Flos Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Mooi werk mannen ( en vrouwen ) . E buiten kant ziet er al netjes uit . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Update van de wielen En de nieuwe banden + velgen kosten ons een fortuin: €36,- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Hahahaja, dat is en goeie. Zoiets moeten we er op spuiten met grote witte opvallende letters! Traantjes van het lachen! Goud met een kroontje. Lachen @Raycoupe... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Hahahaja, dat is en goeie. Zoiets moeten we er op spuiten met grote witte opvallende letters! Traantjes van het lachen! Overal waar je komt heb je dan meteen een gespreksonderwerp! Sorry, @Wonderland, dat ik je vrouw aan het huilen maak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Bedankt voor de leuke berichten. Ik moet toegeven dat @Alice beter kan rollen dan ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Ook huilen is gezond Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Dank jullie! @Geert en Wonderland Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Ziet er tof uit! Prima waggie!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Ziet er tof uit! Prima waggie!! Ja? Durf je nog bij ons in de auto te stappen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Ja? Durf je nog bij ons in de auto te stappen? Zonder twijfel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 ziet er netjes uit.. greetz van hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 ziet er netjes uit.. greetz van hier Dank je wel ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mike Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Mooi hoor @Alice en @Wonderland. Jullie weten van aanpakken en hij is zeer smaakvol afgewerkt, mag je trots op zijn. Hopelijk hebben jullie hem enkel nodig om spullen te vervoeren of een uitgebreide kampeeruitzet er in te gooien. Maar in geval van een SHTF hebben jullie een enorme aanwinst om alles wat je belangrijk vindt naar je BOL mee te kunnen nemen. Veel plezier met het inrichten van jullie SHTFBPMCBOTVAEW. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Gefeliciteerd met de mooie B.O.T. Ik heb niet alle foto's gezien, maar hebben jullie ook een reserve wiel? Dan voorop ergens plaatsen met een beugel en als je er nog geen krik bij hebt is een potkrik met wat blokken het beste voor een zwaar beladen kar. En een goede wielsleutel alles binnen handbereik. Maar daar hebben jullie vast wel aangedacht, meer een tip voor andere B.O.T. bouwers:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Mooi hoor @Alice en @Wonderland. Jullie weten van aanpakken en hij is zeer smaakvol afgewerkt, mag je trots op zijn. Hopelijk hebben jullie hem enkel nodig om spullen te vervoeren of een uitgebreide kampeeruitzet er in te gooien. Maar in geval van een SHTF hebben jullie een enorme aanwinst om alles wat je belangrijk vindt naar je BOL mee te kunnen nemen. Veel plezier met het inrichten van jullie SHTFBPMCBOTVAEW. Hahaha dank je! Ik hoop ook dat we nooit onze beesten en voorraad erin hoeven te vervoeren. Goeie grap hè? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Gefeliciteerd met de mooie B.O.T. Ik heb niet alle foto's gezien, maar hebben jullie ook een reserve wiel? Dan voorop ergens plaatsen met een beugel en als je er nog geen krik bij hebt is een potkrik met wat blokken het beste voor een zwaar beladen kar. En een goede wielsleutel alles binnen handbereik. Maar daar hebben jullie vast wel aangedacht, meer een tip voor andere B.O.T. bouwers:cool: Ah goeie tip. Potkrik met blokken dus. Verder hebben we een reserve wiel, die zit straks weer tussen de auto en de aanhanger. Hele knappe band is dat nog. Daar hoeven we niets aan te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Zoals sommige belangstellende of geintresseerde leden in het topic [Dilemma] aanhanger hebben kunnen lezen, hebben @Alice en ik een B.O.T. aangeschafd. Een leuk ding maar er moet nog wel wat aan gebeuren (vind ik) Gaaf man! Maar maak haar niet te mooi, hè, anders wordt nog gejat. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Gaaf man! Maar maak haar niet te mooi, hè, anders wordt nog gejat. Tja we proberen het Een goeie die hem gaat jatten. Het laatse wat we gaan doen aan de aanhanger is beveiligen en boobytraps (Tietenvallen) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Tja we proberen het Een goeie die hem gaat jatten. Het laatse wat we gaan doen aan de aanhanger is beveiligen en boobytraps (Tietenvallen) Het omgekeerde van boobytrap is partyboob. (Nutteloze informatie, geleerd van internet) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 6 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2013 Het omgekeerde van boobytrap is partyboob. (Nutteloze informatie, geleerd van internet) hahah lig dubbel (omgekeerd: lebbud gil) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 Ja er komen echt nog wel een paar geheime dingetjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 6 september 2013 Delen Geplaatst: 6 september 2013 @Alice dan maak je mij toch behoorlijk nieuwsgierig, moet ik dan denken en paar geheime vakken of een geheim buisje waar olie uitkomt voor achtervolgers ala james bond:p gr, Mp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Bij banden pech met een aanhanger gebruikt je best 2 krieks . Ik heb daarom een extra pot kriek bij . Een voor onder het fream en een voor onder de as . Heb ook 4 blokjes bij en 2 stukjes bekistingsplaat . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 @Alice en @Wonderland het is een prachtige BOT geworden... mag ik een beetje jaloers zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 7 september 2013 Delen Geplaatst: 7 september 2013 Danks je wel en dat mag. Maar het hebben van een BOT is pure luxe! En ik weet niet of je daar teveel aan moet wennen in een SHTF situatie. Een BOT is mooi en makkelijk maar er zitten natuurlijk ook heel veel nadelen aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.