wiskers Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Om in kaart te brengen wat op dit moment de dekking is van leden die een werkende of werkend te maken 27 Mc zendinstallatie hebben is dit topic bedoeld. Dit is uitdrukkelijk niet bedoeld voor technisch inhoudelijke discussies, alleen het verzoek - desnoods via PM aan mij - op te geven wie een 27 Mc zender heeft. Ik zal de plaatsen (niet de exacte locatie) vermelden op een kaart, de kaart wil ik vooralsnog graag afgeschermd houden. Hopelijk vinden de mede 27 Mc'ers het een goed idee, dan hebben we in ieder geval een start.... Het hoeft geen betoog, ik ben in het bezit van (meerdere) 27 mc zenders en antennes, mobiel en ook basis, vermogen 4 watt (+) AM + FM Graag in de post opgeven AM/FM vermogen basis en / of mobiel locatie (bv, gemeente) Alvast bedankt voor de medewerking, ik ben erg benieuwd naar de dekking nu... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harleyd Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 ik heb een oude midland 27mc het is een mobiele uitvoering en de woonplaats is leeuwarden vermogen kon ik zo 1. 2 . 3 niet vinden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jakkes rompjes Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 check 4w am/fm basis+ mobiel arnhem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Omgeving Oud Gastel en mobiel. 4 watt AM/FM en 12 watt SSB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 tot 100 watt am/fm en tot 150 watt SSB evt ook CW ontvangen, heb alleen geen keyer basis en mobiel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 40/4 AM/FM/SSB Basis bereik ±60Km (evt 35W beschikbaar maximaal) 40/4 FM mobiel bereik ±30-40Km 40/4 AM/FM porto bereik ±3-6Km Locatie: +51° 31' 59.72", +4° 27' 43.75" (51.533256, 4.462152) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 @wiskers ... misschien ook wel handig om je eigen gegevens te delen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 @wiskers ... misschien ook wel handig om je eigen gegevens te delen Haha staat in het eerste bericht, misschien iets verstopt.. maar :cool:het staat er echt .. En anders nog een keer 3 zenders AM + FM (40) maximaal 35 Watt Basis en mobiel Een paar sets porto's N 52 31 49, E 4 42 40.4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Pernis 35 watt 400 kanalen am/fm/lsb/usb , mobiel 40kanalen 4w + porto midland 5w Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 @wiskers Hoe prik jij deze op een kaart? in het echt, of virtueel? Ik heb nu een online prive kaart waar ik deze gegevens op zet. ie-dee-jaal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Wat ik nog mis op mijn kaart is een station in omgeving Tilburg, Roermond, Maastricht, Goes, Gorinchem, Tiel, Utrecht, Amsterdam, Oss, Deventer, Enschede, Meppel, Assen, Lelystad, Heerhugowaard, Den Helder. Als we op deze locaties basis stations hebben, zijn we landelijk gedekt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Midland 48 plus, maar nog geen antenne. Iemand hier eentje over voor dit model? Of gouden tip? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 gaat er hier ook een komen, zo gauw ik weet welke bak en antenne bij elkaar horen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Powerbox Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Radio's : President jackson / President Lincoln / KLV-1000 gemodficeerd voor alle banden / Yeasu FT-2000 / Wouxun porto. Antenne:Wilson 5000 / Montova 8 turbo / 2 en 70 stok diamond / Diverse draad antenne's / Schotel . Masten : 22 meter pomp mast / 2- ,eter uitlierbare mast / 12 meter zwiep mast. Dagelijkse verbindingen naar de provincies :Noord-Holland,Friesland,Flevopolder,groningen,utrecht,drente ,overijsel zijn mogelijk vanuit mijn QTH. Via de 40 en 80 meter kan ik over de hele wereld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2012 @wiskers Hoe prik jij deze op een kaart? in het echt, of virtueel? Ik heb nu een online prive kaart waar ik deze gegevens op zet. ie-dee-jaal Google maps, privemap.. prikkers met kleurtjes en beschrijving Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Yep, meerdere mobiele bakken, Heb ook een mobiele mast. Zowel AM/FM vermogen : geen flauw idee.. mobiele bakken locatie (bv, gemeente) : omgeving Noord-Oost Veluwe/Overijssel, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wiener68 Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Ik denk erover, ik weet alleen niet wat het handigst is voor mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Meerdere mobiel, 400 kanalen alle modulaties. Basis antenne op nog niet ideale hoogte dus max 60-80 km bereik. Mobiel max 100watt Basis max 200watt Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heidiho Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Midlan alan 42 porto. Echter geen flauw idee hoe dat ding werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Heidiho Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Omgeving Heerenveen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Locatie: tussen Eindhoven en Helmond en mobiel wanneer nodig Zender: 400 kanalen Vermogen: 4watt Modulatie: fm/am Antenne: mobiel Swr meter: ja Accu: nog niet Daarnaast twee x pmr 466 portofoon zo uit de doos ( 8 kanalen , 0,5 watt vermogen) Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
chrisprep Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 president johnson II fm 40 kanalen 4w, am 12 kanalen 1 watt mobiel, regio Dinant, Belgie, als dat ook meetelt ?:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 @chrisprep, natuurlijk... je komt op de kaart! grtsWisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2012 @ allen, bedankt vor de input, ik hoop dat we nog wat uit regio utrecht, midden NL, drenthe en kop van NH krijgen Heel bijzonder om te zien dat we een grote cirkel rond het midden vormen. grts Wisks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 @ allen, bedankt vor de input, ik hoop dat we nog wat uit regio utrecht, midden NL, drenthe en kop van NH krijgen Heel bijzonder om te zien dat we een grote cirkel rond het midden vormen. grts Wisks Kunnen de mensen die zich hier melden ook toegang krijgen tot de kaart? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.