Gast Bushmaster Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Wat is als prepper je grootste angst? Ongeacht wat voor scenario er zich moet voor gaan doen de komende jaren. Waar ben jij bang voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb eigenlijk maar een angst, alleen doodgaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Wegkwijnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Wat is als prepper je grootste angst? Ongeacht wat voor scenario er zich moet voor gaan doen de komende jaren. Waar ben jij bang voor. Leuk als je vragen stelt (goede vraag trouwens), maar zou je niet eerst zelf je antwoord er bij zetten? http://www.123test.nl/angst/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Wat is als prepper je grootste angst? Ongeacht wat voor scenario er zich moet voor gaan doen de komende jaren. Waar ben jij bang voor. Mijn kids kwijt raken mocht er ooit een chaos losbreken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PM89 Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Dierbaren op een nare manier verliezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mijn kids kwijt raken mocht er ooit een chaos losbreken. Dat is ook die van mij, alle andere "crap" kan ik prima behappen. Maar m'n kids, damn ik zou ter plekke grijs worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. - Fear is the mindkiller - Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Brand, waardoor ik mijn geprepsel kwijt raak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. - Fear is the mindkiller - Mooi om te zien dat jij "vrij van" angsten bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lone_Wolf Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ernstige ziektes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mijn dierbaren verliezen is mijn grootste angst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb eigenlijk maar een angst, alleen doodgaan. ook dat niet eens, dat hoort erbij, dat wil niet zeggen dat ik het niet wil uitstellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mooi om te zien dat jij "vrij van" angsten bent Een nadenkertje Om angst te verslaan, zul je de angst moeten worden. Want angst kent namelijk geen angst. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Pijn, kou, eenzaamheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Dat ik het contact verlies met de diepere laag in ons bewustzijn, waar we een zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mee eens @Cyberbeer. De mate van angst heeft veel te maken met de betekenis die je er zelf aan geeft. En dan zou ik toch blijven zeggen, zonder iemand in je directe nabijheid hebben en langzaam liggen te sterven...damn. Of dat mijn kids iets overkwam...double damn. Voor de rest vreet ik elke ander vorm op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Pijn, kou, eenzaamheid. Met mijn gespleten persoonlijkheid nooit geen probleem met eenzaamheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Mee eens @Cyberbeer. De mate van angst heeft veel te maken met de betekenis die je er zelf aan geeft. En dan zou ik toch blijven zeggen, zonder iemand in je directe nabijheid hebben en langzaam liggen te sterven...damn. Of dat mijn kids iets overkwam...double damn. Voor de rest vreet ik elke ander vorm op. Inderdaad Riesie, sommige realiteiten zien we liever niet gebeuren. Helaas hebben we het niet altijd voor het zeggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
missbir Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Leuk als je vragen stelt (goede vraag trouwens), maar zou je niet eerst zelf je antwoord er bij zetten? http://www.123test.nl/angst/ Uitslag De toplijst van je angstbronnen is: De dood Eenzaamheid Verlaten worden Maar liefde overwint alles!! xxbirgittexx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ongelukkig verder leven. Dus een prepster vinden en samen gelukkig zijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Weer opnieuw gedomineerd worden door een gebrekkig stelsel als het huidige totaal zou instorten. Maar mijn grootste angst is de tandheelkundige ingrepen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Weer opnieuw gedomineerd worden door een gebrekkig stelsel als het huidige totaal zou instorten. Maar mijn grootste angst is de tandheelkundige ingrepen. Blij dat de whiskey op voorraad staat. En ik stop pas als ik in coma lig voor ze een tand gaan weghalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HertogJan71 Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Het verlies van mijn vriendin en/of zoon!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb eigenlijk maar een angst, alleen doodgaan. Kan niet, wij zullen nooit alleen zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.