maar voordat ik (we) losgaan eerst het contact zien te vermijden; Combatives – Management of Unknown Contacts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2014 @Ronin Kogaratsu Gefeliciteerd! en welke plaats of regio zit je? Een mooie aanvulling bijgevoegd, zit dit ook in je cursus? Dus zeg maar voordat ik (we) losgaan eerst het contact zien te vermijden; Combatives – Management of Unknown Contacts De zintuigen en het gevoel wat door basupi ontwikkeld wordt gebruik je in waarnemen zonder waarnemen. Klinkt vaag, maar is het niet. We trainen ALTIJD buiten de comfort zone, daar leer je. Awareness is key, pre emtive enz. Een opsomming van praktijk voorbeelden kan zeker nuttig zijn, bedankt voor de tip! De bedoeling is wel, het gevoel en reflex van binnenuit te ontwikkelen zodat je uit intuïtie weet in te schatten wat te doen. Situaties zijn vaak niet wat het lijkt. Wij reageren ook niet op schijnbewegingen. Ik ben aan het oriënteren, op een locatie Centraal in Nederland. privé les is op aanvraag. Groet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2014 [video=youtube_share;EdqqI-Xq7eE] De youtube versie. Even kort, dit zijn hele ontspannen, relaxte niet agressief ogende reacties. De werkelijke ontsnappingen van een pijl uit de blaaspijp, is van ongekende snel heid gericht op het vitale doel. Dus, eigenlijk al voordat de aanval ingezet wordt, herkennen, en eruit klappen. Dit laat ik niet publiekelijk zien op een filmpje. Als kennismaking. Dit is echter wel de reactie in realiteit. Klik klak, klaar. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 12 juli 2014 Delen Geplaatst: 12 juli 2014 De zintuigen en het gevoel wat door basupi ontwikkeld wordt gebruik je in waarnemen zonder waarnemen. Klinkt vaag, maar is het niet. We trainen ALTIJD buiten de comfort zone, daar leer je. Awareness is key, pre emtive enz. Een opsomming van praktijk voorbeelden kan zeker nuttig zijn, bedankt voor de tip! De bedoeling is wel, het gevoel en reflex van binnenuit te ontwikkelen zodat je uit intuïtie weet in te schatten wat te doen. Situaties zijn vaak niet wat het lijkt. Wij reageren ook niet op schijnbewegingen. Ik ben aan het oriënteren, op een locatie Centraal in Nederland. privé les is op aanvraag. Groet Klinkt een beetje als 'there is no spoon'. Maar wel interessant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 [video=youtube_share;EdqqI-Xq7eE] De youtube versie. Even kort, dit zijn hele ontspannen, relaxte niet agressief ogende reacties. De werkelijke ontsnappingen van een pijl uit de blaaspijp, is van ongekende snel heid gericht op het vitale doel. Dus, eigenlijk al voordat de aanval ingezet wordt, herkennen, en eruit klappen. Dit laat ik niet publiekelijk zien op een filmpje. Als kennismaking. Dit is echter wel de reactie in realiteit. Klik klak, klaar. Samen met een vriend volg ik Basupi lessen bij @Ronin Kogaratsu en ik ben zeer onder de indruk van zijn aanpak & manier van lesgeven. Je ervaart heel goed hoe Ronin bezig is jou iets te leren ipv een (standaard) les te geven. Zeer hand-ons, en elke stap die we leren voegt iets toe. Ik vind dat het filmpje erg goed laat zien dat de sfeer waarin Ronin lesgeeft heel ontspannen is, al is het effect van de leerstof natuurlijk "klik klak klaar" om dat maar even te herhalen hahaha. Altijd al wilde ik iets dergelijks leren, maar piekerde er niet over in een gymzaal over de mat rondjes te rennen in een strakgestreken wit pak. Dat draag je op straat toch ook niet??! Basupi is voor mij (en die vriend, voor wie zelfde overwegingen golden) het perfecte antwoord. En als een nerd als ik - met minimale sportieve skills - het kan, dan kan iedereen het! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 14 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Bedankt voor je feedback! Aankomende training wordt wel ietsje irritanter haha, rekken strekken soepel worden. Of te wel.. Basupi grond Yoga:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 juli 2014 Delen Geplaatst: 15 juli 2014 Bedankt voor je feedback! Aankomende training wordt wel ietsje irritanter haha, rekken strekken soepel worden. Of te wel.. Basupi grond Yoga:) Holy fuck, vette spierpijn vandaag ... had je me niet even kunnen waarschuwen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 25 juli 2014 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2014 [ATTACH=CONFIG]11645[/ATTACH] Mijn profiel afbeelding, hier wat beter leesbaar:) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Vriend, ik zie dat je ook dieren traint? Wil je mijn hond ook eens les geven? https://www.youtube.com/watch?v=YMSbF0S3S14 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 27 augustus 2014 Delen Geplaatst: 27 augustus 2014 Vriend, ik zie dat je ook dieren traint? Wil je mijn hond ook eens les geven? https://www.youtube.com/watch?v=YMSbF0S3S14 Zo te zien heeft ie al les van @Ronin Kogaratsu gehad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2014 [video=youtube_share;SIxrvurNKV8]http://youtu.be/SIxrvurNKV8 Zag net een inspirerend filmpje, met gelijkenissen in trainingsmethoden van Basupi. Ben meteen weer geïnspireerd mijn eigen training te doen vandaag! Zie je @Dr.Prepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 29 december 2014 Delen Geplaatst: 29 december 2014 Zag net een inspirerend filmpje, met gelijkenissen in trainingsmethoden van Basupi. Ben meteen weer geïnspireerd mijn eigen training te doen vandaag! Zie je @Dr.Prepper Wow! Inspirerend indeed & zie een paar bekende elementen idd voorbij komen, cool Thanx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2015 [ATTACH=CONFIG]16669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]16670[/ATTACH] Foto s zijn gemaakt door @easy waarvoor veel dank. Eerste basupi workshop op een SC Ik hoop dat jullie het leuk/ leerzaam vonden. Bij genoeg animo komt er een deel 2 Groet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2015 [ATTACH=CONFIG]16671[/ATTACH] Hier een extra uitleg voor @squiky , zijn trainingspartner diende even als proefkonijn Allemaal leuk meegedaan! David en ik vonden het leuk om voor preppers een keer een workshop te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 16 februari 2015 Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Het was ook erg leuk en leerzaam om dit te doen Leuke foto's, thx @easy! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 16 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2015 Ik ben aan het overwegen een ruimte te huren voor lessen in Basupi, daar ben ik al een tijdje mee bezig maar ik heb David intensief lesgegeven in de bossen, en dat heeft prima uitgepakt. De bomen en de natuur zijn een mooie hulp tijdens het trainen. Dus vraag ik mij af of iemand een tip heeft voor het huren van een blokhut/ of plek in bos omgeving, voor bijvoorbeeld vrijdag avond van 20.00 tot 23.00 Liefst een beetje midden van het land. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.