Zoraki918 Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Dit lijkt me wel wat! Of anders een Unimog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Dit lijkt me wel wat! Of anders een Unimog. Kopen dan maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Vette bak! Maarja, zonder brandstof ben je snel klaar. :s Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela 05 Geplaatst: 15 april 2013 Delen Geplaatst: 15 april 2013 Tsja, dat is een mooie. Zucht........... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Leuk bakje, veel brandstof nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Wat kost zo een machine ? Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 @Geert: Hij kost in burgeruitvoering zo'n 60.000. dollar. Het is de russische GAZ Tigre Natuurlijk veel brandstof,maar voldoende om snel en goed beschermd op mijn geheime locatie te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 @Geert: Hij kost in burgeruitvoering zo'n 60.000. dollar. Het is de russische GAZ Tigre Natuurlijk veel brandstof,maar voldoende om snel en goed beschermd op mijn geheime locatie te komen. Als je met zo'n bak gaat rijden is je "geheime locatie" niet lang geheim meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 Toch liever dan met de fiets als de pleuris uitbreekt..:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 @Geert: Hij kost in burgeruitvoering zo'n 60.000. dollar. Het is de russische GAZ Tigre Natuurlijk veel brandstof,maar voldoende om snel en goed beschermd op mijn geheime locatie te komen. Das een hoop geld in voertaks btw en wat nog al . Misschien beter een 2de hands kopen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Dit lijkt me wel wat! Of anders een Unimog. ff serieus. Heb je hier de poen voor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 @Heksenboot: Nee,hoor,maar het is wel m'n favoriet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 @Heksenboot: Nee,hoor,maar het is wel m'n favoriet! Aha, natte droom. Nah ja, het kon zijn, dat je zo rijk was, waarom niet. Al met al is een fiets een van de meest geschikte voertuigen WTSHTF. Auto's zitten vast. Komen zonder brandstof. Kunnen niet over smalle fietspaden (nee, dat ding van jou ook niet). Het is pas ideaal, als het reëel is en je je het kan veroorloven. En dan je fiets achterin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ben gehandicapt en kan dus niet fietsen.Even wachten op die loterij dus... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ben gehandicapt en kan dus niet fietsen.Even wachten op die loterij dus... O sorry, dat was ik vergeten. [ATTACH=CONFIG]3546[/ATTACH] Dit zal ook niet goedkoop zijn, maar is dat haalbaar, qua prijs en handicap? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ben gehandicapt en kan dus niet fietsen.Even wachten op die loterij dus... Ik was vorig weekend weer steunend lid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ik heb nu een scootmobiel,maar daar verwacht ik geen wonderen van. De beste optie zou voor mij zijn de Unimog.Die worden door de groenvoorziening van de gemeentes gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Ik heb nu een scootmobiel,maar daar verwacht ik geen wonderen van. De beste optie zou voor mij zijn de Unimog.Die worden door de groenvoorziening van de gemeentes gebruikt. Die had ik een tijdje terug nog een gezien, scootmobiel offroad versie,... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zoraki918 Geplaatst: 16 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2013 Schitterend!Wel nog opvallender dan die Tigre! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Deze? http://preppers.nl/forum/threads/177-Welk-vervoermiddel-bij-een-Bug-out @Communicator @Kungfufox (dubbel topic) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 16 april 2013 Delen Geplaatst: 16 april 2013 Dan laat ik het lekker zoals het is, en zal dit topic gelijk even opschonen en ontdoen van alle verzoekjes voor merging Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Dan is dit MIJN ideale BOV: http://camillc.com/terrawind.htm Hier kunnen wij wel een poosje in vertoeven Net besteld via PayPal ghehehe (i wish) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Nadeel van een amphibie voertuig is de slijtage en het daarmee gepaard gaande hoog onderhoud interval. (afhankelijk van je definitie van BOV goed of slecht). Voor een eenmalige rit maakt brandstofverbruik en slijtage geen drol uit, maar de inrichting wijst op ander gebruik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Dat is een mooie BOV, dan moet ik maar op mijn vliegend tapijt maar naar de Efteling,hahahahaha:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rassy Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Unimog is een van mijn favoriete voertuigen, en ze hoeven niet duur te zijn. Zag er ooit op internet een aantal aangeboden uit de jaren 50/60 door het duitse leger of een tussenhandel, waren iets van 4000 per stuk als ik me goed meen te herinneren, wel wat werk eraan maar als je dat niet zelf kan doen is zon voertuig toch niet echt geschikt voor je denk ik. Mijn ideale bov is een spaceshuttle, met een ruimtestation als bug out shelter, nu we toch aan het dromen zijn:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.