Ga naar inhoud
GENEGEERD

Thema avond op de teamspeak


appelflapje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zoals besproken in het teamspeak draadje lijkt het mij leuk zo nu en dan een thema avond te houden op de preppers.nl teamspeak waar we het over het algemeen hebben over een vooraf bepaald onderwerp.

 

Ik stel voor om woensdag 3 juli te beginnen met een avond met het thema "bedreigende situaties en/of persoonlijke shtf's, wat heb je er van geleerd?"

 

Het beste is denk ik als ik het gesprek leid. Zo blijft het (hopelijk :o ) overzichtelijk en rustig.

 


 

Programma:

20:00 - 20:15 | verzamel tijd ;)

 

20:15 - 20:30 | verhaal(en) deelnemer 1

20:30 - 20:35 | vraag en antwoord voor deelnemer 1

 

20:35 - 20:50 | verhaal(en) Jan001

20:50 - 20:55 | vraag en antwoord voor Jan001

 

20:55 - 21:10 | verhaal(en) Communicator

21:10 - 21:15 | vraag en antwoord voor Communicator

 

21:15 - 21:30 | verhaal(en) deelnemer 4

21:30 - 21:35 | vraag en antwoord voor deelnemer 4

 

21:35 - 21:50 | verhaal(en) deelnemer 5

21:50 - 22:05 | vraag en antwoord voor deelnemer 5

 

22:05 - 22:20 | verhaal(en) Appelflapje

22:20 - 22:30 | vraag en antwoord voor Appelflapje

 


 

Dit is een ruim schema. Het is slechts een voorbeeldje om een beetje aan te geven wat mijn idee is. Ook weet ik niet of het per deelnemer 20 minuten duurt, ik denk dat 20 minuten wel zo ongeveer het maximum is. Dit is gewoon afwachten. De "deelnemer" zal worden ingevuld zodra er bekend is wie er allemaal mee wil doen! Ik heb er "verhaal(en)" ingezet omdat mits de tijd het toelaat, je ook best meer kunt vertellen. Het beste is denk ik je verhaal in te delen om deze manier: probleem > oplossing > maatregelen om herhaling te voorkomen. Zo heeft ieders verhaal zo ongeveer dezelfde opbouw.

 

Aan een persoonlijke shtf of dreigende situatie zit niet echt een limiet in wat met het onderwerp te maken heeft. Alles is dus eigenlijk welkom! Wel lijkt het mij een goed plan om van te voren aan te geven waarover je het hebt. Zo weten de anderen wat ze kunnen verwachten.

 

Dus, meld je zelf even aan en geef even aan waar je wilt staan (welk deelnemer nummer) zodat ik het kan aanpassen. Ik heb mijzelf al laatste ingedeeld aangezien ik laat op de avond mij het beste voel en ook het makkelijkst kan praten.

 

Ik ben benieuwd!

 

Groetjes,

 

Appelflapje :cool:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Haai @f150,

Wil jij ook spreken of kom je luisteren? Anders zet ik je even in het schema ;)

groetjes,

Appelflapje

 

Als ik al inhaak is het vooral om even te luisteren en kennis te maken; kids hebben ook de nodige aandacht nodig 's avonds;) Waar wil jij het over hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ja iedereen is welkom om te luisteren vragen te stellen en als je wil je verhaal te doen :) @Heksenboot

 

Ah, dank je! Over het algemeen ben ik meer van het typen... (ahum)... omdat ik dan meer tijd heb, om over een antwoord na te denken en evt. e.a. te corrigeren.

 

Ha, ik ben 1 keer op teamspeak geweest. In de tijd dat @tijgertje19 nog dacht dat ik een vrouw was... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Sorry haha nu weet ik wel beter

 

 

Hahaha, ik vond het wel komisch.

Dat is ook het leuke van teamspeak, een soort mini-meeting, waarbij je toch een beter "beeld" van elkaar krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Allemaal,

 

Ik wil vanavond nog even een laatste keer onder de aandacht brengen. Als je een verhaal wilt vertellen betrekkend op het thema van vanavond hoor ik dat graag. Luisteren en vragen stellen kan altijd en iedereen van het forum is welkom!

 

Tot vanavond,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...