backschless Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Wanneer staat dit gepland? Ben net terug van mn dagelijkse hardloop-ronde. Als er 30 man ingelogd is volgens mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 En op de ipad 4 werkt dit ook thank you dR3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 En op de ipad 4 werkt dit ook thank you dR3 Mooi! De webcam en chat kreeg ik niet zo snel aan de praat, maar dat komt volgens mij omdat het java troep is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Mooi! De webcam en chat kreeg ik niet zo snel aan de praat, maar dat komt volgens mij omdat het java troep is Gewoon installeren die meuk, 't werkt hier nu prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Gewoon installeren die meuk, 't werkt hier nu prima. Volgens mij werkt dat niet zo op een ipad, op mn macbook werkt de cam wel na het installeren van java for apple. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 We draaien gewoon door, en de verzoekjes blijven binnendruppelen! Echt gezellig zo als preppers onder elkaar. heerlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik ben heerlijk (met de warmte) mijn huisje aan het opruimen en stofzuigen enzo met SHTF FM op de achtergrond, leuk hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 dan speciaal voor jou het volgend liedje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 haha, yep gehoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 He, lekker zo! Muziekjes, gezellige sfeer. Gesprekjes in de chat, heel tof Top dat je dit doet @Communicator ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik zie het allemaal nu pas, ik ga ook luistern Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Hoe doe ik een verzoekje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Hoe doe ik een verzoekje? In de chat komen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 en we zijn weer terug! .. live! net terug van de bbq Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Klinkt goed makker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Thanx @Bolo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Onzettend leuk dit Dankjewel voor de uitzending @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zeg @Communicator, jij bent ook van alle markten thuis hé Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 ik doe dit zo graag he, zou hier best een broodwinning van kunnen maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zometeen een raadspelletje voor de luisteraars van The Shit Hits The Fan FM! Aangeboden door prepshop.nl Leuke prijs te winnen! Luister je mee?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zometeen een raadspelletje voor de luisteraars van The Shit Hits The Fan FM! Aangeboden door prepshop.nl Leuke prijs te winnen! Luister je mee?! Ik luister mee!! Ben benieuwd! Je doet het echt leuk!! Dat je hier je broodwinning van kunt maken is wel duidelijk! Mvg Dakhaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Zometeen een raadspelletje voor de luisteraars van The Shit Hits The Fan FM! Aangeboden door prepshop.nl Leuke prijs te winnen! Luister je mee?! Jammer dat die chat functie zo crap is dat het 9 van de 10 keer niet werkt (met safari); heb al 10x gerefreshed en safari herstart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 We hebben een winnaar!!! Tijgertje19 gaat er met de mooie prijs vandoor... een beet en teken set! Gefeliciteerd @tijgertje19 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Jammer dat die chat functie zo crap is dat het 9 van de 10 keer niet werkt (met safari); heb al 10x gerefreshed en safari herstart. Ik zie niet eens een chatscherm... Op m'n galaxy wel maar dan kan ik te tekst niet plaatsen.. Echt jammer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 We hebben een winnaar!!! Tijgertje19 gaat er met de mooie prijs vandoor... een beet en teken set! Gefeliciteerd @tijgertje19 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.