Vivienne Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Beste preppers, Ik ben freelance journaliste en voor een productie in een bekende glossy zoek ik vrouwelijke preppers (20-45) die willen vertellen over hun "lifestyle". Insteek is een integer portret, niet om iemand belachelijk te maken oid. Je mag het artikel voor publicatie checken op onjuistheden. Aan de orde komen o.a. vragen als : waarvoor preppen jullie? Een eenvoudige stroomstoring? Of iets veel ingrijpenders? Hoe vertellen jullie je omgeving dat je aan het preppen bent en welke reacties komen daarop? Neemt het een groot deel van je leven in beslag, of is het iets wat je "erbij" doet. Hoe wordt er aangekeken tegen programma's als doomsday preppers; zijn dit excessen waardoor preppen in een raar "hokje" terecht is gekomen? Interesse of meer info? Mail me! v.b.groenewoud@gmail.com Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Zie ik toch wel direct dit voor me: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Je hoeft niet te reageren... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Glossy klinkt alsof er ook foto's bij moeten? Anoniem of onder andere naam wil ik best meedoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Glossy klinkt alsof er ook foto's bij moeten? Anoniem of onder andere naam wil ik best meedoen. Het supermarkt-krantje is ook glossy Wordt prepper! Consumeer 3 x zo veel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Is het voor LINDA? Viva? Yes? Mijn Geheim? Vertel! (Overigens wel beangstigend dat juist ik zoveel vrouwenbladen ken...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Is het voor LINDA? Viva? Yes? Mijn Geheim? Vertel! (Overigens wel beangstigend dat juist ik zoveel vrouwenbladen ken...) benen geharst, @Johnny BravoNL ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Het supermarkt-krantje is ook glossy Wordt prepper! Consumeer 3 x zo veel! Bedoel je dat jij voor één van die bladen wel model wil staan? :-) Bunkerprepper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Bedoel je dat jij voor één van die bladen wel model wil staan? :-) Bunkerprepper Ik bedoel: alle media is reclame Hahaha, slechtste reclame ooit: mij op de foto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Zouden vrouwen van nature preppers in spe zijn? Als ik zo naar de kledingkast van mijn vrouw kijk heeft ze die voor de eerstkomende 20 jaar wel volgeprept.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Zouden vrouwen van nature preppers in spe zijn? Als ik zo naar de kledingkast van mijn vrouw kijk heeft ze die voor de eerstkomende 20 jaar wel volgeprept.. Jij hebt er duidelijk geen verstand van: dat is voor 2 maanden hooguit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Jij hebt er duidelijk geen verstand van: dat is voor 2 maanden hooguit. Haha, nou dan mogen er nog wat kasten aangeschaft worden want we willen voor minimaal 6 maanden voorraad hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Haha, nou dan mogen er nog wat kasten aangeschaft worden want we willen voor minimaal 6 maanden voorraad hebben. Ah joh, je moet gewoon de mode van de toekomst kennen, je weet wel... 3 t-shirts in je BOB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vivienne Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Vlinder, vooralsnog is deze productie idd met foto, sorry! Mocht het onmogelijk blijken mensen te vinden dan hou ik je in mijn gedachten, goed? Iemand anders vroeg om welk blad het ging (de Yes bestaat al jaren niet meer ;-) en de Mijn Geheim is niet echt glossy...) het gaat om een van de drie grootste bladen in ons land. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen ik kan vinden nog. Bij nader inzien kunnen mannen zich ook melden trouwens! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Margriet, flair libelle? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Voor de Opzij,Marie Claire,Elle. ik blijk een trootse MAG. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Zonder foto van je gezicht is bijna iedereen te porren....stuur maar pm als mijn toet er niet op hoeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Is het voor LINDA? Viva? Yes? Mijn Geheim? Vertel! (Overigens wel beangstigend dat juist ik zoveel vrouwenbladen ken...) Heeeel beangstigens JB. Heeeel beangstigend.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Misschien met alle meiden hier van de prep, met maskers op van anonymous ? Kunnen we er een gezellig dagje van maken, laten ons verwennen, doen we natuurlijk niet voor niets, en de opbrengst doneren in een prepperpot ? Zomaar een ideetje............. weet niet of het wat is.............of ik dat echt wel wil........... Wil zeker wel anoniem blijven !!!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Zonder foto van je gezicht is bijna iedereen te porren....stuur maar pm als mijn toet er niet op hoeft. Tenzij jij een rigoureuze operatie hebt gehad afgelopen week, kom jij niet in aanmerking Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Tenzij jij een rigoureuze operatie hebt gehad afgelopen week, kom jij niet in aanmerking volgens mij zei ze dat mannen zich ook mochten opgeven johnny. wel beetje opletten he, of zat je de viva te lezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 volgens mij zei ze dat mannen zich ook mochten opgeven johnny. wel beetje opletten he, of zat je de viva te lezen? Oops... Maar er staat toch echt "vrouwelijke prepper gezocht voor glossy magazine"... Ik lees enkel de management summary Overigens was ik net m'n benen aan het scheren... +1 @Mrfallie ! Lol @der_obergefreiter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Tenzij jij een rigoureuze operatie hebt gehad afgelopen week, kom jij niet in aanmerking Check post #14 effe JB....kom, meldt je ook aan...laten we ons een dagje verwennen met @Amazing Dree naar de nagel studio en zo...Anonymous masker op, niemand die het verschil merkt.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Misschien met alle meiden hier van de prep, met maskers op van anonymous ? Kunnen we er een gezellig dagje van maken, laten ons verwennen, doen we natuurlijk niet voor niets, en de opbrengst doneren in een prepperpot ? Zomaar een ideetje............. weet niet of het wat is.............of ik dat echt wel wil........... Wil zeker wel anoniem blijven !!!!! Ik ben voor! En met KS en JB met een maskertje en gelakte nagels wordt het helemaal hilarisch! @Vivienne, prima, ik hoor het wel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 Check post #14 effe JB....kom, meldt je ook aan...laten we ons een dagje verwennen met @Amazing Dree naar de nagel studio en zo...Anonymous masker op, niemand die het verschil merkt.... Oke, als de jongens dan meegaan........ dan wil ik wel, kan Charlie ook gelijk zijn haar laten knippen, coupe soleil erin en huppa Hahahahahahahhaha, zie ons al in dat blad staan voor the final fotograph Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.