Mrsjones Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 de meeste bars hebben tussen de drie honderd a vijf honderd calorie, je kun ze overal koppen, niet duur ,en kinderen eten ze zonder problemen. hebben jullie bobs vol met , kitkat, m&m, mars.als snel op te eten en makkelijk mee te nemen scoren ze hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 de meeste bars hebben tussen de drie honderd a vijf honderd calorie, je kun ze overal koppen, niet duur ,en kinderen eten ze zonder problemen. hebben jullie bobs vol met , kitkat, m&m, mars.als snel op te eten en makkelijk mee te nemen scoren ze hoog. Maar die tanden dan ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2013 hebben jullie niet allemaal een kunstgebit genomen als ultieme voor bereiding op the total breakdown of .......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Ze scoren hoog voor energie, ja, maar als nootrantsoen scoren ze absoluut bar slecht. Zit totaal geen voeding in, geen vitamines, geen mineralen, alleen maar suiker. Absoluut nuttig om ERBIJ te hebben, maar als noodrantsoen op zichzelf zijn ze rampzalig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 hebben jullie niet allemaal een kunstgebit genomen als ultieme voor bereiding op the total breakdown of .......... Nog even, heb er al 2 kiezen uit laten preppen............ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 @Amazing Dree. Where there is no dentist uitgeprint? Kruidnagelolie in huis? Noodvullingen? Die zijn zelf te maken door Kruidnagelolie te mengen met zinkoxide. http://hesperian.org/books-and-resources/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 @Amazing Dree. Where there is no dentist uitgeprint? Kruidnagelolie in huis? Noodvullingen? Die zijn zelf te maken door Kruidnagelolie te mengen met zinkoxide. Ja, ma, toch......... die 2 waren niet meer te redden, dus weg er mee je ziet er niks van hoor , zie je ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 9 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Ze scoren hoog voor energie, ja, maar als nootrantsoen scoren ze absoluut bar slecht. Zit totaal geen voeding in, geen vitamines, geen mineralen, alleen maar suiker. Absoluut nuttig om ERBIJ te hebben, maar als noodrantsoen op zichzelf zijn ze rampzalig! nou veel zuiker ,en veel vet. calorie zijn calorie. je moet niet een mand of 2 op willen leven , maar voor een paar dagen kunnen ze nuttig zijn.ik zou eerder bang zijn voor schrommeling van je bloed zuiker, met wat hompen brood erbij ,regelen die zuiker pik wat meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 Voor een energie boost kunnen ze verdomd handig zijn! Je moet nog tien kilometer lopen, maar zit stuk van de honger? Nou doe mij dan maar een snicker! (Normaal eet ik dat soort spul nooit, echter) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 februari 2013 Delen Geplaatst: 9 februari 2013 nou veel zuiker ,en veel vet. calorie zijn calorie. je moet niet een mand of 2 op willen leven , maar voor een paar dagen kunnen ze nuttig zijn.ik zou eerder bang zijn voor schrommeling van je bloed zuiker, met wat hompen brood erbij ,regelen die zuiker pik wat meer. Ik denk ook dat je daar zeker gelijk in hebt ! Beter dat, dan niets wat snelle energie oplevert, als je nog een eindje door moet lopen, of whatever. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Ze scoren hoog voor energie, ja, maar als nootrantsoen scoren ze absoluut bar slecht. Zit totaal geen voeding in, geen vitamines, geen mineralen, alleen maar suiker. Cacao wordt juist als superfood gezien! Cacao is een van de meest magnesiumrijke voedingsbronnen die überhaupt bestaan, ook zit er veel zink, koper en andere mineralen in. Daarnaast zit het vol met flavonoïden - anti-oxidanten, cacao is gewoon supergezond. Kortom als je de marsen laat liggen en gaat voor een chocolate bar met hoog percentage cacao lijkt me dit geen slechte aanvulling op je noodrantsoen, en het is makkelijk mee te nemen in je rugzak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Chocolade is inderdaad een hele goede noodrantsoen. Maar ik zou toch voor mueslirepen(met chocolade of noten) gaan, ze vullen meer en omdat er snelle en langzame koolhydraten in zitten heeft je lichaam er veel langer plezier van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 10 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2013 ik maak vaak granola bar. dat zijn een soort muesli reep .ik doe heel veel noten ,honing, cocosvet erin, kan ook chocolade toevoegen.het is makelijk en ook weer its wat de kinderen lust. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Chocolade is inderdaad een zeer goede aanvulling op je noodrantsoen. Geeft veel snelle energie en is een "moral booster". Uit eigen ervaring merk ik dat de werking van een mars/snickers bij MIJ hooguit 20-40min werkt voordat ik weer honger/energie dip krijg bij zware inspanning. Oja, pak een choco reep oid goed in, in een zakje bijvoorbeeld. Je wilt je rugzak niet zien als je een dag in de zon hebt gelopen, en je reep is gaan lekken. Mars/Snickers zitten wel in folie maar ook die kunnen kapot gaan..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Chocolade is inderdaad een zeer goede aanvulling op je noodrantsoen. Geeft veel snelle energie en is een "moral booster". Uit eigen ervaring merk ik dat de werking van een mars/snickers bij MIJ hooguit 20-40min werkt voordat ik weer honger/energie dip krijg bij zware inspanning. Oja, pak een choco reep oid goed in, in een zakje bijvoorbeeld. Je wilt je rugzak niet zien als je een dag in de zon hebt gelopen, en je reep is gaan lekken. Mars/Snickers zitten wel in folie maar ook die kunnen kapot gaan..... Dit punt wilde ik ook maken: chocolade smelt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Echte chocolade is jaren houdbaar . Hoe donkerder de chocolade hoe meer cacao er in zit . Om chocolade te bewaren moet ze op een constante temperatuur gehouden worden . Ook niet te koud , zeker niet te warm . Snickers , mars enz . Zijn minder lang houdbaar door dat de chocolade met andere producten in aanraking komt . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 ik maak vaak granola bar. dat zijn een soort muesli reep .ik doe heel veel noten ,honing, cocosvet erin, kan ook chocolade toevoegen.het is makelijk en ook weer its wat de kinderen lust. bedankt voor de tip, ga het zeker een keer uitproberen om te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 op die muesli repen enzo kan je prima een week voor uit als je maar 1x per dag normaal warm eet, geloof me dat heb ik meer dan een week volgehouden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freak Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 De suikers in chocolade repen geven een snelle maar korte afgifte van energie. De noten in bijv. snickers geven in principe een langdurigere energie. zelf neem ik altijd een pak pannekoeken mix (puur) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alchemist Geplaatst: 10 februari 2013 Delen Geplaatst: 10 februari 2013 Misschien een idee om de standaard chocolade repen af te wisselen met proteïne repen (35-40 gram eiwitten ) ? Een tip: wel het nodige water er bij drinken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.