Ga naar inhoud
GENEGEERD

Huisvesting?


Gast 2erep

Hoe woon Jij?  

60 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe woon Jij?

    • Vrijstaandhuis
      20
    • Rijtjeshuis
      28
    • Flat
      8
    • Boot
      2
    • Anders
      8


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nu even in Amsterdam op 3-hoog, 5 kamers en balkon, wel met houtkachel waar nu de glühwein op geurt;)

 

Huisraad is al verhuisd naar het bolletje vorige week en ik volg snel: boerderijtje in Hongarije met 5000 m tuin, klein bos, akker, beekje, moestuin, appelboompjes (in de groei) perzikboom, oude perenboom, 2 grote walnotenbomen, veel vlierbessen, druivenranken, aalbessen, kippenhok en wijnkelder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon in een vrijstaand huis in een redelijk afgelegen dorp, er is maar 1 supermarkt dus kans op echte rellen voor voedsel hier is niet heel groot (veel ouderen hier). ook wonen we boven NAP en hebben een redelijke tuin, alleen jammer dat m'n vader de appelboom heeft gesnoeid.

 

Snoeien is niet zo erg voor een appelboom, of heeft hij hem helemaal vermoord? Dan is het wel jammer inderdaad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijstaand zowel in NL als in het buitenland.

 

Grote tuin met wat appelbomen en walnotenbomen.

 

Verder nog wat locaties waar ik heen kan WSHTF maar zoals ik al aangaf in ander topic zou ik niet snel mijn BIL verlaten omdat ik niet graag op pad ga met een stel kleine kinderen.

 

Als ik alleen zou zijn boeit het me niet zo want ik ben wel wat gewend maar met kids wordt mijn situatie in zo'n geval erg kwetsbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

In de centrum van een stad, boven winkels. Geen ideale locatie, maar wel vele mogelijkheden. Groot dakterras met zon, grote kelder met extra verborgen kamer (helemaal vol schimmel maar die gaat worden aangepakt). Bovendien veel vluchtwegen door verschillende soorten natuurgebied en naar het buitenland, met goed begaanbare natuurlijke route naar een eventuele tweede locatie (BOL zou ik het niet helemaal noemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een twee onder een kap . Maar zijn niet op het zelfde ogenblik gebouwd . huis zelf gebouwd . Loods tuinhuis in baksteen . Veel stapelplaats en een beetje gras om te maaien . Als op 1508 M2 huur nog een loods met stal en weide en een moestuin . Ongeveer 3 boven NOP normaal oosters pijl .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...