Gast Heksenboot Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Mijn grootste angst is onwetendheid. Dat moet je toch even nader toelichten Piroska. Zoals in je onderschrift? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Piroska Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Dat moet je toch even nader toelichten Piroska. Zoals in je onderschrift? Als in een shtf situatie: wat is er gebeurd? waar is mijn man/kids/kleinkids? dood?, vermist? onderweg? Komt er nog meer? etc.. dood is dood maar NIET weten OF iemand dood is vind ik angstiger.. dat dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 dat ik mijn gezin niet adequaat kan beschermen, en dat mijn kinderen, niet gedood worden maar worden meegenomen naar onbekende plekken voor onbekende doeleinden. ik ben het met @Piroska eens, het niet weten zou voor mij ook vele malen erger zijn dan dat ze dood zouden zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Als in een shtf situatie: wat is er gebeurd? waar is mijn man/kids/kleinkids? dood?, vermist? onderweg? Komt er nog meer? etc.. dood is dood maar NIET weten OF iemand dood is vind ik angstiger.. dat dus Brrr. Dat is eng inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Angst voor de angst hebben is de grootste angst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Angst voor de angst hebben is de grootste angst Angst is het gevoel dat betrekking heeft op iets onbepaalds. Het onbekende, je eigen zwakke kanten, mogelijk ongerief of ontbering. Angst is een kwestie van de verbeelding. Verbeelding krijgt de kans als er ruimte en tijd voor is. Kom in actie. Er is altijd iets te doen om je verbeelding mee bezig te houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 26 februari 2022 Delen Geplaatst: 26 februari 2022 Ik zag dit voorbij komen, en moest even reageren. Wat-is-je-grootste-angst Mijn maatje te verliezen ze is nog de enige die ik nog heb. En dat geld ook voor mijn maatje als ze mij verliest heeft ze echt niemand. 25 jaar hebben we lief en leed samen verwerkt en er wat van gemaakt. De mooiste dagen van mijn leven, met alle enorme tegenslagen. Samen door discriminatie en dakloos zijn heen gekomen en dagelijks overleeft door onze overlevingshumor. Samen lachen samen huilen, ja een lach en een traan, en elkaar op gewaardeerd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.