Ga naar inhoud
GENEGEERD

Scheren en simpelweg je haar knippen..


Aanbevolen berichten

ik heb zo beetje mijn preps grotendeels compleet..

maar ik kwam er zojuist achter dat ik geen niks heb om mee te scheren.

nu vroeg ik me af wat jullie doen, hebben jullie gewoon weg werp mesjes gekocht of een open scheermes?

 

ik zie een open scheermes wel zitten maar vind ze alleen wat aan de dure kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 154
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

mm ook toevalig dat je over dit onderwerp begint. Ik heb net de Dynamo Shaver gekocht. Zeer handig voor onderweg.

 

Omschrijving

Altijd glad geschoren op reis, ook als er geen stroom is. Het scheren en trimmen van baard en/of bakkebaard onderweg is nu extra gemakkelijk met dit oplaadbare scheerapparaat Piranha. Dit apparaat is op te laden via netstroom, via USB, of wanneer er geen stroom in de buurt is, zelfs via een dynamo! 1 Minuut draaien staat voor 2 minuten scheren. 8 Uur laden aan netvoeding of via USB staat voor 1 uur scheren.

 

Bijgeleverd word:

* gebruiksaanwijzing Nederlands

* (schoonmaak)borsteltje

* stekker apdapter

* snoertje USB2.0 (ook aan te sluiten op bovengenoemde adapter)

Materiaal Kunststof en metaal, Accu:Lion ion

Gewicht 161 gram

Afmeting in cm 14 x cm x 5 x cm x 4 x cm( L x B x H )

Prijs € 39,95

 

http://www.ikgaopreis.nl/5/217.toiletartikelen/830762.power_plus_dynamo_scheerapparaat_oplaadbaar

 

power_plus_scheerapparaat.jpg.aa73cc9a3e652b0882c6284f3c4a29f8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een gilette mach 3 en heel veel extra mesjes ik scheer me maar 1x per week ik hou er niet van namelijk, en ik doe anderhalf tot 2 maanden met 1 mesje.

ook heb ik houder en wegwerpmesjes gekocht bij de lidl, ook een soort mach 3 maar dan van cheapo merk.

mocht dat allemaal niet genoeg zijn dan word ik of een baardaap of ik ga heel stoer met een grote krokodillenmes net doen alsof ik me scheer(crocodile dundee).;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot t jaar 2002 was ik altijd zo goed als kaal(netjes elke week naar d kapper)daarna heb ik t laten groeien10 jaar geen kapper bezocht.De dreads waren ver op weg maar sinds februari dit jaar alles er af gehaald omdat ik na n camperavontuurtje in Croatie 3 teken op mn hoofd had zitten:(Nu is t weer kaal).En t scheelt n hele hoop.En zeker makkelijker in de bossen.Geen lang haar meer voor offgrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Krijg gelijk beelden van westernfilms in mijn hoofd van Clint Eastwood die met zo'n mesje zich staat te scheren in de vroege ochtend.

Ik ben overigens best gehecht aan mijn scheermessen, als vrouw - en nee, niet voor mijn baard.

En heb daarom laatst echt een enorme voorraad ingeslagen omdat mijn favoriet uit de handel gaat :mad:

Zijn gewoon wegwerpmesjes. Denk dat in in SHTF situatie er niks mee doe, maargoed................ (hopen dat die nooit komt dus hahah) ;)

't zijn roze dus moeilijk verkopen aan de mannen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha. Krijg gelijk beelden van westernfilms in mijn hoofd van Clint Eastwood die met zo'n mesje zich staat te scheren in de vroege ochtend.

Ik ben overigens best gehecht aan mijn scheermessen, als vrouw - en nee, niet voor mijn baard.

En heb daarom laatst echt een enorme voorraad ingeslagen omdat mijn favoriet uit de handel gaat :mad:

Zijn gewoon wegwerpmesjes. Denk dat in in SHTF situatie er niks mee doe, maargoed................ (hopen dat die nooit komt dus hahah) ;)

't zijn roze dus moeilijk verkopen aan de mannen :D

 

als je weet hoe erg een baard kan kriebelen bij sommige mannen dan zijn die snel om:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als de pleuris echt uitbreekt, is kaal het beste ; ze kunnen jou of je vrouw niet aan de haren sleuren bij gevechten, en aangezien een SHTF of erger gepaard zal gaan met meer vieze beestjes, plus slechtere hygiëne, heb ik al tondeuse klaar liggen en voorraad mesjes. Ik wil nog wel zo'n cool ding met dynamo van Cyberbeer hierboven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja beetje dreigend overkomen mag best. Op Krav Maga heeft ook bijna iedereen een kale kop zodat je nooit bij je haren gepakt kunt worden.

Zelf ga ik het er echt niet afhalen.. tenzij het echt écht nodig blijkt te zijn. Tot die tijd wel een staart of vlecht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Sandokan

gewoon mesjes gebruiken, en een tondeuse voor je hoofd

doe ik al ruim 20 jaar en werkt prima

scheelt duizenden euro's op lange termijn wat je aan kappers uitspaart

 

tav die messen om te scheren, doe dat niet -

ik was ook gaan informeren bij speciaalzaken en die hebben me gewaarschuwd

als je niet perfect weet hoe dat mes werkt en hoe je die moet gebruiken dan snij je jezelf zo open

en kun je ernstig gewond raken

je kan dat eigenlijk niet bij jezelf gebruiken, meende die verkoper...

een zakmes werkt overigens ook altijd nog wel als het moet :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...