Gast gerbewoner Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ik was net even in mijn schuurtent. Er liggen een heleboel bladeren en takken achterin. Bij nadere inspectie blijkt de stapel rustig op en neer te bewegen en komen er knorgeluidjes uit! Ik heb weer een huisdier. Nu er nog achterkomen wat voor een. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 verkouden kat knort soms ook ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ik was net even in mijn schuurtent. Er liggen een heleboel bladeren en takken achterin. Bij nadere inspectie blijkt de stapel rustig op en neer te bewegen en komen er knorgeluidjes uit! Ik heb weer een huisdier. Nu er nog achterkomen wat voor een. Egels? Wel de meest waarschijnlijke kandidaat. Ben benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Daar is de ingang van het hol te klein voor. Ik denk eerder aan eem egel ofzo. Wel gezellig. Na die twee muizen in jet voorjaar had ik geen bezoekers meer gehad. Dierlijke dan hè. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Wat lief, maar ben je niet bang dat ze je voorraad gaan aanvreten. Wat voor beestjes het dan ook zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Leuk Ik denk dat het een egel is ffe je tuin in de gaten houden vanavond hihihi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 vergis je niet in wat voor kleine openingen een kat doorheen past ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Ja maar hier past mijn vuist niet eens in. Heb het niet echt geprobeerd want wil het beestje niet storen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Schuif je telefoon/camera/lampje naar binnen @gerbewoner. Als je hem niet terug krijgt is het een face-boekenwurm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diazepam Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Gezien mijn ervaringen gok ik op een egel..... Dus geen melk geven!!!!!!!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 nee het is een minie varken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Hey heb je misschien een snorring dormouse? klik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Een verloren gelopen dapkloze met apneu ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Toen ik nog midden in het bos woonde, hoorde ik ook soms ondefinieerbaar geritsel tussen de bladeren. Bleek ook een egeltje te zijn., maakt heel ander geluid dan het rest van het wild wat rond mijn woning liep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Op Facebook werd al gesuggereerd dat het wel eens een Ninja Turtle kom zijn. Ik ga het in de gaten houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 Schuif je telefoon/camera/lampje naar binnen @gerbewoner. Als je hem niet terug krijgt is het een face-boekenwurm. Heb ik natuurlijk al geprobeerd maar op de foto stond niks wat ik kon herkennen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Heb ik natuurlijk al geprobeerd maar op de foto stond niks wat ik kon herkennen. Hahaha, ik zie je al bezig... Dat wordt camera met bewegingsmelder.... Je kan hem ook gewoon als huisgeest accepteren. Die hoort oorsponkelijk bij een Ger. B.T.W.: Cool je weer te spreken en tot snel IRL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Volgens mij ook een egel . Maar sluit een bunzing niet uit . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik word nu toch wel heel nieuwsgierig. Loop zo wel even langs de polikliniek om een endoscoop te lenen :-D Hebben ze vast niet nodig dit weekend :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Volgens mij ook een egel . Maar sluit een bunzing niet uit . Geert Moet ik toch langs bij @gerbewoner, want ik ruik het verschil acuut! Heb diverse egels in de winteropvang gehad, de stinkerds en heb jarenlang fretten gehad. Die vonden het in het bos leuk om alle holen en gaten af te zoeken, maar oh wee de schrik als het een bunzinghol betrof! Bunzingen kunnen met gemak de minder gespierde fret aan en ik had niet bepaald kleintjes! 't Kan ook nog een steenmarter zijn, die kruipen ook overal in. Ook dat ga je ruiken, want het is een van de weinige marterachtigen die z'n eigen nest onder poept en plast. M'n geld blijft staan op de egel, want de timing (nachten van onder de 10 graden) klopt als een bus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Volgens mij is ET gewoon teruggekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik gok op een egeltje, maar zeker ben ik er niet van,... Wel heul nieuwsgierig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Volgens mij is ET gewoon teruggekomen. Zal mijn telefoon een nachtje voor het holletje leggen. Als er de volgende ochtend mee gebeld is weten we het :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Zal mijn telefoon een nachtje voor het holletje leggen. Als er de volgende ochtend mee gebeld is weten we het :-D Het kan zijn dat ie niet belt maar alleen een tweET stuurt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 13 november 2014 Delen Geplaatst: 13 november 2014 We zijn nu ruim een jaar verder, en het is nog steeds niet bekend ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.