Ga naar inhoud
GENEGEERD

Thema avond op de teamspeak


appelflapje

Aanbevolen berichten

Voorlopig Programma:

20:00 - 20:15 | verzamel tijd

 

20:15 - 20:30 | verhaal(en) Jan001

20:30 - 20:35 | vraag en antwoord voor Jan001

 

20:35 - 20:50 | verhaal(en) Communicator

20:50 - 20:55 | vraag en antwoord voor Communicator

 

20:55 - 21:10 | verhaal(en) Appelflapje

21:10 - 21:15 | vraag en antwoord voor Appelflapje

 

21:15 - ??:?? | Na/bij praten

 

Er is nog ruimte voor 2 á 3 sprekers. Als je je verhaal wilt doen kan dit na mij. We passen het wel een beetje in ;)

 

Nog 103 minuten te gaan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Pfff heb moeite met TeamSpeak op mijn iPhone.

Hoor een hoop "error".

Nu lijkt het te werken. Ik luister eerst even mee omdat de app volgens mij elk moment kan crashen.

Leuk initiatief !

Heb je daarvoor een betaalde app gedownload? Ik heb tot op heden nog geen manier gevonden om mee te praten op teamspeak zonder daar geld aan uit te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking
Blijft leuk om af en toe real time te communiceren. Ik was er wat laat bij maar dank aan alle aanwezigen.

jij ook bedankt AWOL was bere gezellig en ook leerzaam om de mening van andere mensen te horen en de kijkwijze op sommige zaken ,

 

ik wil ook iedereen bedanken bij deze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai allen @jan001 @Communicator @Johnny BravoNL @AWOL @tijgertje19 @ancestral-viking @Abel @Bunkerprepper @f150 @Bolo @Prepping76 (hopelijk mis ik niemand?! heel hard nagedacht, maar ik heb het idee dat ik nog mensen mis...)

 

Gisteravond was het dan zo ver. De eerste thema avond ging van start. De avond begon rustig. Ik begon met een openings-praatje en daarna is Jan001 begonnen met zijn verhaal. Dat was erg interessant, hij vertelde over zijn bug out bij de chemische brand bij het bedrijf ELD b.v. in Oosterhout.

Ook omdat ik niet precies wist hoe dat afgelopen was, was het prettig om te horen dat alles redelijk goed verliep. Iedereen kon zijn of haar vragen stellen. Dat werkte goed, via de chat of via spraak. Het was even een beetje uitzoeken wat het beste werkte. Uiteindelijk bleek iedereen een beetje z'n eigen manier vragen te stellen. Het was in ieder geval duidelijk en daar ging het om.

 

Na dat jan001 klaar was ging Communicator zijn verhaal doen. Het grappige was dat hij zijn verhaal wat hij bedacht had te gaan vertellen, vergeten was, waardoor ik voor hem gegaan ben. Ik vertelde over de boiler die bij mij een tijdje terug ontploft is. Het ging er meer om wat ik ervan geleerd had dan de gebeurtenis zelf. En dat gold voor iedereen denk ik. Hierna is Communicator alsnog gaan vertellen. Een verhaal over zijn brandende voormalige auto. Waarna AWOL op hem aansloot met een gevaarlijke situatie in het verkeer een aantal jaar terug.

 

Na dat de laatste opmerkingen waren geplaatst en de laatste vragen waren gesteld werd het preppers café geopend. En ging dit door tot kwart voor 2.

 

Het was heel gezellig. Heel veel onderwerpen zijn besproken. Ook dingen buiten het forum om zijn besproken. Ik vond het fijn dat alles zo goed verliep. De sfeer vond ik in ieder geval heel gezellig en relaxed.

 

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik zal het dan wat eerder aankondigen. Aangezien er nu maar 3 dagen waren om wellicht iets te kunnen verzetten als je erbij wilde zijn.

 

Tot de volgende thema avond dan maar!!

 

Groetjes en bedankt voor de topavond,

 

Appelflapje

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai allen (hopelijk mis ik niemand?! heel hard nagedacht, maar ik heb het idee dat ik nog mensen mis...)

 

Gisteravond was het dan zo ver. De eerste thema avond ging van start. De avond begon rustig. Ik begon met een openings-praatje en daarna is Jan001 begonnen met zijn verhaal. Dat was erg interessant, hij vertelde over zijn bug out bij de chemische brand bij het bedrijf ELD b.v. in Oosterhout.

Ook omdat ik niet precies wist hoe dat afgelopen was, was het prettig om te horen dat alles redelijk goed verliep. Iedereen kon zijn of haar vragen stellen. Dat werkte goed, via de chat of via spraak. Het was even een beetje uitzoeken wat het beste werkte. Uiteindelijk bleek iedereen een beetje z'n eigen manier vragen te stellen. Het was in ieder geval duidelijk en daar ging het om.

 

Na dat jan001 klaar was ging Communicator zijn verhaal doen. Het grappige was dat hij zijn verhaal wat hij bedacht had te gaan vertellen, vergeten was, waardoor ik voor hem gegaan ben. Ik vertelde over de boiler die bij mij een tijdje terug ontploft is. Het ging er meer om wat ik ervan geleerd had dan de gebeurtenis zelf. En dat gold voor iedereen denk ik. Hierna is Communicator alsnog gaan vertellen. Een verhaal over zijn brandende voormalige auto. Waarna AWOL op hem aansloot met een gevaarlijke situatie in het verkeer een aantal jaar terug.

 

Na dat de laatste opmerkingen waren geplaatst en de laatste vragen waren gesteld werd het preppers café geopend. En ging dit door tot kwart voor 2.

 

Het was heel gezellig. Heel veel onderwerpen zijn besproken. Ook dingen buiten het forum om zijn besproken. Ik vond het fijn dat alles zo goed verliep. De sfeer vond ik in ieder geval heel gezellig en relaxed.

 

Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik zal het dan wat eerder aankondigen. Aangezien er nu maar 3 dagen waren om wellicht iets te kunnen verzetten als je erbij wilde zijn.

 

Tot de volgende thema avond dan maar!!

 

Groetjes en bedankt voor de topavond,

 

Appelflapje

 

Bedankt voor de verhalen inderdaad, erg nuttig! Ik zal voortaan inloggen met Prepping76, want P76 had niemand herkend zo te zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

 

Dank. Ik was wel de kortste deelnemer. Haakte laat in en alle kids liepen nog op waardoor ik slechts 10 min gevolgd heb. Was wel een leuke combinatie van vertellen en via de message bar vragen stellen, of gewoon grappen en grollen. Hou me maar op de teamspeak lijst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...