joepen Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 hallo ik zoek een stukje tekst of een artikel wat ik aan mijn ouders kan laten zien of mailen om ze over te halen om meschien een voedselvooraad aan telegen heeft iemand idee liest iets wat ik ze kan mailen of zelf kan uitprinten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Wat heb je zelf al gevonden op internet of op deze website? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 hallo ik zoek een stukje tekst of een artikel wat ik aan mijn ouders kan laten zien of mailen om ze over te halen om meschien een voedselvooraad aan telegen heeft iemand idee liest iets wat ik ze kan mailen of zelf kan uitprinten Ren nu naar de boek winkel. Bestel boek Dick Berts-hoe overleef ik een crisis. En koop ook meteen even een woordenboek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the-young-generation Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 deze liet ik aan mijn ouders zien. maar mijn ouders zijn niet echt om te halen. misschien heb jij meer geluk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 http://www.hetnoodpakket.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diamantje Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 deze liet ik aan mijn ouders zien. maar mijn ouders zijn niet echt om te halen. misschien heb jij meer geluk Oh, deze had ik nog nooit gezien! Wat een goed filmpje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Oh, deze had ik nog nooit gezien! Wat een goed filmpje! Goeie he? @Communicator kan er wat van. Misschien moet hij het filmpje meer promoten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
techie Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 http://www.hetnoodpakket.nl/ +1 Iedereen zou minimaal een plan moeten hebben voor de eerste tijd. Dingen die ik mezelf leer: Gewenning van de ogen aan duisternis, en leren hoe je in het stikdonker alles kan vinden in, en om je huis. Je hebt niets aan dingen, die je niet kan vinden, of in geval van nood niet bijkomt. Ik ga in eerste instantie de stortbak van het toilet gebruiken als 1e reserve van water. Dat is toch een aantal liter vers water, waar je een paar dagen van kan drinken, mits je goed water in je leiding hebt. Sommige plaatsen gebruiken geen kraanwater bij het toilet, dus het is belangrijk om te weten waar drinkbaar water te vinden is. Zonder water = 3 dagen max. Leren filtreren is altijd handig. Zowel lucht als water. Leer de omgeving kennen. Waar gevaren kunnen zijn, en waar je dingen kan vinden, die je kunnen redden, zoals water/eten in de natuur. Handig worden, door veel oefenen. Dat kan met vuur maken, water filtreren, bouwen van dingen met weinig middelen, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Dat filmpje is echt perfect! Goeie stem,duidelijke uitleg en rustig gesproken,goeie beelden erbij......echt heel erg goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 hallo ik zoek een stukje tekst of een artikel wat ik aan mijn ouders kan laten zien of mailen om ze over te halen om meschien een voedselvooraad aan telegen heeft iemand idee liest iets wat ik ze kan mailen of zelf kan uitprinten Boekje van Dick! Dat legt het simpel uit. En de basis qua oplossing is ook simpel: wat dozen blikken en pakken water. Kacheltj of peotroliestel. Klaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 http://www.bol.com/nl/p/hoe-overleef-ik-een-crisis/1001004011814344/ Dank je Jobs. @joepen. Er zijn nogal wat bibliotheken die het boekje hebben gekocht. Dat scheelt je geld! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Het boekje is niet duur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 deze liet ik aan mijn ouders zien. maar mijn ouders zijn niet echt om te halen. misschien heb jij meer geluk Wat een mooi en duidelijk filmpje is dat ! complimenten voor de maker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joepen Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2013 ik zal is kijken het filmpje is ook mooi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diamantje Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Goeie he? @Communicator kan er wat van. Misschien moet hij het filmpje meer promoten? Heel goed! Ga ik eens aan mijn ouders laten zien, En meer promoten dat zou geen slecht idee zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the-young-generation Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 dat filmpje kreeg ik ook van iemand hier. ik wou het zelf ook aan mijn ouders voor leggen. eerst geen suck6 maar nu is het moment aangebroken dat mijn moeder een beetje interesse toont voor een nood pakket Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yin en yang Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Leuk filmpje,geen extreme usa taferelen gewoon zoals het echt is. Wat ieder normaal mens kan begrijpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Ren nu naar de boek winkel. Bestel boek Dick Berts-hoe overleef ik een crisis. En koop ook meteen even een woordenboek. Das nieuw, subtiel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 20 februari 2013 Delen Geplaatst: 20 februari 2013 Ja @joepen, ik kan ook niet anders adviseren dan het boekje Hoe overleef ik een crisis. Als je ze tenminste aan het lezen krijgt. En als ze na het lezen van dat boekje nog niets zien in enige vorm van preppen, nou... ja.... dan kun je ze als verloren beschouwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PM89 Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Wat een super goed filmpje!!! Dikke complimenten voor de maker!! Rustig, nuchter, reeel, echt top! Ik ga het zeker promoten en doorsturen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
monaliza Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Vind het filmpje zeker heel verhelderend en zeker heel dichtbij komende ;-( erg leerzaam voor mij ieder geval erg confronterend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 21 februari 2013 Delen Geplaatst: 21 februari 2013 Heb het filmpje aan vrouw en jongste dochter laten zien . Hun eerst reactie was . Dit is wat ander dan die Amerikaanse peppers films . Veel interessanter . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.