Ga naar inhoud
GENEGEERD

Aanval op voedselvrijheid, tijd voor actie


Holbewoner

Aanbevolen berichten

Veel zaad is wel 2 of 3 jaar houdbaar. Maar van zaad dat geen F1/hybride is, komt een plantje dat bloeit en zaad zet, wat je kan oogsten, en kan zaaien als en waar het je uitkomt... En dat is dus het probleem. Het is de tijdgeest dat steeds meer mensen een hobbytuintje hebben met meer dan tegels en wat hosta's. Vierkantemetertuintjes gaan als zoete broodjes - in deze groeimarkt willen de zaadproducenten een graantje meepikken zo gezegd, en dat gaat niet als steeds meer mensen erachter komen dat je zaad helemaal niet hoeft te kopen, maar dat die plantjes dat spul zelf maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zaden kun je in mylarbags vacuum in de vriezer jaren (10 jaar easy ) bewaren misschien een idee om met een groepje zaden te gaan verzamelen en te vermeerderen nu het nog legaal is zodat we als preppers in iedergeval elkaar kunnen voorzien van echt voedsel

 

misschien een taak voor het forum om dit op te zetten wat je er uit haalt dubbel terug bv dan kan het snel groeien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wat een gekte weer zeg !

 

3D voedsel voor bejaarden, omdat ze dan gemalen voedsel er weer uit kunnen laten zien als voor het prakken.

Nou, ik wil never nooit nie in een bejaardenhuis zitten, en zeker niet in 1 waar ze 3D voedsel serveren.

Het word echt tijd om uit dit gekke land te vertrekken, ik ga wel ergens anders op een broodkorst sabbelen als ik geen tanden meer heb :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...