Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Hoi allemaal, Zoals ik al eerder aan kondigde ben ik met een importeur aan het onderhandelen geweest om dit mooie lampje voordelig te kopen voor gegadigden. Ik ga direct beginnen met wat het kost: 16,95 euro per stuk, als je bedenkt dat je hij bij knives and tools 26,95 euro kost is dit een aanzienlijke besparing. (deze prijs krijg ik als ik er minimaal 30 afneem.) LET OP!!! Ik weet niet hoe het werkt wat betreft de invoerbelasting. Ik weet uit de praktijk dat individuele lampjes geen problemen opleveren, dus ik ben in onderhandeling dat hij het verzend naar iedereen individueel. De zending komt uit Engeland. Dit is dus de grootste maar in het hele verhaal, voor nu ben ik vooral benieuwd naar wat het animo is hiervoor.LET OP!!! De zaklamp. Voorzien van Cree XP-E LED met een levensduur van 50.000 branduren. Twee lichtstanden (32 ANSI Lumen gedurende 8,5 uur, 105 ANSI Lumen gedurende 1 uur 50 min) instelbaar door het verdraaien van de lampkop. Bereik van de bundel: 72 m volgens de ANSI norm Werkt op één (oplaadbare) AA penlite batterij Lengte: 97 mm Diameter: 19 mm Gewicht: 32 gram (exclusief batterij) Digitaal gereguleerde output, garandeert constante helderheid Beschermd tegen verkeerd plaatsen van batterij Tactische drukschakelaar op de achterzijde van de lamp met seinfunctie Vervaardigd uit duurzaam aircraft-grade aluminium Duurzame Type III hard geanodiseerde finish Geharde glazen lens met antireflectie coating Waterbestendig volgens IPX-8 norm (Blijft 30 minuten lang continue branden op een diepte van 2 meter onder het wateroppervlakte) Inclusief: AA batterij, polskoord, reserve o-ring en een reserve rubberen schakelaardopje http://www.fenix-nederland.nl/fenix-led-zaklampen/e-serie/e11xp-e.aspx Goed dit is dus het verhaal, het is echt een super lampje, voor zowel buiten als om binnen iets te lezen. Laat weten of je interesse hebt en hoeveel je er zou willen. Groetjes Simurgh 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 2 maal graag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik zou gaan voor deze lamp. Deze is 12 volt en dus oplaadbaar door middel van een zonnepaneel. Heb hem nu 3 jaar en gebruik hem heel veel voor het uitlaten van de honden. Bij mijn bol is er namelijk geen straat verlichting. Deze lamp geeft zeer veel licht en kost weinig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @Simurgh k heb slechte ervaringen met spullen uit de VS bestellen, de douane is de boosdoener. Ik had voor 60 euro Oil Wicks besteld en de douane in Amsterdam vond het nodig om het pakket 2 maand te laten liggen. Ook was er flink in de doos getrokken en had men geprobeerd om een lont aan te steken (was zwart gebrand en doosje verfrommeld) Dus na 2 maand kwam de bezorger en moest ik direkt kontant 20 euro invoerkosten bij betalen:mad: Dus voordeel nihil, veel gemaild met de verzender en de spullen kwamen veels te laat voor de geplande reparatie's Dus ik effe niet, vind het wel een mooi lampje. Heb je al geprobeerd om bij KnifensandTools korting te krijgen? Voor 20 euro of zo doe ik dan mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Érg mooi prijsje. Ik koop dit soort dingen nog wel eens via Ebay maar zelfs daar zijn ze duurder. Het risico van invoerrechten is groter - heb ik gemerkt - als het bedrag hoger is, dus als je er meer tegelijk laat komen. Ik wil er een! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @Simurgh k heb slechte ervaringen met spullen uit de VS bestellen, de douane is de boosdoener. Ik had voor 60 euro Oil Wicks besteld en de douane in Amsterdam vond het nodig om het pakket 2 maand te laten liggen. Ook was er flink in de doos getrokken en had men geprobeerd om een lont aan te steken (was zwart gebrand en doosje verfrommeld) Dus na 2 maand kwam de bezorger en moest ik direkt kontant 20 euro invoerkosten bij betalen:mad: Dus voordeel nihil, veel gemaild met de verzender en de spullen kwamen veels te laat voor de geplande reparatie's Dus ik effe niet, vind het wel een mooi lampje. Heb je al geprobeerd om bij KnifensandTools korting te krijgen? Voor 20 euro of zo doe ik dan mee. http://preppers.nl/forum/threads/1091-Korting-bij-Knives-and-tools-Speciaal-voor-Preppers-nl-leden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2013 @Simurgh k heb slechte ervaringen met spullen uit de VS bestellen, de douane is de boosdoener. Ik had voor 60 euro Oil Wicks besteld en de douane in Amsterdam vond het nodig om het pakket 2 maand te laten liggen. Ook was er flink in de doos getrokken en had men geprobeerd om een lont aan te steken (was zwart gebrand en doosje verfrommeld) Dus na 2 maand kwam de bezorger en moest ik direkt kontant 20 euro invoerkosten bij betalen:mad: Dus voordeel nihil, veel gemaild met de verzender en de spullen kwamen veels te laat voor de geplande reparatie's Dus ik effe niet, vind het wel een mooi lampje. Heb je al geprobeerd om bij KnifensandTools korting te krijgen? Voor 20 euro of zo doe ik dan mee. Ik het het even aangepast, de zending komt uit Engeland(niet zoals je aanneemt uit vs), en het is pas echt interessant als hij het individueel verzend. Maar misschien iemand die meer weet over kopen binnen de eu. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik het het even aangepast, de zending komt uit Engeland(niet zoals je aanneemt uit vs), en het is pas echt interessant als hij het individueel verzend. Maar misschien iemand die meer weet over kopen binnen de eu. of we halen ze zelf op? kunnen we onder het genot van een tongbil filosoferen over het nut van preppen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik het het even aangepast, de zending komt uit Engeland(niet zoals je aanneemt uit vs), en het is pas echt interessant als hij het individueel verzend. Maar misschien iemand die meer weet over kopen binnen de eu. Engeland is geen probleem: geen gedonder met controles én geen invoerrechten. Allemaal dankzij de EU ..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Tweemaal als ze echt 16,95 blijven Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Levensduur: 50.000 branduren das meer dan 5,5 jaar continue aan laten staan! Bovendien is dat dingetje waterdicht en loopt hij op (oplaadbare) AA-batterijen = gangbare/veel voorkomende batterij soort en wellicht makkelijker te vervangen/verkrijgen tijdens SHTF Als hij voor die prijs blijft zoals Greener al zei dan wil ik er ook wel twee Hiermee kom ik uit op een TOTAAL AANTAL STUKS van: 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Engeland is geen probleem: geen gedonder met controles én geen invoerrechten. Allemaal dankzij de EU ..... Kijk dat is goed om te weten topper ben je Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2013 of we halen ze zelf op? kunnen we onder het genot van een tongbil filosoferen over het nut van preppen Ik zeg, leuk idee kan ik ook nog opperen, eerst ff de animo inventarissen. Ik neem er zelf 5 btw, ik zweer bij fenix lampen en deze komen door het hele huis voor het geval dat... 13 stuks, we gaan goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Tweemaal. Hoe zit het met verzendkosten en eventuele extra kosten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Tweemaal. Hoe zit het met verzendkosten en eventuele extra kosten? Als hij individueel wil verzenden, niets. Als ik het moet verzenden denk ik dat het wel door de brievenbus kan. En anders op de volgende meeting? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik ben er overmorgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik heb ook interesse in twee stuks. @Powerbox je kan niet iedere 12 volt lamp direct aan een zonnepaneel hangen. Ik heb een vouwpaneel die 21 volt doet en een 45 volt vast paneel. Beiden zijn aardig dodelijk voor de lamp zonder regelaar ertussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Deze is 12 volt en dus oplaadbaar door middel van een zonnepaneel. Werkt op één (oplaadbare) AA penlite batterij volgens de beschrijving, dus geen 12V Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Voor mij ook 2 stuks graag, ben erg blij met mijn huidige mini Fenix is een prima en degelijk merk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Oplaadbare penlites zijn 1,2 volt. Reguliere alkaline 1,5volt. Dus die 12v zal wel 1,2 zijn..... En inderdaad geen invoerrechten vanuit de UK. Verzending is meestal ook geen probleem, vaak alles binnen een week binnen. Dit is echt een hele mooie/goede deal! Ook geweldig dat Simurgh dit op zich wilt nemen. Helaas heb ik al genoeg lampen in dit formaat.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Klinkt goed.... ben nog niet bekend met het merk. Doe mij er ook maar 1. Kan ik die eens testen en misschien toevoegen aan me equipment. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Ik ben er overmorgen. Dat lijkt me wat snel denk je niet.... Ik zit nu op 20 lampjes dus nog 10 en dan komt het zeker goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Klinkt goed.... ben nog niet bekend met het merk. Doe mij er ook maar 1. Kan ik die eens testen en misschien toevoegen aan me equipment. Heb al jaren een lampje van dit merk. Niks op aan te merken. Gaat iedere vakantie mee en ik gebruik hem nu iedere dag. Zeker een aanrader. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pascal Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 wil er twee. pascal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 25 januari 2013 Delen Geplaatst: 25 januari 2013 Mooie actie @Simurgh Er komt nog wel verzendkosten bij (enig idee wat die zullen zijn)? Eventueel nog btw en invoerrechten? Ik kan een vragen aan onze man bij Knivesandtools of hij voor dit bedrag kan uitleveren voor 30 stuks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.